środa, 5 sierpnia 2015

BingoSpa zakupy

Markę BingoSpa zapewne nie jedna z Was zna lub przynajmniej kojarzy. Jakiś czas temu na ich stronie można było zrobić zakupy z bonem na -50zł :) Skorzystałam! I zaszalałam... 
Z produktów, które zamówiłam jest mi znany tylko Koncentrat L-karnityna z ekstraktem z czerwonej herbaty, który pojawił się w ostatnim denku. Reszta jest dla mnie nowa. Z pewnością za jakiś czas podzielę się z Wami recenzjami większości z tych kosmetyków ;-)

BingoSpa produkty

Przedstawię Wam produkty, na które się zdecydowałam wraz z krótkim opisem producenta. Sama jestem ciekawa ich działania :) 

1. Arganowy krem pod prysznic z brzoskwinią - to cudowna pielęgnacja, oczyszczenie i nawilżenie skóry. Sprawia, że skóra staje się pełna energii i świeżości, a orzeźwiający zapach soczystych brzoskwiń wprawi Cię w radosny nastrój.

2. Szampon kolagenowy z olejem arganowym i ekstraktem z bambusa - nawilża i wzmacnia słabe włosy, regenerując ich strukturę. i osłabione włosy, odbudowuje strukturę włosów. 

3. Koncentrat L-karnityna z ekstraktem z czerwonej herbaty - z upływem lat oraz wskutek wysiłku fizycznego ilość l-karnityny ulega obniżeniu, a tylko jej odpowiedni poziom pozwala na utrzymanie tkanki tłuszczowej w akceptowalnej ilości oraz cieszyć się efektami treningu.

4. Zestaw Borowinowa pielęgnacja - w skład elegancko i artystycznie zapakowanego zestawu wchodzi:
Borowinowy żel pod prysznic, Kąpiel borowinowa Forte, Mydełko borowinowe z miłorzębem. Ten zestaw prawdopodobnie przeznaczę na prezent :)

5. Jedwab - żel do higieny intymnej z proteinami jedwabiu - zawiera czysty jedwab i ekstrakty z wyjątkowych roślin o znakomitym działaniu pielęgnacyjnym i leczniczym: rumianku, arniki, rozmarynu, szałwii, łopianu, cytryny, nagietka, nasturcji, jasnoty białej oraz kwas mlekowy.

6. Silnie złuszczający preparat z 50% kwasami AHA - służy do złuszczania warstwy rogowej skóry stóp poprzez działanie kwasów owocowych AHA (kwasy alfa-hydroksylowe) oraz ekstraktów i olejków roślinnych o działaniu złuszczającym i nawilżającym.

7. Maska błotna do twarzy - błoto z Morza Martwego, kaolin, cynk - oczyszczająca maska błotna do twarzy BingoSpa o naturalnym zapachu mięty, do cery tłustej, skłonnej do wyprysków.

8. Sól do kąpieli z mikroelementami "Tropical Fruits" - kąpiele z solą BingoSpa są prawdziwym dobrodziejstwem dla skóry. Sól dzięki zawartości mikro – i makroelementów w czystej postaci, które są dobrze przyswajalne przez skórę, wzmacniają i ujędrniają. Regularne kąpiele BingoSpa zapobiegają nadmiernemu wysuszaniu skóry, poprawiają przemianę materii w komórkach oraz przyczynia się do regeneracji skóry.

BingoSpa ma swoich zwolenników oraz przeciwników. Do jakiej grupy Wy się zaliczacie? :) Znacie te produkty?
Moim zdaniem warto zainteresować się tą marką. Można u nich trafić na prawdziwe perełki :)

58 komentarzy:

  1. Ale zaszalałaś. Same cudowności :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obłowiłaś się, dawno nic od nich nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie nic nie skusiło, ale siostra zrobiła spore zamówienie

    OdpowiedzUsuń
  4. Lovely post, have a beautiful Wednesday dear! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zakupy. Ja nie skorzystałam z tej okazji.

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie bym wypróbowała tę maskę błotną :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz teraz w domu prawdziwe SPA, super :)!

    OdpowiedzUsuń
  8. ja raczej nie mam doświadczenia z bingo spa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem jedną z tych osób które tej marki nie lubią :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam kiedyś sporo produktów pod prysznic/do kąpieli z tej firmy i nie przypadły mi one do gustu. Może inne kosmetyki mają lepsze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam kiedyś balsam i peeling i były całkiem ok :) zobaczymy jak te produkty się sprawdzą :)

      Usuń
  11. Ja z BingoSpa miałam tylko krem do rąk :) fajne zakupy !!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Z trudem oparlam sie pokusie zlozenia zamowienia. Z Twoich produktow znam tylko plyn do higieny intymnej i polecam go

    OdpowiedzUsuń
  13. mam tą sól do kąpieli! Ależ ona ma obłędny zapach!

    OdpowiedzUsuń
  14. O jej :) tylu rzeczy z jednej marki na raz to jeszcze nie miałam :) to na pewno bedzie dobre doświadczenie, a przynajmniej tego Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zaszalałaś :D Do mnie też przyszło wczoraj zamówienie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja się zastanawiałam nad tą promocją, ale stwierdziłam że jak na razie to z BingoSpa trafiałam albo na średniaki albo na słabe produkty:( Więc odpuściłam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta sól do kąpieli bardzo kusi :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kiedyś z Beglossy dawali do testowania taki BingoSpa i chyba o zapachu czekolady jak się nie mylę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ooo spore zakupy :) u mnie sprawdzają się fajnie ich maseczki do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super haul:) zastanawiam się, czemu nie trafiłam na ten rabat :( żaluje ogromnie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Kupiłam ostatnio maskę z bingo spac - czysty przypadek była akurat na promocji w Tesco i o dziwo jak za te pieniądze byłam pozytywnie zaskoczona :) To fajne, że czasem można trafić na tanie marki z dobrymi produktami.

    OdpowiedzUsuń
  22. Na maseczkę błotną chętnie skusiłabym się :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja nie należę ani do przeciwników, ani do zwolenników tej marki. Myślę, że gdybym spróbowała choć jeden kosmetyk te firmy, to bym się przekonała na własnej skórze. Ale póki co, jeszcze nic nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mialam arganowy krem do ciala.:-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kiedyś też zrobiłam wielkie zakupy u nich i w sumie z wszystkiego byłam zadowolona, ale nie na tyle aby znów coś zamówić :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Niezły zestaw! Ciekawa jestem jak się sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne kosmetyki. Nie kojarzę, żebym używałam jakiego kosmetyku BIngo Spa, ale mam ochotę na maseczkę do twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  28. Akurat żadnego z tych kosmetyków nie miałam okazji używać, ogólnie jakoś zawsze średnio ciągnęło mnie do tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nice Inspirations

    FOLLOW my Blog!!! Maybe we can follow each other!!!
    http://rimanerenellamemoria.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  30. ojej :D szalone zakupy :D

    czekam na recenzje kochana :D

    u Ciebie to nie bedzie denko tylko wiaderko :D
    mmmmmmmm, uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. zainteresowałmne ten kosmetyk do stóp z kwasami? A gdzie można je kupić na stronie czy stacjonarnie też? I ile koszuje/?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stacjonarnie czasami można spotkać kosmetyki BingoSpa, ale ja rzadko na nie trafiam. Najczęściej widuję żele pod prysznic. Ich produkty można zamawiać ze strony http://bingospa.eu/ Koszt tego produktu do stóp to 24zł za 600g :)

      Usuń
  32. Świetne nowości :) Sama chętnie wypróbowałabym sól do kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Jaaaa lubimy ich kosmetyki ale większość z tych nie miałyśmy :P

    OdpowiedzUsuń
  34. zakupy spore ja jeszcze nic nie miałam tej marki, więc nie wiem czy jestem zwolennikiem czy przeciwnikiem :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Odpowiedzi
    1. Teraz tylko smarować, wcierać i pachnieć :D

      Usuń
  36. mnie interesują tylko ichnie sole do kąpieli, więc korzystając z promocji, zrobiłam sobie spory zapas :)

    OdpowiedzUsuń
  37. great post, nice weekend!

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. o firmie słyszałam ale nie miałam nic

    OdpowiedzUsuń
  39. ja bardzo lubię bingospa ;) koncentart cynamonowy jest moim faworytem a tuż za nim krem arganowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ile dobrodziejstw :-D Chciałabym wszystko, oprócz soli, ale to tylko dlatego, że nie mam wanny :-P

    OdpowiedzUsuń
  41. Oj zaszalałaś i to mocno;> Bardzo zachęcające te pachnące nabytki:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja się zaliczam do zwolenników Bingospa :)
    Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  43. ja właśnie czekam na paczkę ale skromniejszą :P

    OdpowiedzUsuń
  44. Zazdroszczę! Ja niestety nie załapałam się w terminie :/

    OdpowiedzUsuń