piątek, 15 maja 2015

Dove żel pod prysznic

Dzisiaj kilka słów o wspaniałych żelach pod prysznic od Dove :) Muszę przyznać, że bardzo przypadły mi do gustu i ostatnio tylko one królują w mojej łazience. Wypróbowałam już dwie wersie: CARING PROTECTION oraz PURELY PAMPERING


CARING PROTECTION: Rozwiązaniem problemu wysuszenia skóry jest odpowiednia pielęgnacja – delikatne oczyszczanie połączone z nawilżeniem skóry, pozwala już na etapie kąpieli zatroszczyć się o jej kondycję. Dlatego warto wybrać kosmetyki o bogatej, zaawansowanej formule - takie jak Dove Caring Protection żel pod prysznic z formułą Nutrium Moisture™ i naturalnymi olejkami z nasion słonecznika i z soi, które regenerują naskórek – wiążą wodę i zapobiegają jej odparowaniu, a także pomagają przywrócić równowagę hydrolipidową skóry. 

PURELY PAMPERING: Otocz swoje ciało słodkim zapachem mleczka kokosowego i eterycznymi nutami płatków jaśminu, zapewniając swoim zmysłom kojącą terapię. O piękną skórę i jej odpowiednie odżywienie zadba formuła Nutrium Moisture™. Codzienne stosowanie pozwala zachować ten efekt na długi czas.


Oba żele znajdują się w wygodnych opakowaniach, zamykanych na klik. Każdy z nich wyróżnia się kolorystyką. Szata graficzna jest skromna, ale bardzo ładna.
Największym atutem tych produktów są zapachy! Nie wiem który z nich bardziej mi się podoba. Oba mnie na swój sposób urzekły. Na ciele nie utrzymują się jakoś specjalnie długo po myciu, ale przez pewien czas są wyczuwalne. Nie raz po kąpieli słyszałam od domowników, że zapach żeli jest ładny.
Kolejnym ich plusem jest konsystencja. Na prawdę kremowa, przyjemna. Nie jest zbyt lejąca i nie ucieka z dłoni. Przypomina mi ona bardziej balsamy pod prysznic.
Żele całkiem dobrze nawilżają, ale nie na długo. Oczywiście nie osiągniemy nimi efektu takiego jak po kremie ;)

Ogólnie jestem bardzo zadowolona z tych żeli :) kąpiel stała się pachnąca przyjemnością. Dove ostatnio mile mnie zaskakuje i z chęcią sięgam po ich produkty.

Używałyście? Jestem ciekawa co o nich myślicie bo słyszałam już różne opinie. Osobiście polecam :)

59 komentarzy:

  1. ja obecnie mam z nivea i jestem bardzo zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  2. z Dove chyba nigdy nie używałam żeli, ale na razie mam zapas żeli z Balea, więc nie planuję kupna nowych :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy my widzimy kokos?! Tak to jest to! :D Koniecznie do wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądają ładnie :) Ale mam taki zapas żeli, że pewnie do jesieni nie zużyję :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam ich nigdy, ale widzę, że czas najwyższy to zmienić :) ja jak na razie jestem zauroczona szamponami z Dave :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy ich nie używałam, ale kokosowy żel chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja czasem po nie sięgam, tak dla odmiany :) nigdy mnie nie zawiodły i co najlepsze - każdy zapach mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś je uwielbiałam, ale potem odkryłam kilka innych fajnych żelów i jakoś tak poszły w niepamięć. Muszę do nich chyba wrócić, bo zapachy mają nie z tej ziemi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie pachnął , dlaatego je lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię żele Dove. Tych zapachów jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Również je posiadam i nawet lubię.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wiem jak to możliwe, że nie próbowałam jeszcze tak popularnych żeli ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam Dove <3 obserwuję i liczę na rewanż :)
    pozdrawiam
    http://typical-writers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo często używam żeli Dove! Są super!

    OdpowiedzUsuń
  15. dawno nie używałam żeli dove ;) muszę w końcu kupić

    OdpowiedzUsuń
  16. Już dla samych zapachów chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  17. na kokosa bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dostałam kokosowy Dove w ShinyBox, ale przeznaczyłam go na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Żele Dove lubię od dawna, tych wersji jednak jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Na kokosowy skusiłabym się ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię żele pod prysznic Dove, miałam tą wersję z kokosem :)

    OdpowiedzUsuń
  22. z Dove nie używałam żeli ale bardzo mnie skusiłaś i chyba go zakupię :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Chyba zmienię na chwilę isane na Dove :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Lubię kosmetyki od DOVE - w szczególności ukochałam sobie ich mydła w kostce :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Tych żeli nie miałam,ale uwielbiam kosmetyki Dove za cudny zapach,najwięcej lubię tradycyjne mydełka w kostce

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja uwielbiał żele do kampania wszystkie które mają ładny zapach :) aa te dwa są świetne ! :))

    OdpowiedzUsuń
  27. ten kokosowy na pewno by mnie urzekł :) Jednak nie jestem przekonana do tych żeli, sama nie wiem dlaczego.. Zdecydowanie wole zele Isany z Rossa :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo lubię żele Dove, z szamponami już się tak nie lubię... :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Dawno nie miałam nic z Dave, lubię ich mydła w kostce :)

    OdpowiedzUsuń
  30. bardzo lubię kremowe żele dove, pięknie pachną i nie wysuszają skóry

    OdpowiedzUsuń
  31. PURELY PAMPERING wzięłam ostatnio w ramach akcji testuj dove.

    OdpowiedzUsuń
  32. uwielbiam Dove, miałam już te dwa co ty masz ale moja najbardziej lubię original. Może dlatego że jako dziecko właśnie jego używaliśmy i przypomina mi trochę zapach dzieciństwa? Nie wiem ale Dove z całą pewnością ma bardzo dobre produkty, polecam również serię do włosów :)
    Pozdrawiam i zapraszam również do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Moja kuzynka namiętnie ich używa :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Very nice and great post.I like it.Love you.

    OdpowiedzUsuń
  35. Uwielbiam żele pod prysznic z Dove!

    OdpowiedzUsuń
  36. u mnie zele dove zawsze swietnie sie sprawdzaja :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Fajny ciekawy blog. Zapraszam do mnie szukam czytelników, jeśli jesteś chętna możemy wzajemnie obserwować :)

    http://naszakrotkahistoria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. U mnie ostatnio królują żele balea na przemian z rosyjskimi :) Dawno nie miałam nic z dove, ale dla zapachu bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Lubię działanie żeli dove, ale trochę irytują mnie ich opakowania :P

    OdpowiedzUsuń
  40. Kokosowy jakiś czas temu miałam. Wszystkie są chyba świetne, moje ulubione ;)
    pozdrawiam i obserwuję
    http://sand-cosmetics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Lubię żele Dove, ich kremowy zapach mi też się podoba, działanie również jest świetne !
    Ciekawi mnie ten z olejkiem, muszę po niego sięgnąć.

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo lubię zapachy tych żeli :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Lubię Dove, ale bardziej od żeli wolę ich mydła ;p

    OdpowiedzUsuń
  44. Lubię żele Dove za właściwości pielęgnacyjne oraz ich zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja uwielbiam te żele,czasami kiedy mam leniwy dzień i nie używam balsamu stawiam tylko na żel z Dove :) zapachy mają obłędne,mój ulubiony to jaśminowy

    OdpowiedzUsuń
  46. Żele z Dove mają bardzo fajne zapachy

    OdpowiedzUsuń
  47. Dove ma świetne zapachy i kremową konsystencję właśnie. To drugie jest jednak dla mnie trochę minusem gdyż bardziej odświeżające skórę wydają mi się takie bardziej peelingowate żele. Moim typem jest Palmolive Thermal Spa - niebieski z grudkami.

    OdpowiedzUsuń
  48. Zapachy konsystencja - rewelacja :))

    OdpowiedzUsuń
  49. Dla mnie są rewelacyjne i w dodatku takie kremowe ;) .

    OdpowiedzUsuń
  50. Żeli Dove nie używałam jeszcze ale mam jeden w zapasach więc będzie wreszcie okazja :)

    OdpowiedzUsuń