środa, 1 kwietnia 2015

Denko Marzec

Dzisiaj pierwszy dzień nowego miesiąca, więc już tradycyjnie na moim blogu pojawia się Denko :) Mimo, że miałam bardziej ambitne plany jeśli chodzi o zużycia to i tak ten miesiąc zaliczam do udanych w kwestii pustych opakowań :)


1. Żel pod prysznic, BeBeauty Czekolada - gigantyczne opakowanie produkty. Całe szczęście, że był wyposażony w pompkę. Zapach całkiem ok, ale moim zdaniem mógłby być lepszy. Słyszałam, że te produkty mają ponownie pojawić się w Biedronce. Chętnie wypróbowałabym inne wersje. Nie wiem czy kupię ponownie.

2. Odżywka do włosów, Toni&Guy - KLIK Lubiłam ją, ale w cenie regularnej nigdy nie kupię. Chyba, że będzie na nią jakaś mega promocja. Póki co chętnie poznam coś innego. Nie wiem czy kupię ponownie.

3. Peeling do stóp, BeBeauty - dobry i tani produkt. Kupię ponownie.

4. Mini żel pod prysznic, Yves Rocher - karmelizowana gruszka. Produkt z limitowanej serii. Śliczny zapach. Szkoda, że to było tylko 50ml. Kupiłabym jeszcze raz, gdyby się pojawiły. 

5. Kostka myjąca, Dove - KLIK Bardzo dobrze się u mnie sprawdzała :) Kupiłabym ponownie, a nawet już mam.

6. Krem do rąk, Yves Rocher - Czekolada i pomarańcza. KLIK był po prostu cudowny! Również bym go kupiła ponownie, gdyby był dostępny. Szczególnie dla zapachu.

7, 8. Szampon i odżywka, Dove - Intensive Repair. Uzyskały miano mojego ulubieńca :) KLIK Kupię ponownie.

9. Woda termalna, Uriage - KLIK Pojawia się w Denku po raz kolejny. Jak widzicie, jeszcze w starym opakowaniu. No cóż, mam jeszcze jej zapas, więc kolejna buteleczka również taka będzie. Kupię ponownie.

10. Balsam po depilacji, Eveline - KLIK Całkiem dobry produkt, ale chyba wolę Joannę. Raczej nie kupię ponownie.

11. Płyn do higieny intymnej, Facelle - KLIK Ten produkt chyba znają wszyscy (albo spora część z Was) Kupię ponownie, ale teraz chcę wypróbować coś innego.

12, 13. Żel do mycia twarzy i tonik, Oriflame - KLIK Nie zrobiły nic złego, ale także nie zachwyciły. Nie kupię ponownie.

14. Żel pod prysznic, Yves Rocher - Czarne owoce. KLIK Śliczny zapach. I w tym przypadku również powiem, że kupiłabym ponownie jeśli tylko by się pojawił. 

 I to wszystko :) Znacie coś? 

56 komentarzy:

  1. Większości nie używałyśmy. Dobrze wiedzieć na przyszłość jakie masz na ich temat opinie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wodę termalną z Uriage bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam żel Facelle - ten aloesowy pięknie pachnie - to mój ulubiony uniwersalny kosmetyk wraz z kremem Bambino :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam obecnie ten szampon bardzo przyjemny : ) ( Z Dove )

    OdpowiedzUsuń
  5. nowe wersje zeli sa od poniedzialku w biedronce, ja tym razem skusilam sie na mango i macadamie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdzie nie spojrzę to denka:) tylko ja niczego nie wymęczylam do końca- oj kłamie- podkład mi sie skończył i to akurat nie cieszy, bo drogi był skubaniec...;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja żałuję, że się nie załapałam na limitowanki z YR :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Podziwiam zużycie żelu BeBeauty :D Miałam inną wersję ale koniec końców wyszła w inne ręce ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. ja jestem zadowolona z Balsam po depilacji, Eveline :), Żel pod prysznic, Yves Roche też bym ponownie kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Całkiem pokaźne denko. Widzę, że lubisz produkty YR. Często u Ciebie goszczą:) ale wcale się nie dziwię, sama polubiłam tę firmę, czekam na promocje mojego ulubionego podkładu z YR Pure Light- musisz spróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Musze koniecznie wypróbować wodę termalną z Uriage :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciągle zapominam tej wody termalnej kupic a mam ją na chciejliscie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię mydełka Dove :) I od jakiegoś czasu odczuwam potrzebę zakupu wody Uriage, ale czekam na jakąś dobrą promocję :) Ładne denko, gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Same piękne zapachy z Yves Rocher :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Same piękne zapachy z Yves Rocher :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten duet z Dove to bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam żele pod prysznic z Yves Rocher! Jeśli chodzi o te limitowane serie, to sprawdź sobie dokładnie ofertę - ja żel karmelizowana gruszka kupiłam całkiem niedawno, w marcu. I czekoladę z pomarańczą też (ale nie wiem czy krem do rąk był dostępny) :) Więc mimo że oferty sezonowe, to warto dobrze sprawdzić katalog :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Produkty YR mają cudowne zapachy, aż chce się zjeść :3

    OdpowiedzUsuń
  19. Wodę termalną miałam i polubiłam bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Niezłe zużycia ;) gratuluję :)!

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam kremy do rąk i żele z Yr :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Znam świąteczne edycje kosmetyków YR. Zapachy naprawdę im się udały. Szampon i odzywka Dove to również moi ulubieńcy. Działają cuda.

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję denka :) Spore, spore... :)

    OdpowiedzUsuń
  24. czekoladowy żel pod prysznic? to musi być cudo :D
    sand-cosmetics.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne zużycia, kuszący ten żel czekoladowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie miałam żadnego produktu. W planach był zakup żelu pod prysznic z Biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Dużo tego ! Chyba większości to nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Właśnie widziałam dziś w Biedronka żele!

    OdpowiedzUsuń
  29. A ja jestem zachwycona tonikiem z Oriflame. Moja mama go używa i często go jej podkradam :D Obserwuję i Zapraszam : melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Facelle i ja uwielbiam i URiage też ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo lubię mydła w kostce z DOVE - są aksamitne i cudownie pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Znam tylko tą wodę termalną uriage :) lubiłam ją, choć teraz zastąpiłam ją winogronową caudalie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak samo jak ja;)
      Dobre denko, znam trochę produktów. Żelu z Biedry używałam jako mydła;)

      Usuń
  33. mam ten Biedronkowy żel ale jeszcze nie używałam , nowe wersję chyba już są i chyba zrobię większe zapasy ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Super recenzja kosmetyków, bardzo takie lubię, potem wiem w co warto zainwestować, a w co nie :)

    http://www.lefffka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo dobrze Ci poszło :) Ja też polubiłam ten krem do rąk YR Czekolada & Pomarańcza :)

    OdpowiedzUsuń
  36. mialam ten zel pod prysznic z bebeauty tylko malinowy-zapach piękny :)tylko jak dla mnie te zele zbyt slabo sie pienia :(
    bardzo ladnie poszlo ci denkowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. ten zapach czekolada z pomarańczą z YR to coś kojarzę że sie powtórzył:))

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo ładnie Ci poszło, należą się gratulacje:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Z tych wszystkich kosmetyków miałam tylko mydło Dove :-P

    OdpowiedzUsuń
  40. great post :) Have a nice weekend! :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. te żele są w Biedronce. Czaiłam się na zapach chyba mango i coś tam, ale najpierw wykończę to co mam :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Spore denko ;) Nie miałam żadnego produktu ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. uwielbiam kosmetyli z Yyves Rocher <3 Życzę Tobie Wesołych Świąt i wspaniałych chwil spędzonych w gronie najbliższych :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo ładnie Ci poszło, mi się udało zużyć tylko 7 kosmetyków, w kwietniu musi być lepiej :))

    OdpowiedzUsuń
  45. Widzę kilka znajomych produktów ;). Przede wszystkim woda termalna z Uriage czy kosmetyki z Dove.

    OdpowiedzUsuń
  46. Na szczęście nie mam tego problemu. Od jakiegoś czasu kupuję kosmetyk tylko wtedy jak poprzedni jest na wykończeniu. W innym przypadku miałabym całą zagraconą łazienkę.

    OdpowiedzUsuń