piątek, 24 kwietnia 2015

Rossmann -49% Twarz

O wielkiej promocji w Rossmannie chyba już słyszeli wszyscy :) Od dziś aż do 11 maja trwa akcja -49% na kosmetyki kolorowe. Podzielona jest ona na kategorie:
  • 24.04 TWARZ: podkłady, pudry, róże, bronzery i korektory 
  • 30.04 OCZY: tusze, kredki, cienie, eyelinery 
  • 06.05 USTA I PAZNOKCIE: szminki, kredki, lakiery, odżywki 

Za mną już pierwsze zakupy :) Nie zaszalałam mocno bo zapasów trochę mam. Zdecydowałam się jedynie na dwie rzeczy marki Bell. Niestety szafy z tymi kosmetykami nie są dostępne w każdym Rossmannie.
Pochwalę się swoimi zakupami, a gdy je porządnie przetestuję, napiszę coś o nich więcej. Sama najbardziej jestem ciekawa bazy pod makijaż :)


Zdecydowałam się na korektor pod oczy Bell z serii Hypoallergenic. Wybrałam najjaśniejszy odcień 01. Cena w promocji: 5,61 zł
Pielęgnuje delikatną skórę pod oczami i optycznie spłyca zmarszczki. Dopasowuje się do struktury skóry dokładnie kryjąc wszelkie oznaki zmęczenia, cienie i sińce. Niezbędny dla kobiet, które szybko chcą efektywnie zatuszować wszelkie niedoskonałości.


I produkt, na który polowałam już od dawna - zielona baza pod makijaż. Długo szukałam i nie mogłam znaleźć tego typu produktu. Niesamowicie się ucieszyłam, gdy przeczytałam w którejś z gazet, że Bell ma coś takiego w swojej ofercie. Na szczęście okazało się, że baza pojawiła się również w Rossmannie i mogłam ją kupić w promocji za cenę 12,23zł
Neutralizuje zaczerwienienia i tuszuje niedoskonałości cery, sprawiając że naczynka i przebarwienia są niemal niewidoczne. Nawilża i optycznie wygładza skórę oraz przedłuża trwałość makijażu. Lekka formuła sprawia, że łatwo i równomiernie się rozprowadza.

Piszcie co Wam udało się kupić w promocji :) lub w co zamierzacie się zaopatrzyć. 

52 komentarze:

  1. Muszę się dziś wybrać, na pewno kupię fluid:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Koniecznie muszę się wybrać:) ciekawe produkty wybrałaś. Zapraszam na rozdanie u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zielona baza to produkt, którego i ja szukałam bardzo, bardzo długo! Ogromnie Ci dziękuję za informację, z całą pewnością muszę ją sobie kupić, szczególnie że miewam sporo zaczerwienień na twarzy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Na tą bazę pod makijaż to bym się skusiła ;) ...korektor mam i jest rewelacyjny ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Musimy wybrać się do Rssmanna ale na zakupy spożywcze, bo chyba również są przeceny na produkty EnerBio :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ale jestem ciekawa tej bazy z bell :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Też jestem ciekawa bazy. :) U mnie niestety nie ma Bell w rossmanie

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja dziś sobie daję spokój, a za kilka dni na pewno zastanę już pustki w szafach...

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja właśnie wczoraj zakupiłam w Rossmanie puder i róż.

    OdpowiedzUsuń
  10. Patrzyłam na ten korektor, ale w końcu wzięłam inny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hmm za taką cenę kusi . A mi się właśnie kończy korektor ;) Ja jeszcze nie byłam w Rossmannie i nie wiem czy iść ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj ja się nie zaopatrzę, bo pozamawiałam w sieci i czekam :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja jutro ruszam na takie zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne i rozsądne zakupy! Ja na razie nie planuję szaleństwa, ale tusz i lakiery mam chrapkę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zaraz poczytam coś więcej o tej zielonej bazie, bo mnie zaciekawiła :) Ech, a nie miałam nic kupować :D

    OdpowiedzUsuń
  16. ja tez dzisiaj bylam i zrobilam zakupy w sumie to zapas ;p a ten korektor z bell jest dobry? pytam bo nigdy tej marki nie uzywalam i jestem ciekawa ;)

    http://imacharlatan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawe, jak sprawdzi się ta baza ;) Gratuluję tak skromnych zakupów, widać, że rozsądek wziął górę :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeszce nie wiem co kupię, ale wybiorę się na pewno! ; ))

    OdpowiedzUsuń
  19. Czekam na recenzję tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ja się powstrzymałam od zakupów. czekam na kolejne promocje :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja skusiłam się na dwa podkłady i róż :))

    OdpowiedzUsuń
  22. ja jutro może zajrzę, ale sama nie wiem co bym miała kupić :p

    OdpowiedzUsuń
  23. A ja czekam na kolejne promocje :)

    Zapraszam na mojego bloga :))))

    OdpowiedzUsuń
  24. Też musze się wybrać na przełomie kwiecień/maj :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Zaciekawiła mnie ta baza :) Ja jeszcze nie wybrałam się do Rossmanna :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zielona baza ładnie maskuje, ale ja chyba bałabym się, żeby nie przedobrzyć z zielenią.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja na razie skusiłam się na rozświetlacz z Lovely :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja oczywiscie o promocji nie słyszałam... Jak zwykle...

    OdpowiedzUsuń
  29. Jeszcze nie widziałam Bell w żadnym Rossmannie , szkoda ;/

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny zakup, ja muszę się dopiero wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Do mojego koszyka też wpadł produkt Bell, ale podkład ;) Patrzyłam na ten korektor, szkoda, ze się nie skusiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ta zielona baza pod makijaż fajnie wygląda. :D

    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetna promocja! Mam nadzieję, że kosmetyki dobrze się u ciebie sprawdzą! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja kupiłam tylko puder ale czekam na szminki !:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Już pierwsze zakupy za mną, ale poluję jeszcze ;) Baza wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Widzę, ze nie poszalałaś, ale to dobrze skoro niczego nie potrzebujesz :) Ja do Rossmanna wybieram się tylko po lakiery;))

    OdpowiedzUsuń
  37. co kupiłam możesz zobaczyć u mnie na blogu :) w tej turze już na nic się nie skuszę, czekam na drugą a przede wszystkim na trzecią, gdzie porwie mnie lakierowe szaleństwo :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Warto z takich promocji korzystać,naprawdę można wiele zakupić i to korzystnie;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja kupiłam podkład z Meybelline :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie słyszałam jeszcze o zielonej bazie także jestem bardzo ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. uwaga na zieloną bazę!! dostałam uczulenia :(

    OdpowiedzUsuń