czwartek, 30 kwietnia 2015

Rossmann -49% Oczy

Dzisiaj wkraczamy w kolejny etap promocji w Rossmannie. Tym razem możemy zakupić produkty do oczu (tusze, kredki, cienie, odżywki) obniżone o -49% Zakupy już poczyniłam :) starałam się do nich podejść z rozsądkiem. Sądzę, że już więcej na nic się nie zdecyduję. 
Tym razem do koszyka wpadło trochę więcej produktów niż w pierwszych dniach wyprzedaży. Z zakupów jestem zadowolona, ponieważ udało mi się dostać wszystko to co chciałam. Ok, nawet trochę więcej niż było w planach ;-) Wszystkie z tych produktów goszczą u mnie pierwszy raz.


Niestety muszę się pożalić na dziadostwo, które szerzy się wśród kupujących... aż zdębiałam widząc niektóre zachowania kobiet w sklepie. Macają, "testują" (czasem i na sobie nie tylko na rękach), otwierają, grzebią i nie wiem co jeszcze, a później odkładają na półkę! Istna dzicz i skandal! Nie potrafię zrozumieć takiego zachowania. Mam tylko nadzieję, że moje łowy nie zostały aż tak wymacane. Przynajmniej dobrze wyglądają, więc staram się tym pocieszać.


1. HYPOAllergenic Eye liner pencil nr 40 - Stworzona specjalnie z myślą o osobach ze skłonnością do alergii i podrażnień oraz noszących szkła kontaktowe. Bezzapachowa formuła. Odpowiednio miękki sztyft nie podrażnia delikatnej skóry powiek podczas aplikacji, która jest gładka i równomierna. Jednocześnie specjalne składniki gwarantują intensywny kolor i trwały efekt bez rozmazywania. Zawarte w formule konturówki woski roślinne i wit. C pielęgnują skórę i chronią przed przesuszeniem. Łatwa i wygodna w użyciu, nie wymaga temperowania. Kosztowała 5,60zł

2. Kredka Kohl Pencil 090 - Jest trwała, aby wyraźnie podkreślić oko. Ma miękką strukturę, dzięki czemu można uzyskać efekt smoky eye. Kosztowała 15,29 zł



3. Wibo, Eyebrow stylist Jest to brązowy tusz do stylizacji brwi, dzięki któremu w prosty i szybki sposób, będziemy mogli podkreślić brwi i nadać im idealny kształt. Zastosowanie kosmetyku pozwoli skorygować niedoskonałości brwi: optycznie je zagęści, doda koloru oraz zatuszuje nierówności. Dodatkową zaletą tuszu jest żelowa konsystencja, która pozwala na równomierną i dokładną aplikację kosmetyku. Kosztował 4,84 zł

4. Tusz Eveline Big Volume Explosion - Nowa, innowacyjna szczoteczka do zadań specjalnych BIG BRUSH TM idealnie pokrywa grubą warstwą tuszu każdą rzęsę, zapewniając spektakularny efekt i wyjątkowe podkreślenie spojrzenia. Kosztował 9,18 zł

5. SOS Lash Booster serum do rzęs z olejkiem arganowym 5w1 - innowacyjny produkt, który łączy w sobie właściwości serum odbudowującego, aktywatora wzrostu włosa oraz bazy pod tusz. Nowatorska formuła bogata w zaawansowane składniki aktywne działające w synergii z olejkiem arganowym wykazuje silne działanie regenerujące i odżywcze. Doskonale pogrubia i zagęszcza rzęsy. Kosztowało 7,95 zł

Nad tuszem do brwi zastanawiałam się bardzo długo, ale w końcu stwierdziłam, że skoro mam próbować to tylko teraz, gdy mogę go mieć znacznie taniej :) Produktem, który koniecznie chciałam mieć była kredka z MF :)

Jestem ciekawa Waszych zakupów :) Chwalcie się!

50 komentarzy:

  1. musze popatrzec za tym tuszem do stylizacji brwi :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa tuszu do brwi z Wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A mnie ten żel z Wibo kosztował 4,65 :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż sprawdziłam na paragonie czy dobrze napisałam, ale tak! Tyle właśnie zapłaciłam... Najlepsze jest to, że moja mama też dziś kupowała ten tusz, ale w innym Rossmannie niż ja i zapłaciła tyle co Ty ;) Najwidoczniej ja poszłam do jakiegoś bogaczy :P

      Usuń
  4. Ja zrobiłam zapas Curling Pump Up Mascara od Lovely ;) wzięłam z dwie lub 3 sztuki :P do tego dwie czarne kredki z Bourjois i Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem bardzo ciekawa jak się u Ciebie sprawdzą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi by się przydał jakiś tusz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja się zaraz wybieram właśnie do Rossmanna :) Pokręcę się, może coś mi w oczy wpadnie. Najbardziej interesują mnie kolorowe kredki, ale jakimiś ładnymi cieniami też nie pogardzę. Mam nadzieję, że tłumów dzikich nie będzie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Odżywkę SOS polecam! jest genialna, ma cudowna szczoteczkę! :-)) ,a tusz do rzes Eveline jest najlepszym jakiego używałam, ostatnio postawiłam na coś z tzw "wyżej pułki" i jestem bardzo niezadowolona...miłego testowania ,buziaki!!


    http://nataliazarzycka.blogspot.com/2015/04/metamorfoza.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Spore zakupy :) nic nie miałam, więc jestem ciekawa opinii :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja dzisiaj obkupiłam się bardzo skromnie, tusz l'oreal VML, dwie paletki cieni z wibo i eyeliner z tej samej serii. Niestety, chciałam sobie kupić to serum do rzęs z eveline ale już zabrakło dla mnie :(
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam ten tusz z Eveline i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja bardzo żałuję, bo dopiero w poniedziałek będę mogła skorzystać z tej promocji :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam ochotę na to serum do rzęs z eveline ale u mnie w rossmannie nie ma tej szafy, muszę się przejść do innego :)

    OdpowiedzUsuń
  14. O, po produktu do oczu muszę się wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Tusz od eveline znam. Sama nic nie kupiłam, oszczędzam :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Też mam zamiar wybrać się na promocję :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Średnio załapałyśmy się na kosmetyki, które chciałyśmy :/ Więcej takich promocji :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja dzisiaj skusiłam sie tylko na 2 tusze, ale chyba jeszcze wezmę ten wibo do brwi i odżywkę ochronną ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Od macania są testery, też nie rozumiem, że ludzie tego nie ogarniają! A łupy niezłe :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Byłam i korzystałam już z tej promocji:D Oby czeęciej je robili!

    pokolenie-zaczytanych

    OdpowiedzUsuń
  21. Lash booster jest świetny jako baza pod tusz :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja z tego żelu do brwi nie do końca byłam zadowolona, ale może u Ciebie lepiej się sprawdzi :))

    OdpowiedzUsuń
  23. http://fashion-beautynails.blogspot.com/2015/04/22-rozdanie-do-30-czerwca-2015-r.html Serdecznie zapraszamy na rozdanie! :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Zainteresował mnie tusz do brwi. Chyba się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  25. wybieram się tylko po odżywkę z Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja kupię tusz z Wibo i Konturówkę do oczu, również z Wibo:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne zakupy :)
    vickey1444.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Moje zakupy poczyni jutro mama ;) niestety sama nie mogę się wyrwać, ale może to i lepiej, bo ona kupi tylko to, co na liście ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja tę promocję omijam szerokim łukiem:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja kupiłam tylko jeden tusz. Liczę na promocję na usta i paznokcie - lista jest długaa :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jutro chyba wybiorę się do Rossmanna po cienie Color Tattoo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo o nich słyszałam :) ale na razie nie potrzebuję nowych cieni ;)

      Usuń
  32. kusisz, też muszę się koniecznie wybrac :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Jeszcze nie byłam na takiej rossmanowej akcji ale przy kolejnej z pewnością się wybiorę. Niestety są takie panie, które jak usłyszą promocja zachowują się jakby co dopiero z jaskini się wynurzyły. To jest wszędzie i nie szybko się zmieni, niestety. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. O, muszę kupić masakrę i odżywkę. Dobrze, że mi przypomniałaś.
    A klientki? No cóż. Większość nie ma kultury. Ale zauważyłam, że u mnie w rossmannie prawie nie ma testerów. I jak tu kupić podkład albo puder?

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja skusiłam się dzisiaj na tusz do rzęs Volume Million Lashes, cień Astora i kredki Essence :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Dlatego średnio lubię kupować w stacjonarnych drogeriach - ludzie otwierają wszystko, macają i malują się tym. I nie mówię o testerach, tylko zwykłych kosmetykach. Jak to widzę, to aż mi się ciśnienie podnosi i staram się wybierać produkty schowane z tyłu. Ostatnio moja koleżanka przejechała sobie pomadką po ręce, bo "nie ma testera". I nie, że naprawdę chciała ją kupić, bo od początku wiedziała, że tego nie zrobi. Albo widziałam ostatnio Healthy Mix wyciapany do połowy, bo również nie było testera. Z jednej strony rozumiem, że nikt nie kupi podkładu za 60 zł bez przetestowania, no ale tak się nie robi.. Dlatego zazwyczaj w drogerii tylko oglądam, a kupuję przez internet.

    OdpowiedzUsuń
  37. kurcze ciekawa jestem tego tuszu z olejkiem arganowym, szkoda że nie szkoda że nie kupiłam w tej promocyjnej cenie :(

    zapraszam na nowy adres bloga: http://fit-and-sexy-body.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Ciekawa jestem tego serum Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ahhh dużo osób właśnie nam to mówi :) już czasem same mówimy o sobie "siostry" ;)
    Oh ja używam tego tuszu z Eveline ! Świetny jest :)


    www.my-passion-foto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie byłam jeszcze w Rossmannie, ale mam w planach wybrać się tam we wtorek i zaopatrzyć się w nowe kosmetyki ;)
    Z Twoich kosmetyków, mam obecnie tylko serum do rzęs z Eveline i potwierdzam, że działa, gdyż moje rzęsy są wzmocnione i dłuższe niż dotychczas ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja nie skorzystałam z promocji.. :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Muszę kupić to serum do rzęs :) mam nadzieję że pomoże na cienkie osłabione rzęsy

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo lubię odżywkę do rzęs z Eveline :-) używam już chyba trzeciej, jest bardzo wydajna! Nie ma po niej takiego efektu, jak np. po olejku rycynowym, ale jest świetna jako baza pod tusz.

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja nie skorzystałam z promocji.

    OdpowiedzUsuń