wtorek, 19 maja 2015

MBOX II edycja

Dzisiaj chciałabym pokazać Wam zawartość pudełka ShinyBox przeznaczonego dla mężczyzn. Przedstawiony przeze mnie MBOX jest już drugą edycją. Może to być dobry pomysł na prezent dla taty, brata lub chłopaka. W pudełku znajdziemy pięć pełnowymiarowych produktów.


Najnowsza edycja MBOX to zestaw starannie dobranych kosmetyków oraz produktów przeznaczonych do codziennej pielęgnacji dla mężczyzn. Jest to odpowiedź na męskie potrzeby oraz idealny prezent dla mężczyzny.



1. ETRE BELLE PLATIN MEN All Day & Night Roll-on Eye Serum - Udoskonalona formuła witalizująca oraz przeciwdziałająca oznakom zmęczenia. Chłodny masaż za pomocą kulki redukuje obrzęki, cienie oraz zmarszczki.

2. MEDISPIRANT Żel pod prysznic, antyperspirant - Produkt jedyny w swoim rodzaju: skutecznie oczyszcza, pielęgnuje skórę oraz zmniejsza aktywność gruczołów potowych, dzięki czemu eliminuje wydzielanie potu na całej powierzchni ciała. Zapewnia długotrwałe uczucie świeżości. Doskonały dla osób aktywnych.

3. SCHWARZKOPF PROFESSIONAL Szampon do pielęgnacji włosów siwych [3D] Mension - Szampon nadaje włosom chłodny, srebrny odcień i eliminuje niechcianą, żółtą poświatę na siwych włosach. Formuła zwiera specjalną mieszankę pigmentów, która odświeża kolor, schładza jego odcień i niweluje niechciane ciepłe odcienie oraz subtelnie tuszuje siwiznę.

4. DERMEDIC Szybko wchłanialny krem do rąk MENQLUSIV - Krem chroni skórę przed działaniem niekorzystnych czynników zewnętrznych oraz intensywnie nawilża i zmiękcza naskórek. Posiada właściwości łagodzące. Produkt hypoalergiczny.

5. BIC Maszynki do golenia Flex 4 Comfort - Innowacyjna technologia 4 ruchomych ostrzy zapewnia ultra gładkie golenie, a rączka z gumowym antypoślizgowym uchwytem pozwala uzyskać 100% kontroli. Najbardziej zaawansowana maszynka firmy BIC w nowej odsłonie.

Według mnie szampon jest najmniej trafionym produktem w tym pudełku. Uważam, że szerszym gronem odbiorców są mężczyźni, którzy nie potrzebują jeszcze szamponu przeznaczonego do włosów siwych. Może jednak się mylę ;-) 
Co sądzicie o zawartości męskiego pudełka? 

W następnym poście ogłoszę wyniki urodzinowego rozdania :) Bądźcie czujni!

49 komentarzy:

  1. Your post is special. I like it. I have a new post on my blog. I hope you visit my blog also. Keep in touch, dear, pls. Big kiss

    http://mylovelyfashionbih.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie, mężczyźni też lubią kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś zawartość mnie nie zachwyciła:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moi mężczyźni za kosmetyk uważają jedynie mydło i dezodorant ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkiem ciekawa zawartość, ale mój chłopak pewnie połowy i tak by nie używał ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nawet nie wiedziłam, że istnieją 'męskie' pudełka! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny prezent dla swojego mężczyzny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę przyznać, że całkiem dobra zawartość :) Jedyne co, to niektórzy by pewnie kremu do rąk nie zużyli :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Niezła zawartość, jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna zawartośc! :)
    pozdrawiam
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. mojemu misiaczkowi zapewne by się spodobała zawartość

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie zawartość jakoś nie powala. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie, że są też takie wersje dla facetów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Całkiem niezła propozycja dla Panów :)

    OdpowiedzUsuń
  15. całkiem fajny box, przydatne produkt . mój chłopak chyba byłby zadowolony

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten roll on całkiem ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. mój chłopak byłby zadowolony i może przestałby marudzić mi, że mam tyle kosmetyków, bo też by trochę miał :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny pomysł :) Wydaje mi się,że firmy trochę dyskryminują tych naszych chłopaków wystarczy spojrzeć na obecną promocję Rossmann hehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha dokładnie :) bardzo dobry przykład. Jednak mój chłopak i tak by nie pobiegł na taką promocje. Prędzej ja bym mu coś kupiła ;)

      Usuń
  19. Świetny pomysł dla Panów :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Całkiem ciekawa zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mój mąż to byłby chyba tylko zadowolony z maszynek do golenia. Co do siwizny to niestety badania wykazują, że siwieją (i łysieją) coraz młodsi mężczyźni. Jest to spowodowane głównie dużą ilością stresu.

    OdpowiedzUsuń
  22. Mój mąż to byłby chyba tylko zadowolony z maszynek do golenia. Co do siwizny to niestety badania wykazują, że siwieją (i łysieją) coraz młodsi mężczyźni. Jest to spowodowane głównie dużą ilością stresu.

    OdpowiedzUsuń
  23. Dość ciekawa zawartość jak na pudełko dla mężczyzn. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. piekny nalowek <3 i pudelko dla mezczyzn : )

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajny prezent dla brata :) Raczej nasz tato stawia na dobrze znane mu kosmetyki czyli mydło xD
    Chociaż nie bo krem do rąk i twarzy też używa ale to już ma sprawdzone produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo fajny pomysł z MenBoxem

    OdpowiedzUsuń
  27. nie wiem ale jakoś ich boxy mnie nie kuszą

    OdpowiedzUsuń
  28. Zawartość tego BOX'a jest na prawdę interesująca - myślę,że nie jeden Pan by się na nią pokusił :)

    OdpowiedzUsuń
  29. fajna zawartość - gdybym była facetem byłabym z niej zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. moj chlopak ma 28lat i juz wiecej siwych wlosow niz czarnych ;) ale to nie z mojego powodu siwieje oczywiscie ;)))
    zawartosc bardzo przyjemna :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Myślę, że każdy facet byłby zadowolony :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie wiedziałam, że jest edycja dla mężczyzn !;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajna zawartość. Gdybym miała komu, to bym kupiła :D Świetny blog, zapraszam do mnie http://nastriala.blogspot.com/ <33

    OdpowiedzUsuń
  34. Myślę, że mój facet ucieszyłby się z takiego prezentu :))

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja nawet nie miałam pojęcia, ze takie boxy męskie są :)

    OdpowiedzUsuń
  36. nic specjalnego nie ma w tych boxach

    OdpowiedzUsuń
  37. A takie zwykłe kosmetyki w sumie :) szału nie ma :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Kochana nominowałam Cię do zabawy - zerknij na mój blog i odpowiedz na pytania ,będzie mi bardzo miło :*

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie wiedziałam, że są Shiny Boxy dla mężczyzn :O

    hairoutine.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Myślę, że mój mąż byłby zadowolony z takich prezentów:)

    OdpowiedzUsuń