wtorek, 7 kwietnia 2015

Yves Rocher Żel oczyszczający do rąk

Kolejny raz na moim blogu pojawia się produkt z Yver Rocher :) bardzo polubiłam się z tą marką i jestem zadowolona z ich produktów. Faktem jest również to, że większość kupowanych w ostatnim czasie kosmetyków, pochodzi właśnie z YR, a teraz po dłuższym stosowaniu mogę podzielić się swoją opinią.


S.O.S. Żel oczyszczający do rąk to praktyczny kosmetyk, który oczyszcza ręce bez użycia wody i mydła, dodatkowo zapewniając dłoniom ochronę przed czynnikami zewnętrznymi, dzięki ochronnym właściwościom wyciągu z arniki. Żelowa konsystencja kosmetyku jest delikatna dla skóry, szybko wysycha i nie pozostawia uczucia lepkich dłoni. Żel ma przyjemny zapach i może być używany tak często, jak jest potrzeba. Produkt nie powinien być używany na podrażnioną skórę.

I praktycznie wszystko zawarte jest w opisie producenta :) Kosmetyk naprawdę szybko się wchłania, ma żelową konsystencję - dość rzadką, dłonie po nim się nie kleją. Dodatkowo produkt prześlicznie pachnie! Trochę jakby cytrusami, bardzo orzeźwiająco. Zapach jednak po krótkim czasie wyparowuje. Żel pozostawia przyjemne uczucie czystych dłoni. Nie wysusza i nie wymaga spłukiwania. Produkt jest wydajny, ponieważ wystarczy niewielka jego ilość do wmasowana w nasze łapki.
Opakowanie to niewielkich rozmiarów tubka o pojemności 30ml i zamykana na klik. Oczywiście wolę aplikację za pomocą pompki, ale ta forma jest także dość wygodna.

Tego typu żel zawsze gości w mojej torebce. Do tej pory najczęściej używałam żelu Carex, ale postanowiłam wypróbować coś innego. I teraz tak: Carex ma działanie antybakteryjne i w tej kwestii ma przewagę, ponieważ w przypadku żelu z YR nie ma o tym ani słowa, więc on tylko oczyszcza nasze dłonie. Przewagę jednak uzyskuje w kwestii zapachu, który jest znacznie przyjemniejszy niż w przypadku produktów Carex.

Produkt spełnia wszystkie założenia i sprawdza się w swojej roli. 

57 komentarzy:

  1. Bardzo lubię produkty tej firmy :) Ale przyznam szczerze, że nie znałam tego żelu :) Używałam do tej pory firmy carex, następnym razem zakupię ten skoro ma ładniejszy zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię takie kosmetyki :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię produkty YR :) Fajnie, że się szybko wchłania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Akurat jego nie miałam, ale używam wspomnianego Carex`u :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam żel antybakteryjny jakiejś innej firmy ale rzadko używam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tego żelu ale jadę z dzieciaczkiem w gory - bedzie idealny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie do torebki by się mi przydał :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie miałam go jeszcze...chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z takimi żelam się nie rozstaję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Każda z Nas powinna mieć taki żel w swojej torebce :)

    OdpowiedzUsuń
  11. takie żele zawsze mam przy sobie, na ten zwrócę uwagę podczas zamówienia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przyda mi się w pracy, którą niedługo zaczynam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. O, nie wiedziałam nawet, że Yves Rocher ma takie cudo.

    OdpowiedzUsuń
  14. Taki produkt w mojej torebce również zawsze gości :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Chętnie bym wypróbowała :) Przydałby się taki każdego dnia. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam tego typu kosmetyki (tego jeszcze nie miałam) i nagminnie je gubię. Podobnie jak balsamy do ust, kupuję pasjami.

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny produkt
    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. A mnie się podoba, że jest w tubce, bo można wycisnąć wszystko, pompka tak dokładnie na to nie pozwoli :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam z tej serii krem do rąk i jestem bardzo zadowolona z niego :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wygląda sobie uroczo :) Kiedyś na pewno po niego sięgnę.

    OdpowiedzUsuń
  21. A ja już od kilku miesięcy zbieram się, żeby założyć sobie u nic kartę i zrobić zakupy, ale jakoś zawsze mi nie po drodze :-P

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam go gdzieś w domu, muszę go zużyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Będę o nim pamiętać robiąc zapasy podróżne :)

    OdpowiedzUsuń
  24. nie wiedziałam, że yr ma w ofercie takie żele :)

    OdpowiedzUsuń
  25. fajny-musze pamietac robiac zakupy na urlop w górach :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Właśnie nigdy nie miałam takiego żelu bez zmywania wodą, muszę się skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie mialam nigdy żadnych kosmetykow z tej firmy ale ciakwia mnie te zele bez uzycia wody :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Chętnie wypróbowałabym i ten i Carexa ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Gdybym miała dostęp stacjonarny do YR to bym skusiła się. :)

    OdpowiedzUsuń
  30. a ja myślę że opakowanie bez pompki jest wygodniejsze do torebki, gdzieś po za domem gdzie nie mamy za bardzo możliwości umycia rąk (na przykład w plenerze czy podróży... ) toteż korzystamy z takich substytucyjnych metod oczyszczania dłoni.Uważam że taka lekka mała tubka jest jak najbardziej dobrym rozwiązaniem, zmieści sie wszędzie bo jest mała, nawet do kieszeni....

    OdpowiedzUsuń
  31. na pewno przydatny produkt ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Jakoś nie bardzo lubię tą markę :) ale może warto dać im jeszcze jedną szanse :)

    OdpowiedzUsuń
  33. kurcze przydałby mi się jakiś żel do torebki

    OdpowiedzUsuń
  34. ciekawy ten żel :) żele antybakteryjne używam w pracy masowo... Szkoda, że ten nie działa w ten sposób. Ale miło, że fajnie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Nigdy nie słyszałam o tym żelu, może się skuszę ;) :*

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Coś takiego powinno się znaleźć w każdej torebce :)

    OdpowiedzUsuń
  37. idealny produkt na lato - zawsze takie cudo mam przy sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  38. mam z tej serii peeling do rąk:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Lubię kosmetyki od Yves Rocher, ale tego nie znałam. Fajny!

    OdpowiedzUsuń
  40. Testowałam i muszę powiedzieć że szału nie ma, ale jest okej.

    OdpowiedzUsuń
  41. Ciekawe, wiedziałyśmy o istnieniu takich żeli ale jakoś nigdy nie miałyśmy okazji żadnego wypróbować. Wydaje się, że woda to woda więc bez niej nie otrzymamy uczucia czystych rąk ale może jednak się mylimy :) Trzeba wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja jeszcze nie miałam takiego żelu ale w niektórych sytuacjach na prawdę by mi się przydał :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Od czasu do czasu sięgam po kosmetyki Yves Rocher i jeszcze nigdy się nie zawiodłam.

    OdpowiedzUsuń
  44. Uwielbiam kosmetyki pachnące cytrusami, więc chętnie bym ten żel wypróbowała :-)

    OdpowiedzUsuń
  45. Nie wiedziałam, że yves rocher ma taki produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Zawsze mam żel tego typu w torebce. Tej firmy jeszcze nie miałam, ale muszę koniecznie wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  47. mam taki żel ale z innej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  48. lubię takie kosmetyki do oczyszczania bez użycia wody
    tego konkretnego nie znam ale czuję się skuszona ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Mój się właśnie kończy więc może wypróbuję teraz ten, który poleciłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Zawsze mam taki żel w torebce, ale zapominam używać xD

    OdpowiedzUsuń
  51. Nigdy nie miałam, nie przepadam za takimi produktami bo zawsze mam wrażenie klejących się rąk :D

    OdpowiedzUsuń
  52. Możliwe, że wypróbuje, taki żel to fajna sprawa :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ klik! :))

    OdpowiedzUsuń
  53. musze go koniecznie wyprobowac bo juz tyle razy sie na niego czailam :)

    OdpowiedzUsuń