wtorek, 14 kwietnia 2015

Givenchy Very Irresistible

Recenzje perfum czy wód toaletowych nie pojawiają się u mnie często. Po prostu nie jestem dobra w opisywaniu zapachów. Jednak dzisiaj chciałabym podjąć wyzwania i spróbować przedstawić Wam piękny zapach od Givenchy. 
Jak każda kobieta uwielbiam otaczać się cudownymi zapachami. Moim ostatnim ulubieńcem jest właśnie zapach Very Irresistible


Givenchy to historia niezapomnianego spotkania Huberta de Givenchy i Audrey Hepburn.
Givenchy oddaje hołd temu magicznemu związkowi pomiędzy światem mody i kina, tworząc wyjątkowe połączenie francuskiej elegancji i amerykańskiej spontaniczności: Very Irrésistible Givenchy.
Elegancka i spontaniczna Woda Toaletowa Very Irrésistible Givenchy to pierwszy kwiatowo-aromatyczny zapach. Wyjątkowa woń anyżu gwiaździstego podkreśla kwiatowy akord bukietu róż, wnosząc powiew świeżości i nowoczesności.
Śmiałość, fantazja i elegancja.



Zapach Kwiatowo-Aromatyczny.
Nuty głowy: Róża Pivoine, Róża Centifolia.
Nuty serca: Róża Emotion, Róża Passion.
Nuty głębi: Róża Fantasia, Anyż Gwiaździsty

Mimo, że nie jestem zagorzałą zwolenniczką różanych zapachów, szczególnie w kosmetykach, ale ten zapach strasznie mi się podoba :) Zdecydowanie nie jest to woń róż à la babcia. Początkowo zapach jest jest mocny i wyraźny. Z czasem przekształca się w bardziej zmysłowy i delikatniejszy. Nie nazwałabym go zapachem różanym, gdybym nie znała opisu perfum. Zdecydowanie czuć też coś ostrzejszego. Wyczuwalna jest odrobina słodyczy, ale ma w sobie coś intrygującego. Określiłabym go jako elegancki, szlachetny i pełen szyku. Mimo to uważam, że nadawałby się na każdą okazję.
Woda toaletowa Givenchy jest trwała. Zapach mimo, że dość mocny nie jest duszący ani męczący. Bardzo kobiecy!
Zamknięty w trójkątnej, smukłej i wysokiej buteleczce o lekko skręcanych krawędziach. Flakonik u dołu jest czerwono-różowy i stopniowo staje się jaśniejszy idąc w górę. 
Piękny zapach.

40 komentarzy:

  1. ach wąchałam próbkę i cudna była!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mamy zielonego pojęcia o perfumach :D Jeśli któryś się nam spodoba to po prostu go używamy bez wgłębiania się w jego historię czy nuty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tez nie lubię różanych zapachów w kosmetykach ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tego zapachu - ale może kiedyś uda mi się go poznać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa jestem jak pachną na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja bardzo lubię od nich zapachy męskie szczególnie na swoim mężczyźnie, ale damskie również są świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi zawsze ciężko sobie wyobrazić zapach ;) a ciekawa jestem .

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę poznać ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny tylko z lekka kosztowny:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja mam ostatnio fazę na różane zapachy i w sumie pragnę teraz tych perfum!

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana a jaka cena? Bo chętnie bm go zakupiła po przeczytaniu Twojej recenzji:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena 75ml to około 160zł, ale w zależności od sklepu jest bardzo zróżnicowana :)

      Usuń
  12. Koniecznie muszę powąchać sobie ten zapach jak będę w Sephorze :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. jak go gdzieś spotkam, chętnie powącham :D:D

    OdpowiedzUsuń
  14. ooo na pewno by mi się spodobał:)

    OdpowiedzUsuń
  15. ojjjj chyba bym się z nim polubiłą - jak go spotkam to aż to sprawdzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię ostatnio różane zapachy, bo wcześniej nie przepadałam :P powąchałabym tego chętnie ;))

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam różane zapachy :) Nie spotkałam się z Twoją perfumą

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię zapach róży ale nie każe połączenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Za mocnymi różanymi zapachami nie przepadam. Jak coś to delikatne

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj jak ja nie lubię różanych zapachów :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna buteleczka. Uwielbiam kwiatowe zapachy, ale niezmiennie od kilku lat moim ulubieńcem jest kokos :P Zapraszam melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Musiałabym powąchać, bo ja też nie jestem zwolenniczką różanych zapachów. Ale ciekawi mnie, że piszesz, że tylko opis mówi, że to różane.
    Intryguje.

    OdpowiedzUsuń
  23. Nigdy wcześniej się nie spotkałam z tym perfumem, ale musze przynzać że mnie zainteresował :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Oj tak cieżko jest opisać zapach zwłaszcza, że to kwestia mocno indywidualna;) tego niestety nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Flakonik śliczny. Muszę koniecznie powąchać przy najbliższej wizycie w perfumerii :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mi te perfumy 'wyglądają' na słodkie ;) jak widzę różowe opakowanie to od razu mnie zniechęca - wolę świeże zapachy, choć opis Twój perfum sugeruje, że on taki właśnie jest..

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale bym chciała go powąchać :]

    OdpowiedzUsuń
  28. Nawet nie wiedziałam, że są takie gatunki róż. Zapach na pewno cudowny.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ciekawe czy polubiłabym się z nim, bo co prawda za zapachem róży nie przepadam, ale różane DKNY pure nawet polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Różane zapachy mi akurat odpowiadają, nie wszyscy są ich zwolennikami.

    OdpowiedzUsuń