piątek, 22 maja 2015

Wyniki urodzinowego rozdania

Czas na wyniki urodzinowego rozdania! 

Zaskoczyła mnie liczba osób, które się zgłosiły. Było mi bardzo miło i cieszę się, że nagrody Wam się spodobały. Mi natomiast spodobało się rozdawanie Wam małych prezentów i dlatego już niedługo planuję zorganizować kolejne rozdanie :) Sądzę, że nagrody przypadną Wam do gustu i będzie o co walczyć!

W tym miejscu zaznaczam, że osoby, które po prostu uciekną z moich obserwatorów nie będą mogły wziąć udziału w kolejnej zabawie, ale to chyba oczywiste... 
 A teraz szybciutko wyniki :)


Rozdanie wygrywa....


Dodatkowo chciałabym nagrodzić małym upominkiem swoją Top Komentatorkę! 
Dziękuję Ci za to, że ze mną jesteś oraz chętnie odwiedzasz mojego bloga <3


Dziewczyny gratuluję! Już wysyłam do Was maile i czekam na adresy :)
A wszystkim dziękuję za udział w zabawie i już teraz zapraszam na kolejną...

48 komentarzy:

  1. Gratuluję zaczarowanej :) I serdecznie dziękuję Ci za nagrodę upominkową, ale jestem szczęśliwa :))

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje dla Zaczarowanej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. moje gratulacje :) dzięki za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zwyciężczyniom gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze raz dziękuję - dużo radości mi sprawiłaś! :) I gratuluję drugiej zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję zwyciężczyniom ! ;) .

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje, szczególne dla Martynki :))

    OdpowiedzUsuń