poniedziałek, 25 maja 2015

Perły piorące Perlux

A oto... nowa kampania, w której mam okazję brać udział! :) Tym razem poszczęściło mi się na portalu Streetcom i testujemy perły piorące Perlux. Coraz bardziej przekonuję się do takich produktów, więc cieszę się, że mam okazję poznać także ten.


Zawartość paczki:
  • opakowanie 24 pereł piorących Perlux White
  • opakowanie 16 pereł piorących Perlux Color
  • 15 opakowań po 2 perły piorące Perlux White dla znajomych
  • 15 ulotek do rozdania znajomym
  • Przewodnik Ambasadorki

Wyjątkowe perły piorące Perlux łączą w sobie to, co dla Twoich ubrań jest najlepsze: skuteczność proszku i delikatność żelu. Jest to jedyne tak innowacyjne rozwiązanie gwarantujące czystość i świeżość prania, zachowując przy tym bezpieczeństwo stosowania.

  
Przy użyciu pereł piorących producent zaleca zastosowanie temperatury minimum 40 stopni oraz cyklu prania minimum 40 minut, wówczas gwarantowane jest całkowite rozpuszczenie się perły piorącej i zawartego w niej proszku.

Jak mówi producent, perły Perlux zawierają składnik Anticals, który zmiękcza wodę, dzięki czemu kamień nie osadza się na elementach pralki.
W Przewodniku Ambasadorki znajduje się również mały bilans kosztów, pokazujący jak tanie jest stosowanie pereł. Standardowe pranie zostało wycenione na: 3,53zł, a cena jednej perły to 1,20zł, a więc oszczędzamy trzykrotnie. 


Po pierwszym praniu mogę powiedzieć tylko kilka podstawowych rzeczy. Perła bez problemu się rozpuściła i nic po niej nie zostało, wszystko się dobrze wyprało oraz ładnie pachniało. Testuję dalej :) i zobaczymy jak się sprawdzą po dłuższym czasie.

A do Was małe pytanie :) znacie perły Perlux? Stosujecie takie kapsułki? Ciekawa jestem, które waszym zdaniem są najlepsze.

40 komentarzy:

  1. Ciekawie się prezentują, do tej pory miałam okazję wypróbować tylko kapsułki piorące Vizir i byłam z nich zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nie dostałam się do testowania :( Chętnie zatem poczytam jak się sprawdzą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tych KAPSUŁEK,ale wyglądają na prawdę interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam dwie kapsułki, spisały się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ha - też się załapałam na kampanię:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam okazji ich używać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam ich, obecnie używam kapsułek Ariel i muszę przyznać że są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Slychac o nich duzo teraz :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze takich nie miałyśmy :) Perfekcyjna pani domu używa ich na potęgę :P

    OdpowiedzUsuń
  10. oo gratuluję :) będziesz miała prania a prania :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Moja mama używa i jest bardzo zadowolona. :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję, będzie można wyprać sporo rzeczy :D Moja mama ich używa, ja sama jakoś preferuję żele do prania :)

    OdpowiedzUsuń
  13. widziałam je w markecie i miałam kupić ale pomyślałam ze nie wiem czy są skuteczne ale teraz już na pewno je kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. kapsułki wygodniejsze bo nie trzeba bawić sie w odmierzanie, przelewanie...

    OdpowiedzUsuń
  15. u nas używa się Persila, jakoś bardziej lubię jego zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie również, jak u czarnulkii, używa się Persila :DD

    hairoutine.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam takie perły wersja dla dzieci, bardzo wygodne. Jestem ogólnie zadowolona, z jednym wyjątkiem, mimo, iż są niby dla dzieci, to do skóry wrażliwej i u małych dzieci wg mnie się nie nadają. Roczna córka miała plamy na skórze, choć nie jest na nic uczulona. U starszego syna i nas nic się nie działo.

    OdpowiedzUsuń
  18. My ostatnio kupiliśmy kapsułki Persil :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem ich bardzo ciekawa...

    OdpowiedzUsuń
  20. Te perły są świetne.Bardzo lubię prać w nich ,rewelacja;)

    OdpowiedzUsuń
  21. gratuluje!!! Tych akurat nie znam ....ale i ja coraz bardziej przekonuję się do takich "wynalazków" ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mnie kusiły te perły dla dzieci, bo mam alergię na niektóre składniki kosmetyczne :( muszę wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję ;) Nie miałam ich ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Miałam kiedyś jedną kapsułkę i po nałożeniu ubrań skóra okropnie mnie swędziała. U mnie nie zagości ponownie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To niedobrze... u mnie na razie jest wszystko ok :)

      Usuń
  25. Gratuluję załapania się do testów :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja również miałam przyjemność wypróbować perełki Perlux. Jestem bardzo zadowolona :) Kampania bardzo fachowo przygotowana :)

    Zapraszam do zapoznania się z opinią na moim blogu: http://test-it.blog.pl/2015/05/28/perly-piorace-perlux-nieslychanie-proste-pranie/

    OdpowiedzUsuń
  27. Słyszałam pozytywne rzeczy o tych perłach:) testuj nadal :)

    OdpowiedzUsuń