czwartek, 26 marca 2015

Ostatnie zakupy w SuperPharm

Pewien czas temu w drogerii SuperPharm można było skorzystać z rabatów -50% na wybrane marki z okazji dni LifeStyle. Wybrałam się więc na małe zakupy, a przy okazji do koszyka wpadło jeszcze kilka innych produktów. Dzisiaj szybkie i krótkie przedstawienie moich łupów ;)


1. Serum intensywnie wyszczuplające + ujędraniające, Eveline - bardzo je lubię. Zużyłam już ładnych kilka opakowań. Nawet sama ich nie potrafię zliczyć. Dodatkowo do kremu dostałam bezbarwną pomadę, również Eveline.

2. Płyn micelarny, Garnier - tyle o nim słyszałam pochwał, że w końcu musiałam kupić :) Na razie ląduje w zapasach bo pierwszy w kolejności jest płyn Tołpa.

3. Pasta oczyszczająca Liście Manuka, Ziaja - na jej kupno nastawiłam się już dawno. Teraz mam okazję spróbować :)

4. Antyperspirant w kulce, Garnier - niesamowicie rzadko kupuję kulki, wolę formę sprayu, ale czasem odmiana się również przydaje.

5. Pianka do włosów, Biosilk - ma niesamowicie dużą pojemność. Będą chyba jej używała i używała... ale już jestem zadowolona. Faktycznie poprawia objętość włosów. Widzę to bo szampon, którego obecnie używam trochę przyklapuje moją fryzurkę i ta pianka naprawia szkody.

6. Peeling enzymatyczny, Dermica - mój pierwszy peeling enzymatyczny (nie licząc tych w saszetkach). Jestem ciekawa jak się sprawdzi.

7. Zestaw La Roche-Posay: krem Effaclar Duo+ oraz żel do twarzy Effaclar - żel jest mi już znany i dobrze się u mnie sprawdzał. Kremu jeszcze nie miałam, ale czytałam o nim nie raz, więc zobaczymy :)

Dodatkowo do zakupów otrzymałam dwie próbeczki kremu z Uriage.

Znacie któryś z tych produktów? Korzystałyście z promocji w SP? Chętnie się dowiem co Wy kupiłyście :)

64 komentarze:

  1. Ja mam 30 km do SP :) świetne łupy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. hoho, zestaw LRP zawsze na mnie paczy w SP;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja niestety mam daleko do SP a szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
  4. La Roche-Posay kusi mnie już od dawna :D Może niedługo wypróbuję coś z tej serii.
    A zakupki widzę udane :D Miłego użytkowania :P

    worldpinklipstick.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne produkty, sama do tej pory nie miałam chyba jeszcze żadnego z nich ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja uwielbiam ten plyn micelarny z Garniera!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pianka z Biosilk- miałam, bardzo fajna

    OdpowiedzUsuń
  8. Z tej serii Dermiki miałam fajny tonik :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ziaja liście manuka to moja ulubiona seria :)
    Udało Ci się kupić wiele fajnych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sporo rzeczy, żadnego z produktów nie znamy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Super produkty :) Mam zamiar kupić ten płyn micelarny.

    OdpowiedzUsuń
  12. Widziałam ostatnio ten peeling z Dermica w promocji ale przeszłam obok niego i go nie kupiłam ;/

    OdpowiedzUsuń
  13. To serum z Eveline jest genialne, polecam je :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne nowości :) ciekawi mnie ta pianka i peeling enzymatyczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Effaclar Duo+ bardzo fajnie działa chociaż może troszkę wysuszać skórę (warto zadbać o dodatkowe nawilżenie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Na pastę z Ziaji też się ostatnio skusiłam i nie żałuję :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ogromne zakupy, miłego testowanka :) u mnie różowy Garnier się nie sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zakupy zrobiłaś :) mam tą pastę oczyszczającą :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie słyszałyśmy nigdy o paście oczyszczającej Liście Manuka. Ciekawy produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ile nowości :) pasta jest świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pasta liście manuka- uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Widać, że zakupy były udane. Z tych kosmetyków znam płyn micelarny oraz dezodorant w kulce. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Super zakupy, szkoda, że nie mam po drodze do SP :(

    OdpowiedzUsuń
  24. Ostatnio były świetne promocje na LRP. Żałuję, że kilka dni szybciej uzupełniłam zapasy :(

    OdpowiedzUsuń
  25. chcialam cos kupic ale sie powstrzymalam:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Przegapiłam ten zestaw z effaclar, a właśnie mi się kończy :P świetne zakupy! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Micela i pastę znam i lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Byłam wtedy w SP ale nic dla siebie tam nie znalazłam :(

    OdpowiedzUsuń
  29. Też bardzo lubię to serum Eveline, mam w zapasie mega butlę :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Miałam w swoich łapkach serum z Eveline - całkiem dobre wrażenie na mnie zrobił, kulke z garniera i micel :)

    OdpowiedzUsuń
  31. produkty La Roche-Posay mnie interesują tak bardzo, że wciągnęłam je na wish listę:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Mam zamiar kupić pastę oczyszczającę Liście Manuka z Ziaji. :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Dobrze, że zakupiłaś micel Garniera, będziesz zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  34. fajne zakupy! ja mam ochotę spróbować płynu micelarnego z garniera :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Znam tylko pastę Ziaji :) A w SP póki co byłam tylko raz...

    OdpowiedzUsuń
  36. Na pewno będziesz zadowolona z Micela :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Uwielbiam micel z garniera :) pasta z ziaji sprawdza się jako mocny peeling lub maseczka :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Uwielbiam micel z garniera :) pasta z ziaji sprawdza się jako mocny peeling lub maseczka :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Z płynu micelarnego Garniera na pewno będziesz zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Spore zakupy :) miałam ten podpachacz z Garniera i nawet niezły był :) U mnie krem Effaclar Duo+ się nie spisał, zdziwiłam się, bo wszyscy sobie go chwalą.

    OdpowiedzUsuń
  41. dla mnie peelingi enzymatyczne są za delikatne, płyn z Garniera używam aktualnie i jest baaaardzo wydajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. mam prosbe, czy moglabys poklikac w linki u mnie na blogu? bylabym ogromnie wdzieczna, jesli nie to zrozumiem oczywiscie ;/

    OdpowiedzUsuń
  43. Używałam kiedyś Serum intensywnie wyszczuplające + ujędraniające Eveline - byłam z niego bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  44. świetne zakupy a zestaw La Roche-Posay mnie kusi muszę go w końcu wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Płyn micelarny z Garniera jest moim stałym gościem w kosmetyczce ; ))

    OdpowiedzUsuń
  46. Znam tylko paste z Ziaji. Calkiem spore zakupy. Ja nie skorzystalam z promocji.

    OdpowiedzUsuń
  47. też kupiłam tego micela z Gadniera. Na razie stoi i czeka:))

    OdpowiedzUsuń
  48. Miałam to serum z Eveline i było średnie :( Lepsze jest takie czerwone rozgrzewające :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam kiedyś to czerwone i trochę za bardzo mnie rozgrzewało. Szczególnie po kąpieli paliło...

      Usuń
  49. Jestem ciekawa tego serum wyszczuplającego. Mogłabyś coś więcej o nim napisać - działa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem bardzo fajnie ujędrnia. Centymetrów nie odejmuje, ale nie ma co się spodziewać, że sam krem coś zrobi. Daje uczucie chłodzenia - wiem, że nie wszystkim się ono podoba. Mi nie przeszkadzam, chyba się przyzwyczaiłam. Moim zdaniem warto spróbować :)

      Usuń
  50. Bardzo fajne nowości. Ile kosztował ten zestaw ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena regularna tego zestawu to 60 kilka złoty (nie pamiętam dokładnie). Czyli udało mi się go dorwać za trochę ponad 30 zł :)

      Usuń
  51. Effaclar Duo super kosmetyki do cery trądzikowej :)

    OdpowiedzUsuń
  52. hej używam effaclar k i jest super mam też ten żel do twarzy i jestem bardzo zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  53. Płyn micelarny z Garniera uwielbiam! Zaciekawił mnie peeling z Dermiki.

    OdpowiedzUsuń