poniedziałek, 20 kwietnia 2015

BBW oraz YC

Dawno nie pojawiały się u mnie posty zakupowe. Jednak dzisiaj będzie spora dawka nowości :) A zaszalałam ostro! Kilka dni temu dotarła do mnie pachnąca paczka z produktami amerykańskich marek Bath & Body Works oraz Yankee Candle


O produktach Yankee Candle jest ostatnio głośno. Chyba nie ma osoby, która nie wiedziałaby co to za marka więc nie będę się na jej temat rozpisywała. Pochwalę się, że przywędrowały do mnie dwa samplery: Red Berry&Cedar oraz Gingerbread.
Z wosków: Juicy Peach, Balsam&Cedar, Cinnamon Stick, Blueberry Scone, Eucalyptus, Mandarin Cranberry oraz Gingerbread.

Pierwszy raz mam okazję poznać produkty Bath & Body Works.
Firma Bath & Body Works powstała w Ohio (USA), w 1990 roku. W portfolio marki znajdują się kosmetyki i perfumy, do produkcji których firma wykorzystuje naturalne składniki roślinne, a także zapachowe świeczki i akcesoria, stanowiące uzupełnienie zabiegów spa. Ideą marki jest zabawa zapachem, a celem - zaangażowanie klienta w tę zabawę - tak, by znalazł ulubiony zapach dla siebie i swojego domu.

Zdecydowałam się na zakup dwóch mydełek: Love Peach&Joy i Winter Cranberry.
Wpadły także dwa żele pod prysznic: Coconut i Lotus&Apple Blossom.
Balsamy do ciała: Orchid&Pink Amber, Hawaii Passionfruit Kiss i Pure Paradise.
Ostatnimi produktami są popularne żele antybakteryjne do rąk. Wybrałam: Wild Mango Moijto. Fresh Strawberries, Beautiful Day, Paris Amour i Vanilla Berry Sorbet

Wszystko niesamowicie aromatyczne, pięknie pachnące. Jestem zachwycona :) Szczególnie cieszę się z BBW, ponieważ jest to dla mnie nowość.
Na pewno sukcesywnie będą pojawiały się recenzje tych produktów. 

Jeśli znacie produkty BBW podzielcie się swoją opinią na ich temat :)

50 komentarzy:

  1. Wow! ale kolorowo! Ekstra! Będziesz miała co nam pokazywać, a tylko spróbuj nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. widzę, że w bbw poszalałaś. ja żałuje, że tego nie zrobiłam :c

    OdpowiedzUsuń
  3. O produktach Bath & Body Works tylko słyszałam na yt lub czytałam na blogach, sama nie miałam okazji ich testować... zazdroszczę Ci takiego przypływu wosków z yc :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile wspaniałości! Uwielbiam wręcz wszystko z B&BW <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Świeczki i woski prawie wpędziły mnie w bankructwo - kupuje i kocham. Ale BBW nie miałam nigdy. Czekam na recenzje!

    OdpowiedzUsuń
  6. O matko. Ile dobroci, aż zazdroszczę. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O ja! Ale świetne nowości! Zazdroszczę B&BW bo nie mam za bardzo dostępu;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne nowości :) Przyjemnego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. o mamo....ile wspaniałości, kocham woski YC .
    Kochana życzę miłego i pachnącego testowania, bo masz co :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ajjj, ile wspaniałości :) Czekam aż podzielisz się wrażeniami :)

    OdpowiedzUsuń
  11. a ja chce te buteleczki na moje diy:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyobrażam sobie jak pięknie musi pachnieć przesyłka pełna produktów B&BW oraz YC. Poezja :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Te żele pod prysznic wyglądają niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniałe nowości :) Tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow, poszalałaś :o) Pięknie kolorowo i pachnąco :o)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale zakupy :) jestem strrrasznie ciekawa tych zapachów :)

    OdpowiedzUsuń
  17. super zakupy!!! juz czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Istna kompozycja zapachowa :)
    Nie mamy chyba nic z tej marki ale wiele razy spotykamy je na blogach :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ile cudowności :) Ja jeszcze nie miałam nic z B&BW

    OdpowiedzUsuń
  20. Szalona, genialne produkty. Udanych testów :**

    OdpowiedzUsuń
  21. zazdroszczę Ci strasznie kosmetyków BBW!! :D Marzy mi się coś z nich... szczególnie balsam warm vanilla sugar. :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie znam niestety tych produktów, po za YC ale to też tylko z blogów. BBW muszą pięknie pachnieć i jakie słodkie opakowania - też chcę :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kocham woski, mam duży zapas :) Właściwie ze wszystkich produktów, tylko woski miałam :) Są cudne !!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Same cudowne rzeczy :) Bardzo dawno nie używałam nic z TBS.

    OdpowiedzUsuń
  25. Rany, rany, ile wspaniałości :))

    OdpowiedzUsuń
  26. Kosmetyki BBW chętnie bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  27. mam woski z YC, ale z BBW nic nie miałam :P

    OdpowiedzUsuń
  28. Blueberry Scone chętnie bym zapaliła w kominku:))

    OdpowiedzUsuń
  29. BBW muszę w końcu wypróbować, tyle czasu się na to zbieram i jakoś mi nie wychodzi...:/

    OdpowiedzUsuń
  30. Moje marzenie wypróbować coś z BBW, ale jeszcze muszę poczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Mega zakupy, czekam na relacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ojeja ale cudeńka ! Nic z tego nie miałam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. O RAAAAAAANY, ile wspaniałości!

    OdpowiedzUsuń
  34. O mamma mia :D ile tego jest :) Zawsze zazdroszczę dziewczynom które pokazują tyle kosmetyków :P

    Zostaję na dłużej i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Perełki:) oby wszystkie Ci odpowiadały, zarówno kosmetyki jak i woski:)

    OdpowiedzUsuń
  36. BBW uwielbiam! Skad zamawiałaś?:>

    OdpowiedzUsuń
  37. Oooooo <3 Brak słów. Zakochałam się od pierwszego wejrzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  38. sporo tego, będzie co testować, ja z produktów BBW mam linię Paris Amour - zapach cudowny, jestem ciekawa innych zapachów :)

    OdpowiedzUsuń
  39. I like the collection.

    the-renaissance-of-inner-fashion.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń