piątek, 8 maja 2015

Rossmann -49% Usta i Paznokcie

W sklepach Rossmann od 06.05 trwa ostatni etap promocji. Tym razem z rabatem -49% możemy kupić produkty do ust oraz paznokci. Nie miałam wielkich planów zakupowych na ten czas. Szminki mam, lakiery też. Pierwszego dnia mój koszyk nie był zapełniony, ale już kolejnego... 


...popłynęłam. A to za sprawą tego, że na promocję wliczały się także pomadki ochronne! A tych nigdy dość ;-) z taka okazją spotkałam się po raz pierwszy. Do tej pory nigdy nie były one objęte promocją. Musiałam skorzystać! Ale uwaga - nie w każdym Rossmannie te pomadki możecie kupić z rabatem. Najlepiej będzie jeśli poprosicie Panią na kasie, aby sprawdziła cenę.


1., 2. Lovely, PASTEL PEPPER - Pastelowe odcienie lakierów z odrobiną pieprzu . Spraw sobie oryginalny manicure, który przyciągnie spojrzenia. Dostępne są dwa odcienie i oba przygarnęłam. Cena: 4,07 zł

3. Wibo, Granite Summer - Strukturalny lakier do paznokci. Spektakularny efekt gwarantowany! Specjalna formuła nadaje paznokciom piaskowego efektu z fakturą granitu. Delikatna i płynna konsystencja pozwala na perfekcyjną aplikację, wpływa również na długie utrzymywanie się lakieru na płytce paznokcia. Cena: 3, 87 zł



 4. Lovely, konturówka Perfect Line - Idealna miękkość kredki sprawi, że precyzyjnie zakreślisz kontur ust. Możesz wykreować swój własny kształt ust, nadać im optycznie większą objętość lub nawet użyć jej zamiast pomadki na całe usta w celu uzyskania długotrwałego efektu. Jest to moja pierwsze konturówka do ust. Cena: 3,05zł


5., 6. Nivea, masełko do ust - Wzbogacona o masło shea i olejek migdałowy formuła balsamu do ust NIVEA z HYDRA IQ, zapewnia intensywne nawilżenie i długotrwałą pielęgnację. Sprawia, że usta są niezwykle miękkie i pełne blasku. Zdecydowałam się na wersję jagodową i malinową. Cena: 5,34 zł

7.  Carmex, balsam do ust - tyle o nim słyszałam i w końcu zagościł także u mnie. Ciekawa jestem jak się sprawdzi. Cena: 5,35 zł

8., 9. Nivea, pomadka do ust - wybrałam wersję Hydro Care oraz Milk&Honey. Kiedyś byłam wielką fanką pomadek z Nivea. Cena: 4,49 zł

10. Neutrogena, malina nordycka - Udowodniono klinicznie, że unikalna formuła produktu współgra z naturalnymi procesami zachodzącymi w Twojej skórze. Twoje usta stanął się miękkie i odżywione dzień po dniu. Cena: 4,58 zł

11. AA, formuła zimowa - Zawarte w pomadce naturalne woski stworzą barierę ochronną przed mrozem i wiatrem. Dzięki temu usta pozostaną miękkie i wygładzone. Olej ze słodkich migdałów oraz masło shea doskonale nawilżą, natłuszczą i zregenerują skórę ust, a filtry SPF 25 zapewnią ochronę przed promieniowaniem UV. Takie zapasy z pewnością wystarczą mi na bardzo długo, dlatego zdecydowałam się na zakup produkty zimowego. Cena: 2,80 zł

Jak widzicie zaszalałam. Na szczęście promocje się już kończą. Teraz wszelkie drogerie omijam szerokim łukiem i zabieram się za zużywanie :)
A jak Wasze zakupy?

67 komentarzy:

  1. Jutro się wybieram. Napaliłam się na błyszczyk Loreala, może nawet nie tylko jeden skoro takie fajne promocje:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie ten ostatni tydzień promocji nie bardzo interesowal do czasu, gdy sie dowiedzialam, ze dotyczy też pomadek ochronnych. Oczywiście kupiłam kilka;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę iść po pomadki ochronne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale to na te ochronne też promo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ale nie w każdym Rossmannie. Trzeba pytać :) a najlepiej poprosić o sprawdzenie na kasie :)

      Usuń
  5. Muszę wejść dzisiaj do tego sklepu. Moja pomadka ochronna się kończy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ile zakupów :) U mnie nieco mniej, bo tylko odżywka i trzy szminki (z czego jedna to wielki nie wypał) ale dość mocno zniechęciły mnie, macające szminki tłumy :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że bardziej na usta postawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko dlatego, że pomadki ochronne mogłam kupić w promocji ;)

      Usuń
  8. chciałam te lakiery z Lovely, ale już nie było :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne nowości :) ja kupiłam tym razem lakier rimmel, odżywkę sally hansen i szminkę loreal ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie powiedzieli że camrex nie podlega tej promocji :( ;/ chyba się sprzedawczynie ;]

    OdpowiedzUsuń
  11. Faktycznie zaszalałaś! :D Ja uwielbiam to masełko do ust z Nivea, muszę sprawdzić, czy u mnie jest w promocji.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nadal nic nie kupiłam i nie zamierzam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. kupiłam tę samą konturówkę z lovely ;) nie pomyslalam ze moge kupic carmex, gapa ze mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  14. O nie, zapomniałam o pomadkach ochronnych! Byłam dziś w Rossmanie i wyleciało mi z głowy. No nic dzięki za przypomnienie jutro się wybiorę po nie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kupiłam jakieś 6 lakierów, szminkę, puder, dwie kredki i tusz :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Dzisiaj byłam i tez się nakupiłam pomadek :) reszta mnie nie interesowała, ale pomadki owszem :D
    Kiedyś się wliczały, kiedy promocja obejmowała również pielęgnację twarzy, tak jakoś 2 lata temu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz. To wtedy musiałam to przegapić :) dobrze, że teraz się udało :D

      Usuń
  17. Muszę skoczyć jeszcze raz ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Muszę się zorientować czy w moim Rossmannie promocja również obejmuje pomadki ochronne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ale będzie malowania :D pokaż kolory na pazurkach :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Pomadki ochronne też są w promo? :O No to idę na zakupy po raz drugi :D Też popłynęłam ze wszystkim, aż nie chcę podliczać, ile wydałam w kwietniu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale super lakiery dopadłaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. O nie wiedziałam o tych pomadkach ochronnych! Muszę się wrócić do Rossmanna ;) Dzięki za informację!

    OdpowiedzUsuń
  23. W taki razie musze isć po masełko z Bielendy ! :) mam nadzieję, że znajde czas ;D

    OdpowiedzUsuń
  24. ooo nie wiedziałam, że w promocję wliczają się pomadki ochronne! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. A w moim rossmanie kobiety twierdziły że balsamy ochronne do ust nie są objęte promocją ;/

    OdpowiedzUsuń
  26. Akurat nic dla nas. Do ust używamy tylko wazelinę naturalną a paznokci nie malujemy niestety, bo kolorki ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Oba lakiery Lovely są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Widzę, że zakupy udane :) Nawet nie pomyślałam, że pomadki ochronne też mogą być objęte promocją :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ciekawe czemu nie w każdym rossku naliczają rabat :( A wiesz do kiedy trwa promocja ? Kupiłam 3 podkłady i 3 tusze <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że promocja jest do 10 maja :)

      Usuń
  30. Zaszalałaś z pomadkami :D
    Ja nie skorzystałam z tych promocji.

    OdpowiedzUsuń
  31. Poszalałaś z pomadkami do ust :) Ja kupiłam jedną ochronną i dwie odżywki do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Też się ucieszyłam, że pomadki ochronne wliczają się w promocję. Kupiłam tę niebieską Niveę.

    OdpowiedzUsuń
  33. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  34. A ja ominęłam szerokim łukiem te promocje, bo i tak mojego tuszu nie było już pierwszego dnia, a jak zobaczyłam, że nawet ekspedientki w Rossmanie otwierają tusze by pokazać klientce szczoteczkę to wyszłam czym prędzej :D. Kupiłam jedynie pędzelek na promocji w Naturze ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. ten Carmex muszę w końcu wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  36. ładne zapasy :D lubie lakiery lovely a także niveowe balsamiki

    OdpowiedzUsuń
  37. ładnie się obkupiłaś. Lakiery lovely bardzo mi sie podobają.

    OdpowiedzUsuń
  38. Okazało się, że w moim Rossmannie promocja też obejmowała produkty do pielęgnacji ust, więc również kupiłam dwa masełka Nivea :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Dziś kupiłam tę samą kredkę ;)
    Jestem nią zachwycona! :) Genialny ma kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  40. nice post :) keep in touch :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. maselko jagodowe z nivea uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja dopiero dzisiaj się wybieram po lakiery :))

    OdpowiedzUsuń
  43. ale dużo balsamów :P u mnie na blogu też post z zakupami ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja kupiłam pomadki ochronne:) super blog :) obserwuję :* Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  45. uwielbiam lip butters z nivea , szkoda ze u nas nie ma kokosowego ani blueberry :( zakupy swietne

    OdpowiedzUsuń
  46. moje oko przykuł lakier z wibo ten granite summer :) w buteleczce wygląda obłednie :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ale się obkupiłaś w pomadki :D

    OdpowiedzUsuń
  48. Dopiero teraz mówisz, że pomadki były promocji? :D Niezłe łowy :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Zaszalałaś z ilością pomadek. Zdążysz je zużyć zanim skończą się daty przydatności ?? Ciekawią mnie te masełka od Nivea

    OdpowiedzUsuń
  50. Na szczęście mają długie daty ważności więc powinnam się spokojnie wyrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  52. ja też kupiłam carmex choć wiśniowy...nie lubię tego mentolu na ustach...mam nadzieję, że nie będzie w mojej wersji...kurcze nie pomyślałam o tych masełkach z Nivea

    OdpowiedzUsuń