poniedziałek, 11 maja 2015

Ambasadorka Le Petit Marseillais

Zostałam Ambasadorką Le Petit Marseillais! Chwaliłam się już tym na facebooku, a teraz przyszedł czas, abym również na blogu pokazała zawartość paczki. Miałam zrobić to już dawno, ale ostatnio cierpię na brak czasu i niestety z postami zostaję w tyle. Dziś nadrabiam :) Uwaga oto paczka Le Petit Marseiliais!


Z przewodnika po świecie LMP:
Tradycja Le Petit Marseillais sięga XVII wieku, kiedy w Marsylii rozpoczęto produkcję "Mydła Marsylskiego". 
Produkt ten, dzięki swoim właściwościom, bardzo szybko zyskał na popularności w całej Francji. Współczesny kształt opakowań naszych żeli pod prysznic pochodzi właśnie od Savon de Marseille.
Logo Le Petit Marseillais inspirowane jest historią młodego chłopca, który sprzedawał w Marsylii słynne mydła - Savon de Marseille. To właśnie jego postać znalazła się w centralnym punkcie logotypu.


Już samo pudełko bardzo mi się spodobało. Solidna, ciężka paczka z logiem marki. Szybko zabrałam się za otwieranie. A wewnątrz znalazłam...


...dwa cudownie pachnące żele pod prysznic :) Jeden o pojemności 650ml, a drugi 400ml. Jak widać na zdjęciu ich nazwy były zasłonięte banderolą. Marka LPM chciała przez to zachęcić nas do zabawy w odgadywanie zapachów. Do paczki została dołączona opaska na oczy, aby nikogo nie kusiło podglądać ;-)
Pomysł świetny, więc razem z mamą przystąpiłyśmy do wąchania. Na temat żeli z pewnością w przyszłości pojawi się osobny post.


Dodatkowo w paczce znalazłam 20 próbek z żelem pod prysznic oraz taką samą ilość z mleczkiem nawilżającym do ciała. Moim zadaniem jest rozdać je swoim znajomym :) oprócz tego wybrane przeze mnie osoby mogą zostać obdarowane specjalną kartą z hasłem do logowania w portalu LPM, aby w przyszłości również miały szansę dostać się do podobnej kampanii. 

Której z Was również udało się zostać ambasadorką? Jak Wasze wrażenia? 
Czy znacie produkty Le Petit Marseillais?

48 komentarzy:

  1. Mi się tym razem nie udało

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje :) Ja za późno się zgłosiłam :/

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja nic o tym nie wiedziałam... A Tobie gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super, miłego i pachnącego testowania- mi się nie udało ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję i przyjemnego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tych kosmetyków. Chętnie poczytam o nich, a potem spróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję, miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnia ich akcja ambasadorska była tak męcząca, że nie wzięłabym udziału nawet gdyby mi zapłacili :P Ale życzę miłych testów...:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wielkie gratulacje. Życzę udanego testowania!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratki Kochana :-) Bardzo lubie produkty tej firmy :-) Buziaki!!

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Też testuję, ale zaskoczyło mnie, że znowu te same próbki co rok temu. To zupełnie niespójne z kampanią

    OdpowiedzUsuń
  12. Żele muszą obłędnie pachnieć. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje, świetna zawartość !

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie również udało się zostać ambasadorką. ;) ps. żele boosko pachną

    OdpowiedzUsuń
  15. Szczęściara z ciebie! :D

    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. ja nie miałam ale moja mama jest z tych produktów zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  17. gratuluje:)
    a gdzie sie do tego zglaszalas?bo chyba troszke zacofana jestem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tu: https://ambasadorkalpm.pl/ :)

      Usuń
  18. też zostałam : )ten płyn do kąpieli jest najlepszyyy!

    OdpowiedzUsuń
  19. Opaska na oczy fajna sprawa, jakiś czas nie mogłam spać bez takiej :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję Kochana ! :)
    ..i życzę miłego testowania.

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję ;)
    Miłych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja także zostałam ambasadorką i też napisałam post! :) Gratuluję i miłego testowania :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszędzie te żele ;) ja mam jeden od nich i szału nie ma jedynie zapach ładny ;-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Też zostałam ambasadorką ;)
    Życzę i Tobie miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję i przyjemnego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję zatem i miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję ja się nie zgłaszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratulacje! Ciekawa zawartość pudełeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluję i życzę miłego testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluję!
    Mi też się udało :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Też się z niczym nie wyrabiam ostatnio :( Również dostałam się do programu ambasadorskiego i jestem bardzo zadowolona z paczki :D Fajnie wymyślili tę zabawę w odgadywanie zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam prowansalskie kosmetyki :). Fajnie, że Ci się udało, gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Moje gratulacje! Tę białą próbkę skądś dostałam i służy mi jako.... zakładka do książki.

    OdpowiedzUsuń
  34. Zapachy tej firmy są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ojej, uwielbiam tę firmę! Gratuluję :)
    Zapraszam do siebie:
    http://zdrowanacodzien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Też się załapałam do kampanii. Żele już testuję i mogę już teraz powiedzieć, że zapachy są obłędne.

    OdpowiedzUsuń
  37. gratulacje! to czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Super ,gratuluje. Kosmetyki wyglądają ciekawie także czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetna paczka :) Dobry pomysł z tym odgadywaniem zapachów.

    OdpowiedzUsuń
  40. Żele jak wszystkie inne. Ten o zapachu pomarańczy mnie odrzucał. I droga marka.

    OdpowiedzUsuń