piątek, 3 lipca 2015

Denko Czerwiec

W końcu sesja za mną :) możecie gratulować bo było naprawdę ciężko! Przez dużą ilość zajęć posty na blogu pojawiały się rzadko. Mam nadzieję, że teraz będę mogła powrócić do systematycznego odwiedzania Waszych blogów :) A dziś prezentuję moje czerwcowe zużycia. 


1. Szampon, Rossmann - przeciętniak, który kosztował niewiele i służył mi jako wyjście awaryjne - nie tylko do mycia włosów, ale także innych rzeczy, np. pędzli. Nie kupię ponownie.

2. Żel do golenia, Gillette Satin Care - ogólnie produkt był bardzo dobry, ale nie było mi dane zużyć go do końca bo niestety się wygazował i nie mogłam już nic z niego wycisnąć... Nie wiem czemu się tak stało. Jakiś kiepski egzemplarz mi się trafił... Z tego względu pozostawiam bez oceny.

3. Odżywka do włosów, Ziaja Intensywne wygładzenie - pisałam o niej tu: KLIK nie do końca podobała mi się jako produkt bez spłukiwania. Zaczęłam jej używam po myciu włosów i spłukiwać - ta forma moim zdaniem lepiej się sprawdzała Nie wiem czy kupię ponownie

4. Algi do peelingu, BingoSpa - produkt, który bardzo miło zaskakuje. Więcej o nim tu: KLIK Może kiedyś kupię. Przy okazji jakiegoś zamówienie z BingoSpa lub jeśli spotkam stacjonarnie to mogłabym się skusić. Zdecydowanie kupiłabym, gdyby zmieniło się opakowanie.

5. Żel oczyszczający do rąk, YverRocher - więcej tu: KLIK Kupiłabym ponownie, ale chyba trochę bardziej wolę Carex 

6. Żel do higieny intymnej, Ziaja - aż ciężko mi powiedzieć, które to już opakowanie żelu z Ziaja. Lubię je. Kupię ponownie.

7. Płyn do demakijażu, YverRocher - bardzo dobry płyn! Świetnie radzi sobie z tuszem. Kupię ponownie, a nawet już to zrobiłam :) Myślę, że napiszę o nim coś więcej w osobnym poście.

8. Odżywka do włosów, L`oreal Elseve Total Repair Extreme - mała, ale świetnie działająca odżywka do włosów. Idealna na wyjazd, ponieważ bez problemu można ją zamknąć. Kupię ponownie.

9. Tender, Oriflame - uniwersalna maść. Zużyłam już niezliczoną ilość opakować. Często okazuje się być bardzo przydatna. Praktycznie zawsze gości w mojej torebce. Zdenkowana wersja to czarna porzeczka. Kupię ponownie.

10. Krem do twarzy, Uzdrowisko Lądek Długopole - pisałam o nim tu: KLIK Całkiem przyjemny, ale nie kupię ponownie.

11. Pasta do głębokiego oczyszczania, Ziaja - więcej tu: KLIK bardzo ją polubiłam i z chęcią kupię ponownie.

12. Żel pod prysznic, Le petit marseillais - piękny zapach, ale... no właśnie. O tym planuję napisać więcej za jakiś czas. Ciekawa jestem Waszej opinii na jego temat.

13. Żel pod prysznic, Oceania - od czasu do czasu pojawiają się w moich denkach. Całkiem niezłe żele. Kupię ponownie.

14. Zielony korektor, Lovely - kolejne opakowanie, które wykończyłam. Do tej pory był niezastąpiony. Teraz testuję korektor z Bell. Może kupię ponownie. Pojawiłby się tu zielony napis, ale Bell depcze po piętach.

15. Krople do oczu, Lacrimal - nie należą do najwyższej półki produktów do oczu, ale od czasu do czasu do nich wracam. 

44 komentarze:

  1. pastę z Ziaji również bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobnie jak koleżanka wyżej też mogę pochwalić pastę z Ziaji ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też miałam ten żel pod prysznic werbena i cytryna, ale mnie on jakoś nie zachwycił

    OdpowiedzUsuń
  4. 8 mialam i popieram..super jest

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa jestem co "ale" masz do żelu LPM. Zapach bardo mi się podoba, tylko szkoda, że się nie utrzymuje na skórze :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Również bardzo lubię ten płyn z YR, a jeśli chodzi o żel LPM to miał cudowny zapach, ale był wg mnie dość niewydajny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie ten zapach żelu z Le Petit nie urzekł :)

    OdpowiedzUsuń
  8. 9 sprawdził się u mnie najlepiej zima, ale nie tylko. Jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam ten żel oczyszczający do rąk z YR

    OdpowiedzUsuń
  10. również bardzo często używam Ziaji - fajne naturalne produkty w dobrych cenach.

    OdpowiedzUsuń
  11. Spore denko, żele Le Petit bardzo polubiłam

    OdpowiedzUsuń
  12. Ile zużyć :P jak Ty to zużywasz wszystko :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raz jest lepiej, a raz gorzej. Po ostatnich gorszych miesiącach w końcu trochę więcej zużyć :)

      Usuń
  13. Niezłe denko. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ostatnio coraz częściej sięgam po kosmetyki Ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Też bardzo lubię żele do higieny intymnej z ZIaji i nie zamienię ich na inne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawi mnie ta pasta z Ziaji ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pasta z Ziaji przewija mi się przed oczami po raz kolejny, a ja nadal jej nie wypróbowałam! No nie, muszę się wreszcie za nią zabrać :) Twoje denko jest o wiele większe niż moje! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jajeczko Oriflame miałam wielokrotnie:) A sesji gratuluję, czas na zasłużone wakacje:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Tender Oriflame jest niezastąpiony i także zawsze jest w mojej torebce :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Miałam ten żel do higieny intymnej z ZIajii :) Bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  21. great post as usual! Have a nice weekend :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. ziaja intima i tender care oriflame używam i lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Spore denko, bardzo lubię żel do golenia z gillette :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Znam tylko pastę z Ziaji. Zużyłam jej kilka opakowań, ale teraz przerzuciłam się na peeling Sylveco.

    OdpowiedzUsuń
  25. Dużo dziewczyn ma ostatnio denko jakiegoś żelu LPM :) Mi akurat one nie pasują.

    OdpowiedzUsuń
  26. gratuluję zużyć, widzę tu kilka znanych mi produktów:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne denko :) Żele Oceania lubię za wydajność i niską cenę :) Mam maskę z Ziaji intensywne wygładzenie, działanie mi się podoba ale zapach mi się już bardzo znudził, bo jest dosyć intensywny :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jako fankom marki Ziaja bardzo podoba nam się Twoje Denko :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Żel do higieny intymnej, Ziaja bardzo lubie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja bardzo lubię żel Satin Care:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Widzę, że denko wypadło całkiem dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Nic mojego tu nie widzę :p

    OdpowiedzUsuń
  33. Spore denko :) ja tez ostatnio cierpię na brak czasu :/

    OdpowiedzUsuń
  34. Znam kilka produktów z Twojego denka :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Sporo tego, gratuluję zużyć.

    OdpowiedzUsuń
  36. Calkiem sporo tego :-) nic nie mialam z Twoich produktow

    OdpowiedzUsuń
  37. Gratuluję zdanej sesji :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Nic z tego nie miałam. Choć marki mi znajome :-)

    OdpowiedzUsuń