niedziela, 16 sierpnia 2015

Lorys - Krem nawilżający "Koktajl owocowy"

Od dłuższego czasu nie pojawił się wpis z produktem do włosów. Należało to zmienić :) i dlatego dziś pokazuję Wam Krem nawilżający "Koktajl owocowy" firmy Lorys. 

Lorys - Krem nawilżający "Koktajl owocowy"

Krem Nawilżający Lorys Koktajl Owocowy został specjalnie opracowany do pielęgnacji i odżywienia wszystkich typów włosów.

Sposób użycia:
Do codziennego stosowania. Nanieść Krem Nawilżający Lorys Koktajl Owocowy na wilgotne włosy i masować na całej długości włosa od nasady do końca, przede wszystkim na końcówkach, przez około 2 minuty. Dokładnie spłukać. Przy aplikacji kremu z zastosowaniem czepka termicznego, nałożyć krem unikając kontaktu ze skórą głowy i zostawiając na około 15 minut. Dokładnie spłukać i wysuszyć jak zwykle.

Skład:
Aqua (Water), Cetearyl Alcohol, Cetrimonium Chloride, Cl 19140 (Yellow 5), Paraffinum Liquidum (Mineral Oil), Perfum (Fragrance), Polyquaternium-7, Tropical Fruit Extract (Citrus Aurantium Dulcis (Orange Fruit Extract)/ Citrus Limonum (Lemon Extract)/ Citrus Tangerina (Tangerine Extract)/ Ananas Sativus (Pineapple Extract)/ Passiflora Incarnata (Passionflowers Fruit Extract)), Dissodium Edta, Methylisothiazolinone and Methylichloroisothiazolinone, Cl 17200 (Red 33), CitricAcid.

Lorys - Krem nawilżający "Koktajl owocowy"

Skład nie jest powalający, ale samego produktu całkiem dobrze mi się używało. 
Odżywka dostępna jest w plastikowym, zakręcanym słoiczku o pojemności 450g. Opakowanie zgrabne i wygodne. Niestety produkt nie jest zabezpieczony żadną folią, pokrywką itp., po jego odkręceniu od razu ukazuje nam się kosmetyk. To duży minus... nigdy nie wiadomo czy ktoś go sobie nie "testował" w sklepie.

Sądząc po nazwie - Koktajl Owocowy, spodziewałam się pięknego zapachu. Trochę się rozczarowałam bo nie potrafiłam doszukać się ani jednej woni owocu. Produkt ma lekko chemiczny aromat, ale nie jest on w żaden sposób drażniący. Na włosach pachnie trochę inaczej niż w opakowaniu. Podoba mi się :) Pozostawia przyjemny zapach, który utrzymuje się nawet kilka dni!

Konsystencja jest typowa dla masek. Dobrze się ją nakłada i nie spływa z dłoni ani włosów. Ciekawostką może być to, że krem jest dwukolorowy! Niestety na zdjęciu widać tylko górną warstwę - żółtą. Warstwa dolna jest natomiast różowa :)

Moim zdaniem ogólne działanie produktu jest średnie. Nazwa "krem nawilżający" powinna do czegoś zobowiązywać, jednak nie zauważyłam dużego nawilżenia... Włosy po myciu były miękkie i przyjemne, odżywka ich nie obciążyła i nie splątała. Łatwo się rozczesywały.
Moje włosy są bardzo tolerancyjne i większość produktów przyjmują bez buntu. Z tego powodu nie mogę narzekać na krem Lorys, ale efektu "wow" nie było ;-)

Lorys - Krem nawilżający "Koktajl owocowy" możecie kupić w sklepach Auchan. Jego cena jest bardzo niska, więc warto spróbować. Minusem dla niektórych może być jednak to, że w składzie zawarta jest parafina. Osobiście mi ona nie przeszkadza :) Możliwe, że jeszcze kiedyś do niej wrócę.
Dostępne są również inne wersje zapachowe.

58 komentarzy:

  1. Nigdy o nim nie słyszałam, ale opakowanie trochę zbyt duże jak na moje potrzeby. Długo by mi zajęło zużycie:D szkoda, że nie pachnie owocowo;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Koktajl owocowy brzmi cudownie, szkoda że wyszedł trochę średniak. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Używałam go kiedyś i nie zachwycił mnie jakoś szczególnie,ale najgorszy też nie był :)

    OdpowiedzUsuń
  4. czytając Twój opis stwierdzam, że to produkt nie dla mnie i duża szkoda, że nie pachnie jakoś fajnie owocowo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. właśnie widziałam ten koktajl w Auchan ale nie kupiłam :) teraz być może wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mimo wszystko chętnie bym go spróbowała :) skład nie jest najgorszy, dość krótki i rzeczywiście ma trochę tych olejków czy ekstraktów z owoców :) szkoda tylko, że nimi nie pachnie :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Lovely post, have a beautiful week dear! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. duże opakowanie :) ale szkoda, że nie powala działaniem...

    OdpowiedzUsuń
  9. duże opakowanie :) ale szkoda, że nie powala działaniem...

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie słyszałam wcześniej o takiej marce, ale pojemność dla mnie za duża :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Skoro taka niska cena, to muszę spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  12. wydaje mi się, że gdzieś go widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. podejrzewam, że spodobałby mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Widziałam te maski w Realu, jednak nie skusiłam się na nie ze względu na parafinę w składzie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Interesujące, nietypowe opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Opakowanie śliczne szkoda że nie ma zapachu owocowego bo nazwa powinna do czegoś zobowiązywać :))

    OdpowiedzUsuń
  17. ja lubie mocne nawilżenie więc ten raczej nie dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Widziałam go kiedyś na półce i się zastanawiałam nad kupnem, może kiedyś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ja potrzebuję mocnego nawilżenia także raczej się nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  20. zawsze jak jestem w auchanie kuszą mnie te lorysy, ale jeszcze nie kupiłam. póki co jestem wierna kallosom i testuję kolejne wersje.

    OdpowiedzUsuń
  21. Opakowanie wygląda świetnie :) Sam kremik też bardzo "apetycznie".
    Niestety ten market jest dla nas kompletnie nie znany i nie osiągalny :/

    OdpowiedzUsuń
  22. Do Auchana mam daleko, więc nie chcę go tym bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  23. widziałam kiedyś produkt tej marki u koleżanki.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie sądziłam, że zapach aż tak długo się utrzymuje :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kojarzę te produkty z Auchan. Trochę przeraża mnie pojemność, bo produkty do włosów zużywam baaaaardzo długo.

    OdpowiedzUsuń
  26. krem do włosów- czego to ludzie nie wymyślą ;-) odżywka już pewnie passe ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Z tego co czytam to taki średni i szkoda, że nie pachnie tak ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie mam w pobliżu Auchan, ale mogłabym wypróbować ten krem :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Pamietam jak kiedys uuuuuu dawno temu kupilam taka odzywke w Achuan za 6 zł. Taka z najnizszej półki ,a tu prosze po tyakim czasie jest jej recenzja.

    OdpowiedzUsuń
  30. Tyle rzeczy już miałam na głowie, że chyba się skuszę i wypróbuję, zwłaszcza, że Loreal przestał mi służyć:/
    Skromnie zapraszam do siebie fochzprzytupem.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie miałam nigdy żadnego produktu tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Skusiłam się ceną i kupiłam ten krem. Tak jak i Ty spodziewałam się lepszych efektów, jakby nie patrzeć słowo "krem" zobowiązuje. Oczywiście ja oszczędna zużyłam go do końca ale raczej nie kupię go ponownie. I cieszę się, że nie jestem sama w mojej opinii :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Kilka razy przechodziłam obok tego produktu, ale ostatecznie się nie zdecydowałam i teraz wiem, że dobrze zrobiłam :))

    OdpowiedzUsuń
  34. widziałam te kremy ale nigdy ich nie uzywalam i chyba na dobre to wyszlo ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. pierwszy raz widze produkt tej marki! ale zapach, powąchałabym :)

    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  36. nice post :)

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Skład tak jak piszesz nie powala, jako takiego średniaczka chyba sie nie skusze na zakup.

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja jak na razie wystartowałam z maską do włosów jak nie nawilży ich wystarczająco spróbuję z tym koktajlem :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Szukam czegoś co nawilży moje włosy, ale czytając recenzję tego produktu raczej się nie skuszę. Od kosmetyków zawsze oczekuję spektakularnych efektów ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Nigdy nie widziałam tego kosmetyku ;) Szkoda, że nie spisał się lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. uwielbiam takie owocowe kosmetyki na włosy. mmm<3

    OdpowiedzUsuń
  42. Miałam, fajnie się sprawdzał ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Nie słyszałam o nim,kupiłabym go na spróbowanie chociaż dla owocowego zapachu i kolorku :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Nie słyszałam o nim,kupiłabym go na spróbowanie chociaż dla owocowego zapachu i kolorku :)

    OdpowiedzUsuń
  45. wooow kilka dni????to zapach ma trwały ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Nie znam tego produktu, ale jak tylko będę w Auchanie to sprawdzę :)
    Ptysiablog

    OdpowiedzUsuń
  47. Pierwszy raz widzę na oczy :-)ciekawy i jak piszesz dwukolorowy - to bardzo fajne :-)

    OdpowiedzUsuń
  48. chyba bym go nie kupiła ;)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Hmm póki co mam jedną swoją ulubioną odżywkę do włosów i chyba wystarczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Jeszcze w żadnej drogerii nie widziałam tego produktu.

    OdpowiedzUsuń
  51. Nigdy nigdzie nie widziałam tego kosmetyku :)

    OdpowiedzUsuń