wtorek, 9 czerwca 2015

Zakupy w DM

Drogeria DM znana jest chyba każdej blogerce. Co jakiś czas w blogosferze pojawiają się posty z produktami takimi jak Balea i Alverde. W końcu i ja mam okazję poznać niektóre z nich.
Wracając z wycieczki z Pragi miałam możliwość zrobić zakupy w DM. I powiem Wam, że tak szybkich zakupów jeszcze nigdy w życiu nie robiłam! Postój mieliśmy bardzo krótki, a z racji tego, że akurat obok była drogeria, skorzystałam z okazji. Dosłownie wpadłam do sklepu jak burza i porwałam z półek takie oto produkty...


1.,2. Żel pod prysznic, Paradise Beach, Balea - Kremowy żel pod prysznic zawierający ekstrakty z ananasa i kokosa oraz specjalną formułę Poly-Fructol dzięki czemu znakomicie nawilża skórę i jednocześnie chroni ją przed wysychaniem. Pozostawia zniewalający rajski zapach, idealny na lato. Neutralne pH, produkt wegański,przebadany dermatologicznie.

3. Żel pod prysznic, Cabana Dream, Balea - Kremowy żel pod prysznic zawierający ekstrakty z brzoskwini i marakui oraz specjalną formułę Poly-Fructol dzięki czemu znakomicie nawilża skórę i jednocześnie chroni ją przed przesuszeniem.

4. Żel pod prysznic, Limette& Aloe Vera, Balea - Kremowy żel pod prysznic Aloes i limonka o świeżym owocowym zapachu zapewnia doskonałe odprężenie i oczyszczenie ciała.
Specjalnie opracowana receptura zawiera ekstrakty z aloesu i limonki, które działają nawilżająco i odżywczo. Wspaniałe rezultaty: Dokładnie oczyszczona i odświeżona skóra. Delikatna i miła w dotyku.

5. Szampon, Mango + Aloe Vera, Balea - Elastyczność, lekkość, jedwabista miękkość i połysk!Nawilżający szampon Balea zapewnia włosom zdrowie i promienny wygląd - od nasady aż po same końcówki. Rozpieść swoje suche włosy oferując im doskonałe nawilżenie: szampon nawilżający Balea Mango + Aloe Vera zapewnia zniszczonym i przesuszonym włosom zdrowy wygląd i niesamowity połysk - bez obciążania! Każdego dnia. Specjalna formuła pielęgnacyjna, ekstrakt z Mango i Aloe Vera zapewniają włosom i skórze głowy odżywienie i nawilżenie. Kompleks witamin B3 i prowitamin B5 odżywia, pielęgnuje i wygładza Twoje włosy. Szczególnie łagodna formuła bez silikonów. Produkt przebadany dermatologicznie. Szampon Nawilżający Mango + Aloe Vera jest produktem wegańskim.

6. Odżywka, Mango + Aloe Vera, Balea - Elastyczność, lekkość, jedwabista miękkość i połysk! Nawilżająca odżywka do włosów Balea Mango + Aloe Vera zapewni im zdrowy blask i elastyczność - od nasady aż po same końce.Dzięki odżywce włosy łatwo się rozczesują: nawilżająca odżywka Balea Mango + Aloe Vera zapobiega wysuszeniu, odżywia Twoje włosy i wygładza strukturę włosa od zewnątrz. Suche, zniszczone włosy odzyskują swój blask i sprężystość każdego dnia. Kompleks witamin B3 i prowitamin B5 odżywia, pielęgnuje i wygładza Twoje włosy. Szczególnie łagodna formuła bez silikonów. Produkt przebadany dermatologicznie. Nawilżająca Odżywka Mango + Aloe Vera jest produktem wegańskim.

7. Szampon, Lemongras&Grüne Minze, Balea - Szampon Balea Vitalizing oczyszcza delikatnie ale dokładnie i do samych końcówek. Dzięki zawartości trawy cytrynowej i zielonej mięty uwalnia włosy od tłuszczu i reguluje poziom nawilżenia. Nadaje balasku. Odżywia długotrwale, dostarczając witaminę B3 oraz prowitaminy B5. Dzięki niemu, każdego dnia włosy stają się błyszczące i wyraziste. Szczególnie łagodna formuła bez silikonów. Szampon jest weganinem.

8. Masło do ciała, Kakao, Balea - Kakao z 20% masłem shea nadaje elastyczność delikatnej skórze. Pełny uwodzicielskiego zapachu kosmetyk szybko się wchłania, nie pozostawiając tłustej powłoki. 

Przedstawione opisy są opisami producenta. Swoją opinią podzielę się, gdy już lepiej te produkty poznam.
Jestem ciekawa czy Wy znacie markę Balea i jaką macie opinię na jej temat. Dajcie też znacie czy znacie kupione przeze mnie produkty lub które z nich chcielibyście najbardziej poznać. :)

55 komentarzy:

  1. Ale świetne produkty, kilka takich samych mam w zapasach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też ostatnio opkupiłam się w drogerii DM :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe zakupy, wypróbowałabym tę odżywkę z mango:)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zakupy, muszę się kiedyś wybrać do sklepu DM (tylko mam strasznie daleko).

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam produkty Balea, za ceny, zapachy i działanie! Słyszałam same zachwyty nad tym masłem kakaowym, pewnie będziesz zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam paradise beach i uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To masło kakaowe jest świetne i jak pięknie pachnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjne zakupy. Uwielbiam kosmetyki Balea.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę ;d Jeszcze nie miałam okazji poznać

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale Ci zazdroszczę tyle tych produktów z Balea :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zakupy, cieszę się, że udało ci się skorzystać w trakcie postoju z wizyty w dm :-) Ja mam z Balei kilku ulubieńców i jestem im wierna ;-) Mieszkam w takim miejscu, gdzie zewsząd otoczona jestem dm-ami ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. kakaowe masełko bardzo lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja bardzo lubię ich peeling do twarzy i krem do stóp. Niestety Ty ich nie kupiłaś ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Znam i uwielbiam ich produkty <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciocia z niemiec ostatnio przywiozła mi balsam z Balea. Całkiem fajny :)

    /zapraszam do mnie na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja jeszcze nic nie miałam z Balea'i, a szkoda;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawa jestem wszystkich tych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajne zakupy! Jak będę miałam okazję to też się zaopatrzę w zapas żeli pod prysznic :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kiedy ty wykorzystasz Kobieto te wszystkie żele ;D haha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba będę potrzebowała małej pomocy ;) ale cii

      Usuń
  20. Super zakupy, ja jeszcze nie miałam tej marki :/

    OdpowiedzUsuń
  21. szybkie zakupy ale udane, fajne produkty kupiłaś :)
    http://sylwiabloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Używałam tylko szamponu i odżywki z mango :)

    OdpowiedzUsuń
  23. A ja jeszcze nic z balei nie miałam... :(

    OdpowiedzUsuń
  24. marzę by mieć choć jeden kosmetyk balea :(

    OdpowiedzUsuń
  25. Takie zakupy to sama przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Te kolory są takie wakacyjne:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie znam, ale zapachy prezentują się kusząco:)

    OdpowiedzUsuń
  28. mega zazdroszczę wizyty w DM ! :D a te różowe żele przygarnęła bym chociażby ze względu na opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam DM. Ja od odżywki z mango wolę mleczko bez spłukiwania, pachnie obłędnie i nie obciąża włosów :) lubię żele Balea ale zawsze muszę kupić Alerde mięta i bergamotka, jak on obłędnie pachnie!

    OdpowiedzUsuń
  30. Pragnę wstąpić do DM, bo u nas niestety tego nie ma. Fajnie, że Ty miałaś taką szansę chociaż na chwilę. Chcę te żele pod prysznic bo na pewno pachną bosko! :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie ma co ukrywać: poszalałaś:) Ale to dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Chętnie bym tam zakupy zrobiła;) super;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie będę oryginalna, ale strasznie zazdroszczę :) Ja nie miałam możliwości jeszcze odwiedzić DM :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ach, jakbym weszła do DM, tez w końcu Balea bym kupiła :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetne zakupy, tyle się naczytałam o tych kosmetykach Balea że sama mam chęć coś kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Zazdroszczę, sama chciałbym mieć większość z tych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  37. ale super! kiedy ja do pl zawitam, pierwsza podroz do Dm hahah :)

    OdpowiedzUsuń