piątek, 24 lipca 2015

Bath & Body Works - żele antybakteryjne do rąk

Jakiś czas temu pokazywałam Wam moje zakupy z Ameryki :) Powoli testuję każdy z produktów. Dzisiaj chciałabym napisać kilka słów na temat antybakteryjnych żeli do rąk firmy Bath & Body Works. Produkt tego typu praktycznie zawsze gości w mojej torebce, jednak BBW jest w niej pierwszy raz :)


Wersje zapachowe, które posiadam to: Fresh Strawberries, Paris Amour, Wild Mango Mojito, Beautiful Day. Obecnie używam wersji truskawkowej. Wszystkie żele mają wprost obłędne zapachy! Bardzo wyraźne, ale nie nachalne. Sięga się po nie z wielką przyjemnością. Po aplikacji zapach utrzymuje się przez pewien czas. Alkohol kompletnie nie jest wyczuwalny - za to mega plus. 

Na facebooku polskiego BBW o truskawkowym żelu można przeczytać:
Idealny na co dzień i w podróży. Ten niewielki produkt zadba o czystość rąk eliminując 99,9% bakterii także wtedy, gdy nie masz dostępu do wody. Jego formuła wzbogacona jest mleczkiem z palmy Tahiti. 
Nuty zapachowe:
~ świeże truskawki
~ świeże mango
~ kwiat gruszy



Antybakteryjne żele znajdują się w bardzo zgrabnych opakowaniach, zamykanych na "klik" o pojemności 29ml, ale UWAGA - na amerykańskiej stronie marki Bath & Body Works można je kupić w nowych, zmienionych pojemniczkach już nie trójkątnych, ale zaokrąglonych u góry i dołu.

Po zastosowaniu żelu nasze dłonie są odświeżone i pięknie pachnące. Produkt szybko się wchłania i nie pozostawia uczucia lepkich rąk. 
Konsystencja jest lekko galaretowata, ale po dłoni łatwo się ślizga. Bardzo podobnie jak to jest w przypadku innych antybakteryjnych produktów, np. Carex.  


Niektóre wersje zapachowe wyposażone są w małe granulki, które podczas aplikacji szybko się rozpuszczają i znikają. Z pewnością nie są to drobinki peelingujące. 

Stosowanie tych żeli jest bardzo wygodne i przyjemne. Produkt bez problemu wydostaje się z opakowania. Podoba mi się także efekt odświeżenia jaki zapewniają. 
Jeśli kiedykolwiek będziecie miały okazję spróbować żeli antybakteryjnych z Bath & Body Works to szczerze polecam! Sama bardzo je polubiłam.
Nie wiem ile kosztują one stacjonarnie, ale cena jaka jest podana na facebooku BBW to 9,99zł

Znacie żele z Bath & Body Works? Jakie jest Wasze zdanie na ich temat? A może polecacie jakąś konkretną wersję zapachową? :)

65 komentarzy:

  1. Oj uwielbiam te żele:) mają obłędne zapachy:) najlepiej wspominam Island Margerita:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja posiadam ten z wieżą Eiffla i bardzo go lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam dwie wersje, są świetne :) cena trochę spora no i z dostępnością słabo :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Te żele są świetne uwielbiam je :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiele o nich słyszałam, mam na nie ochotę

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj chciałybyśmy dostać takie kolorowe cudeńka :) Na pewno by się przydały :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy ich nie miałam bo cały czas obawiam się klejących rąk :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po tym żelu nic się nie klei :))

      Usuń
  8. nie miałam przyjemności osobiście poznać.

    OdpowiedzUsuń
  9. To jeden z tych produktów, który mam na liście "do wyprobowania" :)

    OdpowiedzUsuń
  10. muszą obłędnie pachnieć :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Zawsze mam taki żel w torebce :)

    OdpowiedzUsuń
  12. mam żel od nich, ale jakoś nie ma szału jak dla mnie jeśli chodzi o właściwości antybakteryjne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne te maluchy, chcę takie!

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam je! ♥ boleję, że mam do nich tak daleko :/

    OdpowiedzUsuń
  15. Zawsze mam żel do rąk w torebce, ale nigdy jeszcze nie miałam tych cudeniek :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie miałam jeszcze tego żelu, ale jestem go bardzo ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem bardzo ciekawa tych żeli ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. słyszałam na ich temat same pozytywy może się kiedyś na nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. wyobrażam sobie ich fantastyczne zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nigdy nie miałam z nimi do czynienia, ale słyszałam same pozytywne opinie, więc jak będę miała okazje je dostać, to kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ojej swoim wyglądem kuszą, ale nigdy nie miałam z nimi doczynienia.

    Kliknij proszę TUTAJ i zapraszam na swojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zaciekawiły mnie te żele, fajnie się prezentują

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie miałam jeszcze nic z B&BW. A żele prezentuję się ciekawie, warto mieć taki żel zawsze w torebce.

    OdpowiedzUsuń
  24. nie miałam, ale skusiłabym się na jakiś :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nigdy nie miałam tych żeli, ale czytając Twój post muszą być wspaniałe. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Znam ale jakoś mnie nie kuszą takie kosmetyki ;).

    OdpowiedzUsuń
  27. Kiedyś dostałam od przyjaciółki w prezencie żel tej marki i pachniał przepięknie. Szkoda tylko, że sama nie mogę pozwolić sobie ta te kosmetyki w każdej chwili, bo najbliższego sklepu mam ponad dwie godziny drogi.

    OdpowiedzUsuń
  28. Przydadzą mi się bardzo do pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam testy o kosmetykach więc blog będzie jak najbardziej potrzebny :)
    Zapraszam do mnie , zaczynam i próbuję jakoś ogarnąć w tym świecie bloggowania :) :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja jestem na bakier z takimi kosmetykami choć wiem, że bardzo się przydają

    OdpowiedzUsuń
  31. Mam kilka i ślicznie pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie miałam ich, ale czytałam o nich bardzo dużo dobrego i sama chciałabym wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Miałam kiedyś żel z tej firmy ,o ile dobrze pamiętam był o zapachu kwiatu wiśni. Był bardzo dobrej jakości,polecam każdemu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ale super wyglądają :D Ja jako wzrokowiec na pewno skusiłabym się na nie przez opakowanie :D
    http://loveecosmetics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Te drobinki to pewnie nawilżające ;) Żeby nie przesuszyć skóry dłoni przy dezynfekcji rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Nigdy nie stosowałam żeli tej firmy ;) Ale bardzo często stosuję żele antybakteryjne, zawsze mam je w torebce, aktualnie mam taki bezzapachowy ;) Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. ciekawe te żele ;) zachęcają już samym wyglądem :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Muszę wypróbować, zapraszam do obserwacji kllaudy.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Zapachy są pewnie nieziemskie :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Nigdy nie miałam takiego żelu do rąk :D
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  41. Zapachy brzmią baaaardzo kusząco!

    OdpowiedzUsuń
  42. Nie miałam, ale bardzo ładnie i ta apetycznie wyglądają ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Niezbędnik w mojej torebce ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. ja mam taki z Natury, niestety nie jest perfumowany :(

    OdpowiedzUsuń
  45. Wyglądają mega zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo lubię tego typu produkty i zawsze noszę taki żel w torebce. Tych z B&BW jeszcze nie miałam, ale wyglądają bardzo zachęcająco.

    OdpowiedzUsuń
  47. Nie znam ich i bardzo mi przykro z tego powodu :/ u mnie w mieście są nie do kupienia :(

    OdpowiedzUsuń
  48. Uwielbiam te żele :) Ja kupuje duże pojemności bo wychodzą ekonomiczniej, a w torebce mam tą małą buteleczkę do której sobie przelewam :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Miałam kilka żeli z BABW - są na prawdę fajne i mają różnorodną gamę zapachową :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Mam na nie ochotę od dawna, ale nie mam dostępu stacjonarnie i jakoś odkładam ciągle zakup.. ale może w końcu się zdecyduję kliknąć ; )

    OdpowiedzUsuń
  51. Nie miałam z nimi doczynienia ale po Twoim poście może się skuszę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  52. Uwielbiam te żele, fajnie odświeżają :)

    OdpowiedzUsuń
  53. ..ale kolorowo :) lubię zapachy - zwłaszcza odświeżającego zelu z jego uzyciem. Wówczas uwielbiam żele bezzapachowe :)

    OdpowiedzUsuń