czwartek, 19 marca 2015

Hean - Stay On eyeshadow base

Mój codzienny makijaż jest bardzo prosty i szybki. Zazwyczaj jest to podkład, kredka, tusz i błyszczyk. Mimo to jestem posiadaczką niewielkiej kolekcji cieni do powiek, które stosuję raczej na większe okazje. Powoli staram się, aby przynajmniej delikatne cienie nakładać na co dzień.
A jakiś czas temu trafiła do mnie baza pod cienie Hean...


Utrwalająca i wygładzająca baza pod cienie prasowane i sypkie. Wzmacnia intensywność koloru, utrwala cienie i ułatwia ich aplikację. Nie pozostawia tłustego filmu.

Baza zamknięta jest w zakręcanym słoiczku o pojemności 14g. Dodatkowo produkt jest zabezpieczony sreberkiem. Otwór słoiczka jest spory, więc łatwo nabrać produkt, ale mimo to i tak zastanawiam się czy nie wolałabym formy tubki... ale może wtedy wyciskałabym jej odrobinę za dużo.
Grafika opakowania kojarzy mi się z naprawdę profesjonalnym produktem.


Kosmetyk ma lekko różowy, pudrowy kolor. Jej zapach jest przyjemny, jakby lekko perfumowany. Konsystencję produktu oceniłabym jak coś pomiędzy kremem i żelem. Bardzo łatwo się rozprowadza na powiece, nie pozostawiając po sobie śladu. Początkowo nakładałam ją palcami, obecnie czasami sięgam po pędzelek. Baza jest niesamowicie wydajna! Wystarczy niewielka ilość, aby pokryć powieki. Przy moim użytkowaniu nawet nie wyobrażam sobie kiedy ją wykończę.

Baza naprawdę świetnie spełnia swoją rolę. Przedłuża trwałość cieni, a także lepiej trzyma je na swoim miejscu, przez co nie osypują się, ani nie rolują. Jestem naprawdę zadowolona z tego w jaki sposób poprawia intensywność koloru cieni. Makijaż jest przedłużony i trwały.

Bardzo ważne jest dla mnie również to, że produkt nie powoduje podrażnień, szczypania oczu, ani zaczerwienień. 

Produkt Hean jest moją pierwszą bazą pod cienie, więc nie mam porównania jak wypada na tle innych. Jestem jednak z niej zadowolona. Za niewielką cenę mamy naprawdę dobry i wydajny kosmetyk.

Powiedzcie czy Wy stosujecie bazy pod cienie i jaka jest Waszą ulubioną? Może na rynku dostępne są jeszcze lepsze produkty?

58 komentarzy:

  1. Z tej marki mam swój puder bambusowy i jestem zadowolona z jego działania :)
    Tej bazy jeszcze nie miałam, a obecnie używam bazy z Paese :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam jej, bardzo lubię bazę UDPP :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja na razie mam moją ulubioną bazę z Zoevy i poszukiwania zakończyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zawsze chciałam wypróbować bazę pod cienie! chyba się skuszę! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. mam tę bazę już od prawie roku i do dna jeszcze hohoho daleko ;) bardzo wydajna jest, tak jak napisałaś - dobrze się trzyma na powiece, ładnie nakłada i rozsmarowuje, jedynie co to nie podbija cieni, no ale powiedzmy sobie szczerze, za tak niewielką kwotę to i tak bardzo dobry produkt ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ją i bardzo lubię, chociaż średnio podoba mi się jej zapach. W każdym razie jest niesamowita pod względem wydajności - moje opakowanie kupiłam w grudniu 2012 i spokojnie wystarczyłoby jej do końca tego roku, jak nie dłużej :O Niestety, w marcu kończy się jej data ważności, więc zacznę się niedługo rozglądać za czymś nowym - absolutnie nie dlatego, że jest słaba, ale już się trochę znudziłam :D :)

    OdpowiedzUsuń
  7. W ogóle nie używamy cieni :P Jednak podobną bazę używałyśmy kiedyś pod korektor i bardzo fajnie się sprawdzała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak na razie, to właśnie ta baza jest moją ulubioną, ale planuję zakup zoevy lub urban decay ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja dopiero co zaopatrzyłam się w Wibo...

    OdpowiedzUsuń
  10. Przydatna recenzja;)
    Jakoś nie miałam okazji wypróbować tego kosmetyku ;)
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Produktu nie znam. Podobnie jak Ty, na co dzień stosuję delikatny makijaż, a cienie nakładam na większe okazje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. mam tą bazę i jestem z niej bardzo zadowolona, a do tego jest mega wydajna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie mam za dużego doświadczenia w bazach pod cienie, bardzo chętnie o nich czytam, bo planuję sobie kupić swoją pierwszą bazę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja osobiście polecam bazę z Avon . Jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie używam, ale fajnie, że się sprawdziła :)

    * naprawdę piszemy łącznie :) trzecia linijka od końca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę dziękuję :) poprawione

      Usuń
  16. Chcę ją właśnie wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Obecnie stosuję bazę z Avonu (na większe wyjścia). Gdy mi się skończy wypróbuję tą, bo słyszałam o niej wiele dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Moje doświadczenia z bazami tez sa niewielkie. Zazwyczaj zapominam zeby ja nałożyć pod cień. Cały czas użytkuje i użytkuje i użytkuje bazę z benefit. Szczerze- czy ja nałożę czy nie, cienie trzymają sie identycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ja mam bazę z MUR Aqua Seal i mam z Igruszki taką zwykłą :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dumam właśnie nad tym czy kupić bazę z Hean czy z Artdeco. Kolejny plusik dla Hean... i co tu wybrac...

    OdpowiedzUsuń
  21. Muszę akurat kupić bazę pod cienie, bo z trwałością cieni jest różnie. Skoro polecasz Hean to się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Stosuję bazę z Avon i szczerze mówiąc spodobała mi się na tyle, że również nie mam porównania :]

    OdpowiedzUsuń
  23. Stosuję bazę z Avon i szczerze mówiąc spodobała mi się na tyle, że również nie mam porównania :]

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja bazy nie stosuję bo i cieni baaaaaardzo rzadko używam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam bazę do cieni Pease, jest super :) Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie używałam jej, ale teraz mam bazę LL, z której jestem bardzo zadowolona i na razie przy niej pozostanę.

    OdpowiedzUsuń
  27. Wydaje się godna uwagi. Ja jednak nie używam bazy - korektor służy mi za ten kosmetyk ; ))

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja stosuję bazy Zoevy. Są tanie i genialne. :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ta baza jest rewelacyjna! Uwielbiam ją!

    http://storieschocolateandearrings.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. ja dlugiego czasu uzywalam bazy z avonu ale srednio mi podpasowala. szukam czegos nowego moze sie skusze:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja jestem właśnie na etapie szukania jakiejś bazy, więc akurat trafiłaś z tematem ;D

    OdpowiedzUsuń
  32. jako makijażowy n00b powiem, że nigdy nie miałam bazy pod cienie, ale jak pożyczyłam od siostry to okazało się, że to wspaniałe cudeńko :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja nie używam bazy bo nie cieniuję oczek ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja nie mam jeszcze ulubionej bazy pod cienie, więc chętnie ją kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Cienie do powiek używam codziennie, ale nigdy nie próbowałam jeszcze bazy pod nie, muszę kiedyś wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  36. Jako bazy do cieni używam korektora, ale on przedłuża trwałość cieni tylko odrobinę.

    OdpowiedzUsuń
  37. muszę się zastanowić nad jej zakupem! :)
    ♡ paaula-fotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. rzadko stosuje cienie, ale faktycznie dobrze mieć taki produkt w swojej kosmetyczce :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Zbyt często nie maluję się cieniami ale gdy już je używam, to nakładam bazę pod cienie :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja raczej nie maluję się cieniami, ale gdy tylko to robię oczywiście używam bazy :):)

    Zapraszam na nowy wpis:
    http://anita-turowska.blogspot.com/2015/03/pierwsze-dni-wiosny.html

    OdpowiedzUsuń
  41. Mam pomarańczową szminkę z tej firmy i jest obłędna. Kolor soczysty, trwałość też bez zarzutu. Jeśli baza sprawuje się tak samo dobrze, jak pomadka, to sięgam po nią w tej chwili :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Moja ulubiona Artdeco ;)

    Buziaki

    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja praktycznie nie maluję oczu cieniami ;) Ale czasami mam chęć delikatnie podkreślać oczy cieniami ;) Pomyślę o zakupieniu takiej bazy ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Kupiłam kiedyś z paese ale nie zdążyłam użyć:))

    OdpowiedzUsuń
  45. Mam ją! I bardzo sobie chwalę. Świetny, bardzo wydajny produkt!

    OdpowiedzUsuń
  46. muszę kupić jakąś bo jeszcze nigdy nie miałam :P

    OdpowiedzUsuń
  47. Używałam wielu baz ale tej jeszcze nie miałam okazji. Jak mi się Art Deco skończy to może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  48. To moja ulubiona baza pod cienie ;). Obecnie używam bazę z Lumene, ale i tak wolę Hean ;).

    OdpowiedzUsuń