wtorek, 3 marca 2015

Zapach Domu - spotkanie 28.02.2015

Sobotnie popołudnie spędziłam niesamowicie miło :) We wspaniałym miejscu - Zapach Domu i w towarzystwie osób, z którymi dzielę zamiłowanie do blogowania. 28.02 miałam  okazję wziąć udział w moim pierwszym Spotkaniu Blogerek!


Zapach Domu to sklep, który znajduje się na ulicy Miodowej 33 w Krakowie. Możemy w nim kupić znane chyba wszystkim woski, samplery i świece Yankee Candle, a także Kringle Candle. Oprócz tego jest tu szeroki asortyment zapachów do samochodów i wnętrz. Dostaniemy tu również kominki, osłonki i inne dodatki do świec, a także kosmetyki naturalne! Mnie zafascynowały Alusi Candles, czyli piękne świece w rozmaitych kształtach, spełniające rolę świeczników. 


Sklep Zapach Domu jest bardzo klimatycznym miejscem. Pięknie urządzonym z dbałością o szczegóły. Naprawdę cieszy oko.


Nie należy zapominać o cudownych zapachach towarzyszących temu wnętrzu. Naszej wizycie towarzyszą naprawdę wspaniałe wonie. Co ciekawe, mieszanka tylu zapachów wcale nas nie dusi, a umila pobyt w sklepie.


Właścicielka - Pani Katarzyna, która jest przemiłą i bardzo pozytywną osobą, opowiedziała nam historię powstania sklepu. Zapach Domu na początku działał jedynie online. Dopiero po pewnym czasie powstał sklep stacjonarny.


Wszystkie produkty, które możemy zakupić są początkowo testowane przez właścicieli. Dzięki temu wprowadzają oni do asortymentu jedynie najlepsze produkty. 
Naprawdę widać tu wielką pasję i miłość do świec :))


Podczas spotkania mogłam poznać wszystkie zapachy, które mnie interesowały. 




W tym sklepie naprawdę można zapomnieć o mijającym czasie i codzienności.




A tutaj uczestniczki spotkania :) 


Każda z nas dostała od właścicieli mały upominek. Bardzo się cieszę, że dzięki temu będę mogła poznać Kringle Candle. Oto co trafiło do mnie:


Bardzo cieszę się, że miałam możliwość wzięcia udziału w tym spotkaniu :) 
Za zdjęcia dziękuję autorce: KLIK
A Was zachęcam do odwiedzenia sklepu Zapach Domu. Naprawdę warto!

55 komentarzy:

  1. Było bardzo miło :) ...cieszę się, że mogłam Cię poznać :)
    i ... również bardzo mmi miło, że zdjęcia przypadły Ci do gustu i zostały wykorzystane :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny sklep, może kiedyś tam wpadnę ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj ja przez ten sklep to niebawem pojde z torbami. Kupowanie wosków uzależnia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne sklep. Tak się za Tobą rozglądam na tym zdjęciu. W tych jasnych bucikach to chyba Ty:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie bym taki sklep odwiedziła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świeczki i woski zapachowe to u mnie podstawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. O rany, ale pięknie to wszystko wygląda :) Jakbym tam weszła , chyba nie chciałabym już wyjść :P Tyle dobroci dookoła!

    OdpowiedzUsuń
  8. musze się wybrać koniecznie;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszcze :) Fajnie tak spotkac sie na zywo z ludzmi, z ktorymi spotykamy sie na codzien w swiece wirtualnym.

    OdpowiedzUsuń
  10. Miło było poznać;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Musiało być bardzo miło :) No i zapachowo :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojejku, ile wspaniałości!

    OdpowiedzUsuń
  13. Klimacik musiał być cudny :D Super jest poznać takie towarzystwo! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. oj tak..... w takim miejscu można sie zapomnieć....

    OdpowiedzUsuń
  15. Taka maniaczka świec jak ja, w takim miejscu z pewnością straciłaby głowę <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Dla mnie takie miejsce to raj, hihi. :) Przepiękne miejsce.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale tam musiało pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ojejku! Ja uwielbiam świeczki i nie wiem czy wyszłabym stamtąd! ;p Chyba by musieli mnie za uszy wyciągać. Świetna fotorelacja! Zazdroszczę ; ))

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam w planach w tym roku odwiedzić ponownie Kraków, więc jeśli tylko uda mi się to zrealizować, muszę tam zajrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zazdroszczę spotkania! Ja liczę, że jak będę w kwietniu w Polsce to będzie coś organizowane na Śląsku albo w sumie nawet w Krakowie :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale świetne, klimatyczne miejsce:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zazdroszczę takiego spotkania :) Bardzo lubię ten sklep, ale internetowy ;) Już od progu musi tam przepięknie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Tak mi przykro, bo miałam być i w końcu mogłabym Cię poznać na żywo :) ale niestety dowiedziałam się za późno o tym, że się na spotkanie dostałam :< Widać, że było świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miejmy nadzieje, że jeszcze będzie okazja :)

      Usuń
  24. Miejsce faktycznie nastrajające. Po zdjęciach widać, że czas może się tam zatrzymać :)
    Obserwuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. cudne miejsce, tyle zapachów <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Super miejsce, fajne są takie spotkania, ja jeszcze nie miałam okazji wziąć w takowym udziału

    OdpowiedzUsuń
  27. Raj, dla osób lubiących świece. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Sklep marzenie! Jak tylko będę w Krakowie, muszę koniecznie wstąpić :)

    OdpowiedzUsuń
  29. ale ekstra atmosfera tam promieniowała aż zazdrość bierze:D

    OdpowiedzUsuń
  30. Już sama nazwa sklepu zachęca aby do niego zajrzeć:-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Naprawdę rewelacyjne miejsce ;)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Twój post i fotki również cieszą oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Magiczne miejsce :) nie znałam go wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Like your blog very much! It was so interesting to read your posts and also I’d like to say that you have beautiful photos! I know that it requires so much time to update blog, but keep doing it!)
    I’ll be happy to see you in my blog!)

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Beautiful pictures!

    I am following you on gfc, would you like to follow me back so we can stay in touch?

    http://mypetitecorner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Byłam ta ostatnio i się zachwyciłam tym miejscem :)

    OdpowiedzUsuń
  37. wspaniale miejsce :) raj na ziemi

    OdpowiedzUsuń
  38. O gdybym weszła do tego sklepu pewnie bym już nie wyszła ;)

    OdpowiedzUsuń