środa, 13 maja 2015

Denko Kwiecień

Widzicie to? Mamy połowę maja, a ja dopiero pokazuję kwietniowe denko. Oj opuściła się... ale nadrabiam, więc nie ma problemu ;-) to lecimy...


1. Peeling do twarzy, Soraya - więcej tu: KLIK Jest to dobry produkt, ale teraz mam ochotę poznać coś nowego dlatego... Może kiedyś kupię ponownie. 

2. Szampon, Garnier Fructis Goodbye Damage - ładnie pachniał i może byłby ok, ale niestety po jego zastosowaniu miałam bardzo przyklapnięte włosy. Nie kupię ponownie

3. Antyperspirant, Garnier Protection 5 - ładnie pachnie, dobrze działa i nie pozostawia plam. Czego chcieć więcej? Kupię ponownie

4. Balsam pod prysznic, AA - jedwabiste wygładzenie. Dobry produkt, który mi odpowiadał. Ma ładny zapach. Całkiem fajnie działa i nie pozostawia na skórze żadnej warstwy. Może kupię ponownie.

5. Mleczko do ciała, Yves Rocher - karmelizowana gruszka. Edycja limitowana. Więcej tu: KLIK największym jego atutem jest zapach. Nie oceniam, ponieważ nie jest w stałej ofercie. 

6. Żel do higieny intymnej, Green Pharmacy - moim zdaniem bardzo dobry i delikatny produkt. Chętnie wypróbowałabym także piankę. Kupię ponownie

7. Żel pod prysznic, Isana - kupiłam go ze względu na uroczego pingwinka na opakowaniu :) sam żel średnio przypadł mi do gustu. Zapach miał średni, a jego konsystencja była jakaś glutowata. Była to wersja zimowa, chyba limitowana (?). Nie kupię ponownie.

8. Żel do twarzy, Lirene - bardzo ładny zapach, przyjemna konsystencja z małymi drobinkami. Przyjemnie się go używało, ale niestety czasami występowało uczucie ściągnięcia. Krem po użyciu tego żelu jest konieczny! Nie kupię ponownie.

9. Żel pod prysznic, Yver Rocher - wersja kawowa. Skusiłam się na niego bo o żelach z YR słyszałam bardzo dużo dobrego. Fakt, był dobry, ale miałam trochę inne wyobrażenie jego zapachu. Mimo to podobał mi się. Ciekawa jestem innych wersji. Kupiłabym ponownie.

10. Pomadka peelingująca, Sylveco - więcej tu: KLIK mój mały hit! Szczerze polecam. Kupię ponownie.

11. Serum punktowe, RedBlocker - pisałam o nim tu: KLIK Kupiłabym ponownie, ale teraz jestem ciekawa jakiegoś kremu.

12. Krem do twarzy, Nivea Soft - próbka, którą dostałam od SP. Bardzo lubię ten krem i już nie jedno pełnowartościowe opakowanie zużyłam.

Znacie te produkty? :) Chętnie poznam Wasze zdanie na ich temat

48 komentarzy:

  1. Serum mam i lubię i mam ochotę na pomadkę z Sylveco :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Krem Nivea Soft jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że szampon z Garniera się nie sprawdził, ja miałam odżywkę z tej serii i była całkiem fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam ten żel pod prysznic z YR, on mi kawą nie pachniał.... może jakąś latte.... ale nie taką typową kawą...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Trochę mnie zaskoczył

      Usuń
  5. A ja bardzo lubię ten szampon:) Spore denko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja bardzo lubiłam ten żel z Isany♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie duże denko:)
    Też lubię pomadkę z Sylveco :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja mam takie pytanie, bo Ty się na tym bardziej znasz :P ostatnio wszystkie kremy, których używam okropnie mnie zapychają. Znasz może jakiś, który będzie dobry, nawilżający i nie zapychający? :) Próbowałam już z loreal, nivea i garnier :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żaden ze mnie znawca :) ale tak myślałam nad jakimś kremem i może spróbuj Bambino?

      Usuń
    2. Ja bym Ci poleciła dermosan najlepiej półtłusty:) Też mnie wszystkie zapychały a ten nie:)

      Usuń
  9. Pomadka Sylveco i u mnie sprawuje się dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pomadka Sylveco podbiła i moje serce.

    OdpowiedzUsuń
  11. po szamponie garnier też miałam przyklapnięte włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mleczko do ciała, Yves Rocher jest obłędne, zakochałam się w nim i żałuję, że jest to tylko edycja limitowana. :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Sporo znajomych mi produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię ten płyn do higieny intymnej, jest delikatny i zapewnia długotrwałą świeżość :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Krem nivea soft jest świetny :) też go lubię, warto kupić pełnowymiarowe opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię tą pomadkę peelingującą z Sylveco :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pomadka z Sylveco jest świetna, zgadzam się! :) Podziwiam za wytrwałość w pisaniu tych postów, ja nie mogę się przemóc i wrócić do tej rutyny :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Znam jedynie peeling z Sorayi i miło go wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja mam piankę z Green Pharmacy, ale zdecydowanie bardziej polubiłam ich żel.

    OdpowiedzUsuń
  20. Mi ten żel kawowy YR pachnie cukierkami Kopiko ;d

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja tej pomadki peelingującej muszę spróbować, bo ciągle o niej czytam, a jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Muszę w końcu kupić tą pomadkę peelengującą.

    OdpowiedzUsuń
  23. też miałam ten szampon Garnier i również nie kupię ponownie ;) ♡

    OdpowiedzUsuń
  24. Nic nie miałam ;) aż mi głupio...

    OdpowiedzUsuń
  25. Niestety nie znam żadnego z tych kosmetyków, ale denko całkiem spore Ci się uzbierało :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Za każdym razem, gdy widzę to opakowanie z pingwinkiem to sobie obiecuję że go kupię:)

    OdpowiedzUsuń
  27. U mnie szampon garnier calkiem niezle sie sprawdzial, z kolei plyn do higieny z GP dramat :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Miałam chyba tylko ten płyn od Green Pharmacy :D Ciekawi mnie red blocker :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Też byśmy kupiły żel ISANA ze względu na pingwineczka :D (Mimo średniego zapachu :P)

    OdpowiedzUsuń
  30. Znam parę Twoich produktów, mam żele pod prysznic Yver Rocher i ich zapachy są super. :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ta pomadka z Sylveco robi furorę jak Carmex.

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie wiem jak to możliwe, ale żadnego z tych produktów nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Muszę rozejrzeć się za tą pomadką Sylveco

    OdpowiedzUsuń
  34. Znam tylko kawowy żel. Bardzo go lubię, szkoda tylko, że zapach nie utrzymuje się na skórze.

    OdpowiedzUsuń
  35. Anyperspirant z Garniera u mnie tez sie sprawdzil :))

    OdpowiedzUsuń
  36. Ale się tego uzbierało :) Ja uwielbiam szampon Goodbye Damage, ale jest świetny tylko w połączeniu z odżywką z tej samej serii, inaczej włosy wyglądają na strasznie przyklapnięte :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo lubię ten kawowy żel YR i polecam wersję makadamia :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Uwielbiam kosmetyki z 'Isany' . Mają cudowne, wyjątkowe zapachy! :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Osobiście w moim przypadku szampony z Garnier się nie sprawdzają.

    OdpowiedzUsuń
  40. uwielbiam ten żel pod prysznic z YR... ma taki zapach, że cała pościel pachnie po wieczornej kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń