piątek, 3 kwietnia 2015

Ekspertki Sally Hansen Miracle Gel

Mogę powiedzieć, że jestem wniebowzięta! Kilka dni temu dowiedziałam się, że zostałam wybrana do grona ambasadorek marki Sally Hansen Miracle Gel, a już dziś zawitał do mnie kurier z cudowną przesyłką. Do testów otrzymałam dwa lakiery żelowe oraz Top Coat :) Na 100% podzielę się z Wami swoją opinią :)


Jakie są cechy Miracle Gel?
  • Bez lampy UV
  • Intensywny efekt koloru
  • Zjawiskowy połysk
  • 12 pięknych kolorów
  • 14 dniowa trwałość
  • Łatwe zmywanie
  • 2 proste kroki
Krok 1: Na czyste i suche paznokcie nałóż 2 warstwy lakieru Miracle Gel. Nie musisz nakładać bazy.
Krok 2: Nałóż 1 warstwę Miracle Gel Top Coat

To naturalne światło zapewnia utwardzenie i trwałość lakieru.
Mam nadzieję, że wszystkie obietnice producenta zostaną spełnione ;-)


Do testów poza Top Coat otrzymałam dwa lakiery w kolorach 240 (mięta) i 380 (łosoś). Strasznie mi się one podobają :) na wiosnę będą idealne! A przynajmniej rozweselą szarość za oknem. W paczce znalazłam również ulotkę oraz kupony promocyjne (na produkt SH) dla swoich koleżanek do wykorzystania w SuperPharm. 

O produktach Sally Hansen słyszałam bardzo dużo dobrego. Jednak sama nie miałam okazji ich wypróbować. Tym bardziej cieszę się, że nadarzyła się ku temu okazja i wraz z innym dziewczynami będę mogła poznać te cudowne lakiery :)
Rekrutacja do grona ambasadorek odbywała się na fanpage SallyHansen

Chętnie poznam Wasze opinie o SH :) a może i Wam udało załapać się do testowania? 

58 komentarzy:

  1. Bardzo fajna przesyłka:) a gdzie można było się zgłaszać do tych testów?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na fanpage Sally Hansen :)

      Usuń
    2. Dobrze wiedzieć ;-), pewnie warto śledzić fanpage różnych firm, żeby wiedzieć jako pierwsza.

      Usuń
  2. Ten łososiowy bardzo nam się podoba :) Jest śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  3. pastelowe kolorki są przepiękne, bardzo lubię takie odcienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję :) Ja dopiero dzisiaj się zgłosiłam, może nie będzie za późno...

    OdpowiedzUsuń
  5. Też testuję, już nawet pomalowałam pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię lakiery Sally Hansen i mam ochotę też zakupić te i przetestować. Te normalne lakiery z SH trzymają mi się zawsze tydzień spokojnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgłosiłam się do testowania, może mnie wybiorą (marne szanse z moim szczęściem haha)

      Usuń
    2. Może się uda :) powodzenia!

      Usuń
  7. Gratuluję! Piękne kolory. Miałam ochotę kupić jakiś z tej serii, ale cena 34 zł mnie odstraszyła Xd
    Czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję, najbardziej jestem ciekawa mięty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Mi również bardzo podobają sie kolory, idealne na wiosne! Ciekawe jak z trwałością, nie czytałam jeszcze o nic, wiec chetnie sie dowiem.

      Usuń
  10. Jakie piekne wiosenne kolory :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne kolorki dostałaś ;))
    ..również załapałam się do klubu ekspertek, czekam na przesyłkę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Moje ulubione lakiery pochodzą właśnie od Sally Hansen, ale o tych "żelowych" słyszałam niezbyt pochlebne opinie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję :) Ciekawa jestem efektu na paznokciach , lubię takie kolorki .

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo Ci zazdroszczę uwielbiam tą markę a produkty są bardzo dobrej jakości :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie śliczne kolorki <3 miłego testowania :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakie śliczne kolory :) jestem ciekawa jak wypadną, bo już mnie kuszą ;)

    i gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  17. zakochalam sie w tej miecie !

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie testowałam ich, a wyglądają świetnie! ;))

    OdpowiedzUsuń
  19. aż się nie mogę doczekać twojej recenzji!!!! bardzo jestem ciekawa jak się sprawdzą bo mam straszną ochotę na nie :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale mi na nie ochoty narobiłaś :) Gratuluję Ci :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Czekam niecierpliwie na recenzję!

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne kolorki :) Miłego testowania!

    OdpowiedzUsuń
  23. czytałam, że szału nie ma z tymi lakierami, ale poczekam na Twoją recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Niesamowicie zazdroszczę, zwłaszcza, że kocham lakiery SH :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie miałam jeszcze tych lakierów, także chętnie się dowiem jak się spisują. Ta mięta i łosoś wyglądają świetnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poczytałam Twojego bloga, skomentowałam trochę postów i postanowiłam zostać na dłużej - obserwuję. Pozdrawiam serdecznie ;).

      Usuń
  26. A ja jestem ciekawa jak długo się utrzymują. Koniecznie daj znać!

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne kolorki, idealne na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Slyszalam juz co nie co o tych produktach :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie miała okazji używac jeszcze lakierów z Sally Hansen :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jaki cudowne kolory! :) Chyba sobie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  31. No fajnie, ale z tym słowem "ambasadorka" to chyba przesadzili. :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajne kolorki :O) I udanego testowania, Ambasadorko :o)

    OdpowiedzUsuń
  33. Niech Wielkanoc napełni wasze serca radością,
    miłością i spokojem.
    Radosnego, wiosennego nastroju
    podczas dzielenia się posiłkiem przy wspólnym stole,
    w gronie najbliżej rodziny.
    Niech te Święta przepełnią was radością i wiarą.
    Smacznego Święconego jajka oraz mokrego Śmigusa dyngusa.
    Wesołego Alleluja!

    OdpowiedzUsuń
  34. Również się dostałam i otrzymałam taki sam zestaw jak Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Otrzymałaś świetne kolory, piękne są :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Radosnych Świąt ! Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  37. Znam te lakiery. Są bardzo dobre.

    OdpowiedzUsuń
  38. Gratuluję :) Lakiery mają piękne kolory, ciekawa jestem, czy obietnice producenta okażą się prawdziwe.

    OdpowiedzUsuń
  39. Mam dokładnie te same kolorki co Ty ;) jeden lakier już mam z tej serii i dobrze się spisał, ciekawa jestem czy i z tymi będzie podobnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. bede bardzo czekac na te recenzje!

    OdpowiedzUsuń
  41. Z Sally jeszcze nie miałam lakierów;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Nie słyszałam o tej marce, chyba się uważnie rozejrzę jak będę w SH ;) Czekam na opinie!

    OdpowiedzUsuń