poniedziałek, 27 kwietnia 2015

ShinyBox Kwiecień 2015

Może nic nowego Wam dziś nie pokażę bo zawartość kwietniowego pudełka ShinyBox jest już od jakiegoś czasu znana. U mnie pojawia się dopiero teraz bo wcześniej musiałam napisać o sprawach bieżących (urodziny, promocja). A więc do sedna :)


Motywem przewodnim kwietniowego pudełka była Viosenna Metamorfoza. Nie jestem do końca przekonana co do tego, że wybrane przez Shinny kosmetyki są idealnie związane z tematem. Mimo to zawartość pudełka przypadła mi do gustu :) Może nie jest ono zbyt ekskluzywne, ale na pewno wykorzystam wszystko w 100%. 


1. Theo Marvee - Caviariste Perliquw Tonik do twarzy - Wspomaga proces naturalnego oczyszczania się i odnowy skóry, zmniejsza pory i przywraca równowagę hydro-lipidową. Po użyciu skóra wygląda na zdrową i rozświetloną. Zawiera ekstrakty z perły i kawioru, łagodzący d-panthenol i alantoinę, a także rozświetlające drobinki macicy perłowej.

2. Biolaven Organic - Żel myjący do twarzy - Biolaven to nowa marka polskich kosmetyków naturalnych, produkowana przez firmę Sylveco. Nawilżająco-odświeżający żel myjący do twarzy delikatnie, ale skutecznie oczyszcza skórę z wszelkich zabrudzeń i makijażu. Systematyczne stosowanie żelu pozwala cieszyć się świeżą i promienną skórą.

3. Glazel Visage - Kamuflaż Perfekt Skin - Stworzony do korygowania niedoskonałości cery lub do makijażu permanentnego. Ujednolica koloryt nadając jej zdrowy i satynowy wygląd. Bardzo trwały o maksymalnej sile krycia. Nie powoduje efektu maski.

4. Glazel Visage - Cień sypki - Świetlisty cień sypki, nasycony najwyższej jakości perłowym pigmentem. Bardzo łatwy w aplikacji i niezwykle trwały. Nie osypuje się. Można go stosować na sucho jak i na mokro, zwiększając intensywność i połysk jego odcienia.

5. Dove - Odżywczy żel pod prysznic Purely Pampering z mleczkiem kokosowym i płatkami jaśminu - Produkt ten otoczy Twoje ciało słodkim zapachem mleczka kokosowego i eterycznymi nutami płatków jaśminu, zapewniając Twoim zmysłom kojącą terapię. Formuła NutriumMoisture zadba o piękno Twojej skóry i jej odpowiednie odżywienie.

Dodatkowo w pudełeczku znalazł się prezent od Vitalia:
Plan diety i program treningowy on-line na 7 dni
Deser wspomagający odchudzanie  - truskawkowa przekąska z bakteriami probiotycznymi, błonnikiem i witaminami. Zastępuje tradycyjne słodycze, syci na długo, pomaga redukować mikroflorę jelitową. Tylko 2,5kcal w porcji.

Co sądzicie o takiej zawartości?

65 komentarzy:

  1. Żel Biolaven i cień sobie zostawiłam. Dietę i próbki oddałam koleżance a tonik, Dove i kamuflaż przeznaczyłam na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie zamawiam tych pudełek. kiedy 2-3razy zamówiłam beGlossy i tyle :)
    a pudełko takie sobie :P

    OdpowiedzUsuń
  3. pudełko w tym miesiącu nie zadowala :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Żel szczególnie by mnie ucieszył :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam ten zapach z Dove :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, że pojawiła się także kolorówka ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. żel do twarzy i tonik ucieszył mnie w tym pudełku i jestem go bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. toniki uwielbiam, więc ucieszyłby mnie, ale generalnie nie powala :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie zamawiałam, ale nie byłabym zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Theo Marvee mnie ciekawi... no pokaż go bliżej :P Nie widziałam go jeszcze i jestem ciekawa jak się sprawdzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. To pudełko bardzo mi się podoba. ;) Jestem bardzo ciekawa tego żelu. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja bym wolała wiecej kolorówki :D

    OdpowiedzUsuń
  13. ja jestem bardzo zadowolona, tylko korektor jest za ciemny.. ;/

    OdpowiedzUsuń
  14. żel i tonik ok, reszta jak dla mnie do bani :/

    OdpowiedzUsuń
  15. Kamuflaż nas bardzo zainteresował :) Kiedyś miałyśmy innej firmy i niestety efekt maski był nie do niezauważenia :/

    OdpowiedzUsuń
  16. żel do twarzy z Biovealen może być fajny, to ta sama firma co produkuje Sylveco które bardzo lubię

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajniutka zawartość choć ja znam jedynie żel Dove, o reszcie nic powiedzieć nie mogę;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cień i zel do twarzy sa juz u mnie w użytkowaniu i jestem bardzo zadowolona. Reszty póki co nie tknęłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak dla mnie bez szału niestety

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja dostałam o wiele jaśniejszy kamuflaż :)

    OdpowiedzUsuń
  21. http://fashion-beautynails.blogspot.com/2015/04/22-rozdanie-do-30-czerwca-2015-r.html Serdecznie zapraszamy na rozdanie! :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajnie, że uda ci się wszystko w 100% wykorzystać! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. też mam te pudełeczko i jestem z niego zadowolona:)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  24. Szkoda, że tak mało kolorówki :p

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajne :) Ja jak do tej pory miałam jednego ShinyBoxa - wygrałam u nich w jakimś konkursie. Mozolnie zbieram pkt-y na kolejne pudełko ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Całkiem fajna zawartość : Widziałam już ją gdzieś na filmiku u kogoś :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nawet fajna zawartość pudełeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  28. ooo ekstra zawartość przyjemnych testów :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Jestem ciekawa tego żelu do twarzy :) daj znać czy jest wart spróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jak dla mnie średnie pudełeczko, z wiosną ma w sumie niewiele wspólnego xd

    OdpowiedzUsuń
  31. bardzo interesuje mnie tonik do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Amazing post :)
    Kisses :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Mi się niestety nie podoba zawartość, nie warte moim zdaniem 50 zł :))

    OdpowiedzUsuń
  34. Niezbyt mi się podoba zawartość :)
    Zapraszam na urodzinowe rozdanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Zawartość raczej nie dla mnie, aczkolwiek jestem zaciekawiona kosmetykami Biolaven :)

    OdpowiedzUsuń
  36. nie wiem tych kosmetykow,ale wydaje ze super!

    OdpowiedzUsuń
  37. Średni box jak ostatnio wszystkie, ale tonik mnie zaciekawił. Kochana, dużo lepiej opłacają się JoyBoxy! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem i planuję się przerzucić ;) ostatni był genialny, ale nie kupiłam bo na razie i tak mam dużo wydatków. Na kolejnego zapoluje na pewno!

      Usuń
  38. Zawartość tego BOXA jest dosyć interesująca,ale jakiegoś specjalnego szału nie robi.

    OdpowiedzUsuń
  39. Super ;)
    Pozdrawiam
    typical-writers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Może faktycznie zawartość nie jest najbardziej ekskluzywna, ale nie jest tak źle ;))

    OdpowiedzUsuń
  41. chyba kiedyś wypróbuję wypróbować ten nowy żel do mycia twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Z Theo Marve miałam maskę algową-świetna była ;)
    Dziękuje za komentarz ;) u mnie nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Zawartość może nie porywa, ale jest w porządku :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Niby nic szczególnego, ale w sumie tak jak piszesz wszystko się przyda ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. mi się pdooba to pudełko w tym meisiacu

    OdpowiedzUsuń
  46. Coraz bardziej kusi mnie to pudełeczko :P

    OdpowiedzUsuń
  47. Całkiem fajne to pudełeczko, zwłaszcza marka biolaven mnie ciekawi ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Nic się nie zmarnuje. Fajna zawartość.

    OdpowiedzUsuń
  49. Nie znam tych produktów, oprócz żelu Dove, więc z będę wyczekiwać ich recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Bardzo fajna zawartość pudełka :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Muszę przyznać, że ta zawartość nawet mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Jestem bardzo ciekawa tego żelu :)

    OdpowiedzUsuń
  53. jestem ciekawa tego toniku :P poza tym podoba mi się ten żel pod prysznic ;)

    OdpowiedzUsuń