poniedziałek, 9 marca 2015

Rozkosze Podniebienia - przekąski Knorr

Dzisiaj się Wam pochwalę, że dostałam się na portalu Ambasada Trendów do testowania Gorących Kubków Knorr :) jest to mój drugi udział w kampanii tego typu, ale pierwszy na tej stronie. 
Przy okazji zapraszam Was do podzielenia się opinią  na temat tego typu przekąsek :)


Gorące Kubki Knorr to kompozycje inspirowane najmodniejszymi daniami z restauracyjnych menu:
1. Krem a`la Dijon z Boczkiem
2. Tajska Kurczakowa z Kokosem
3.  Krem z Grzybów z Boczkiem i Mascarpone
4. Krem z Dyni ze Śmietaną i Szczypiorkiem
5. Pomidorowa z Mascarpone i Bazylią

Tworząc kompozycje nowych Rozkoszy Podniebienia, szefowie kuchni Knorr sięgnęli po wyszukane składniki, np. kokos, dynię, mascarpone, imbir, kurkumę, musztardę Dijon. Wszystko po to, by podkreślić wyjątkowe smaki produktów. Dodatkowo Rozkosze Podniebienia mają ok. 100 kcal w porcji gotowej zupy.


Kompozycje zup powstają z wykorzystaniem najwyższej jakości suszonych warzyw, ziół i przypraw. Są uprawiane na 48 tys. hektarów ziemi przez 5 tys. rolników. Proces uprawy jest nieustannie kontrolowany.

Zupy z linii Rozkosze Podniebienia zostały stworzone bez dodatku glutaminianu sodu oraz bez konserwantów! Bardzo mnie to cieszy :) bo jako biedna i zapracowana studentka, która cierpi na wieczny brak czasu zdarza mi się od czasu do czasu sięgać po takie przekąski.

W ulotkach, które mam do rozdania razem z produktem znajduje się dużo ciekawostek na temat składników wykorzystanych w Rozkoszach Podniebienia, np. czy wiecie, że pomidor sklasyfikowany jest jako owoc?

Już zabieram się za testowanie i dzielenie się próbkami :) Napiszcie mi czy sięgacie czasem po tego typu przekąski i czy może już znacie nowe produkty Knorr?

40 komentarzy:

  1. Ja już porozdawałam je i zostały mi 2 te zupki :) Najgorzej póki co wypada ta tajska z kokosem wśród moich znajomych i rodzinki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już próbowałam pomidorowej bo te smaki najbardziej lubię. Smakowała mi :) a takich niestandardowych smaków ogólnie raczej nie lubię.

      Usuń
  2. Kochanie! miałam okazje próbować i zgadzam sie z przedmówczynią ,że tajska z kokosem najsłabiej wypada! ja i tak pozostaje przy klasycznych smakach zup knora,haha krem z borowików moja ulubiona ,hahahahaha Buziaki :-**<3

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. nie miałam okazji próbować, ale takie zupki to u mnie ostateczność ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja czasami jem takie gotowe dania, tylko że nie jem mięsa, więc wybór mam trochę okrojony :-P
    Całe życie żyłam w przekonaniu, że pomidor to warzywo :-P

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja raczej nie przepadam za takimi rozwiązaniami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Od czasów studenckich takiemu żarełku mówię NIE:). Mam przesyt ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakoś nie lubię tych zupek :) Są dla mnie za słone ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzadko kiedy jem tego typu zupki. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedyś jadłam często takie zupki, ale od pewnego czas dbam o to, co w siebie wrzucam i takich dań unikam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie sięgamy po tego typu jedzenie. Chciałyśmy zobaczyć skład bo podobno bez glutaminianu ale niestety nie znalazłyśmy w internecie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla przykładu skład pomidorowego kubka: koncentrat pomidorowy (23%), skrobia, ser mascarpone (10%), cukier, skrobia modyfikowana, sól, tłuszcz palmowy, glukoza, preparat serwatkowy (mleko), pomidory (2,8%), mąka pszenna, maltodekstryna, ekstrakt drożdżowy, masło, laktoza, oliwa z oliwek, syrop glukozowy, bazylia, aromaty, odtłuszczone mleko, zagęszczone soki warzywne (z selera, marchwi, pora, cebuli). Może zawierać jaja i gorczycę.

      Usuń
    2. Dzięki :)
      Przekonałyśmy się, że nie tylko wykluczenie glutaminianu sodu ma znaczenie ;)

      Usuń
  11. zjadłabym wszystkie, oj strasznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Nowych nie znam. Czasami kupuję ogórkową z grzankami :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dawno już nie smakowałam Knorra. Bardzo ciekawi mnie ten krem z dyni ; ))

    OdpowiedzUsuń
  14. Niezdrowe żarełko, ale dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Czasami sięgam, chociaż nie za często :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluje i zycze smacznych testow :)

    OdpowiedzUsuń
  17. oj dawno już nie jadłam takich zupek;)

    _____________________________
    must have of the season
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale super kampania! ;)
    Bardzo rzadko sięgam po tego typu zupki, ale czasem na szybko taka tania zupa nie jest zła :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Na pewno świetnie smakują :)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Czasem lubię przekąsić sobie taki kubeczek ;))

    OdpowiedzUsuń
  21. You write so interesting posts and make very beautiful photos! Like our blog! Keep doing it!
    I’ll be happy to see you in my blog!)

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Kiedyś sięgałam czasami po takie zupki, teraz jednak przestałam. Jakoś przestały mi smakować, no i wolę spędzić nawet trochę więcej czasu w kuchni i ugotować sobie coś.

    OdpowiedzUsuń
  23. ja staram się unikac takich przkąsek, ale czasami się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. kiedyś jadłam takie gotowce często teraz sięgam po nie rzadziej...

    OdpowiedzUsuń
  25. czasami lubię sobie zjeść gotowca w pracy ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Dawno takiej zupki nie jadłam. Chętnie spróbowałabym kremu z dyni i kremu z grzybów ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie pozostaje mi nic innego,jak życzyć Ci SMACZNEGO :)

    OdpowiedzUsuń
  28. muszę spróbować tego kremu z grzybów i tą tajską :P

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja nie lubię takich zupek, i w ogóle gotowych dań :) nie chodzi nawet o składy, czy zdrowe odżywianie, nie smakują mi po prostu ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. ooo super,od czasu do czasu taką przekąskę zjem :D:D

    OdpowiedzUsuń
  31. Choć staram się unikać tego typu przekąsek, na wyjazdach, szczególnie pod namiot, sprawdzają się idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  32. czasem jak nie ugotuje jedzenia do pracy to sięgam po takie przekąski ;)

    OdpowiedzUsuń