sobota, 18 lipca 2015

SYIS Serum kolagenowe do paznokci

 Serum SYIS trafiło do mnie jako jeden z produktów, które znalazłam w pudełku ShinyBox. Przyznam się, że wcześniej nigdy o nim nie słyszałam... tym bardziej ciekawa byłam jak sprawdzi się na moich paznokciach. 


Przeznaczone do pielęgnacji kruchych, łamliwych i rozdwajających się paznokci zarówno dłoni jak i stóp. Wspomaga regenerację, wyrównuje i odbudowuje płytkę paznokcia, wzmacnia wały około paznokciowe, nawilża i odżywia. Dzięki zawartości kolagenu uelastycznia i wygładza skórę. Olejek z drzewa herbacianego działa antyseptycznie i łagodząco. Paznokcie stają się twardsze, zdrowsze i lśniące, a skóra wokół długotrwale nawilżona i odżywiona.

Substancje aktywne:
Soluble Collagen
Kolagen odpowiada za utrzymanie odpowiedniego stopnia nawilżenia skóry, poprawia jej elastyczność oraz jędnrność. Zatrzymuje zarówno substancje hydrofilowe jak i lipofilowe. W ten sposób obniżona zostaje TEWL (transepidermalna utrata wody). Jego rozbite cząsteczki wnikają w głąb skóry, gdzie stają się materiałem budulcowym naturalnego kolagenu. Kolagen niweluje oznaki starzenia się skóry, uelastycznia i wygładza skórę. Przyspiesza wzrost i wspomaga utrzymanie mocnych paznokci i włosów.

Melaleuca alternifolia Leaf Oil
Olejek z drzewa herbacianego, najsilniejszy naturalny środek antyseptyczny. Skutecznie pomaga w walce z grzybicą, łagodzi skutki ukąszeń owadów, przyspiesza regenerację skóry i gojenie ran. Idealny do pielęgnacji skóry suchej i wrażliwej. Zapobiega powstawaniu przykrego zapachu, odświeża i odżywia.

Hydrolized Keratin
Hydrolizowana keratyna, białko strukturalne występujące w skórze, włosach i paznokciach. Jest substancją higroskopijną, wiąże wodę, wspomaga regenerację i zapobiega uszkodzeniom.


Serum znajduje się w szklanej buteleczce o pojemności 10ml. Do jego aplikacji służy pipeta i jest to świetne rozwiązanie. Dzięki niej bez problemu możemy nałożyć odpowiednią ilość produktu na każdy z paznokci. Konsystencja serum jest dość gęsta i żelowa, ale to sprawia, że nie spływa z paznokci. Zapach chyba przypomina drzewo herbaciane - pewna nie jestem bo po prostu nie znam go zbyt dobrze. Wiem natomiast, że jest przyjemny, świeży. 

Produkt powinniśmy aplikować 1-2 razy dziennie. Kropla preparatu na każdego paznokcia i skórkę wokół, a następnie wmasować. Należy chwilkę poczekać na wchłonięcie.

Teraz najważniejsza kwestia czyli działanie :) a to jest rewelacyjne! Byłam bardzo pozytywnie zaskoczona. Już po kilku dniach stosowania produktu paznokcie stały się wyraźnie mocniejsze i twardsze. Można to było wyczuć :) To jego główna zaleta. Oprócz tego poprawiła się kondycja skórek. Zostały one wygładzone i nawilżone. Jestem bardzo zadowolona!
Ciężko jest mi ocenić czy wygładza płytkę paznokcia bo nie mam z nią większych problemów.

Trzeba pamiętać, że jedynie systematyczne stosowanie serum przyniesie efekty. Po jednorazowej aplikacji zobaczymy jedynie lekką poprawę skórek, która nie będzie trwała. 

Cena jaką musimy zapłacić za to cudeńko to około 35zł. 
Stosowałyście kiedyś ten produkt?

35 komentarzy:

  1. Ale cudeńko :) Wpiszę sobie na listę i w razie potrzeby będę pamiętać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam i bardzo je lubię, choć trochę zapach mi przeszkadza

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tego cudeńka jeszcze być może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. też poznałam je dzięki Shiny i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz widzę takie serum; ja mam trzy paznokcie , które od lat zawsze mam rozdwojone ; chociaż stosowałam już masę różnych odżywek nic się nie poprawia

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem zainteresowana, skoro się sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
  7. nie miałam jeszcze takiego produktu do paznokci, chętnie bym sprawdziła :) obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny produkt! chetnie wypróbuję :)

    http://sniadanielejdis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne cacko :) Cena też jakaś porażająca nie jest więc warto zainwestować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubie :)
    może wspólna obs ? zacznij i daj znac
    poklikasz ? http://paperlifex33.blogspot.com/2015/07/wishlist_14.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Byłam bardzo zadowolona z tego serum. Niestety mam problemy z regularnością stosowania tego typu produktów. Najczęściej robię to tylko podczas manicure , czyli 1-2 razy w tygodniu.

    OdpowiedzUsuń
  12. nie miałam tego serum, ale widzę że warto systematycznie je stosować:)

    OdpowiedzUsuń
  13. O będę musiała poznać to serum :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawe serum. Grunt, to wyrobić sobie nawyk stosowania go.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam gdzieś to serum, ale brak mi systematyczności w stosowaniu go ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. 35 zł za dobry produkt to niewiele :)

    OdpowiedzUsuń
  17. nie miałam jeszcze żadnego serum do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja mam zawsze problem, jeśli chodzi o systematycznosc takich produktów. A powiedz jak z wydajnością? Cena niemała, dlatego pytam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wydajność oceniam dobrze :) ale ja nie stosuje tego serum bez przerwy. Używam do momentu poprawy kondycji paznokci, później robię przerwę i za jakiś czas do niego wracam.

      Usuń
  19. 1-2 razy dziennie? To już nie dla mnie, haha. Ja cały czas zostaję przy regenerum do paznokci. Nakładam na noc i wystarczy, nawet niecodziennie. :) Leń totalny ze mnie, ale skoro działanie rewelacja to się opłaca. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przydałoby mi się, bo moje paznokcie są aktualnie w tragicznym stanie...

    OdpowiedzUsuń
  21. Przydałoby mi się, bo po kilku miesiącach noszenia hybryd moje paznokcie nie są zbyt ladne xd

    OdpowiedzUsuń
  22. Coś mi mówi ta marka, ale nie wiem co:D

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajna sprawa, nie miałam nic tej marki jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  24. nie kojarzę marki, ale produkt wydaje sie być ciekawy :D
    ja bardzo lubie olejek rycynowy jeśli chodzi o paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie słyszałam o nim,ale lubię próbować nowości dla mnie;))

    OdpowiedzUsuń
  26. słyszałam ale nie próbowałam:)

    OdpowiedzUsuń
  27. malam kiedys cos do dloni od nich ale daaawnoo:)

    OdpowiedzUsuń
  28. z samej ciekawości wypróbowałam bym :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Najważniejsza jest systematyczność.

    OdpowiedzUsuń
  30. Zapach olejku z drzewa herbacianego jest bardzo intensywny i średnio przyjemny, wiec to pewnie jakaś mieszanka zapachów ; ) Brzmi bardzo ciekawie, akurat szukam alternatywy dla odżywki do paznokci z Eveline ; )

    OdpowiedzUsuń
  31. Pierwszy raz spotykam się z takim serum do paznokci ;)

    OdpowiedzUsuń