sobota, 19 września 2015

beGlossy Set3

Szaleństw ciąg dalszy :) Dzisiaj pokazuję Wam pudełeczko, które ostatnio do mnie dotarło. Więcej w tym miesiącu już nie będzie. Tym razem zdecydowałam się na beGlossy. Korzystając z kodu na -40zł stałam się posiadaczką pudełka w wersji Set3 :)

beGlossy Set3

Pierwszy raz skusiłam się na beGlossy. Wersja, którą kupiłam nie jest standardowa. Nazwana została set3. Można ją było zamówić przez Facebookowy sklep :) Zawartość boxa była od razu znana - produkty były pokazane na zdjęciu. Stwierdziłam, że za cenę 29zł warto się skusić.
Po otrzymaniu przesyłki i pierwszym uchyleniu wieczka, moja buzia sama się uśmiechnęła :) bardzo spodobało mi się jak kosmetyki są zapakowane. Wstążka jest niesamowicie urocza! :) 
A w środku...

beGlossy Set3

1. Żel - krem do twarzy, Avon Anew Aqua Youth - na dzień i na noc 20+. Działa wygładzająco na skórę. Hipoalergiczny, odpowiedni dla wrażliwej skóry. Podwaja nawilżenie skóry utrzymując efekt przez 24 godziny. Redukuje widoczność linii powstałych wskutek wysuszenia, nadając twarzy młodszy wygląd. 50ml

2. Woda termalna, Vichy - Doskonale łagodzi podrażnienia, wspiera naturalne mechanizmy obronne skóry, stymuluje regenerację komórek*. Swoje właściwości zawdzięcza wyjątkowemu pochodzeniu. 50ml

3. Krem pod oczy, Olay Anti - Wrinkle - 30+  Krem przeciwzmarszczkowy - wygładza zmarszczki i linie mimiczne wokół oczu - utrzymuje nawilżenie przez cały dzień - natychmiast nawilża. 15ml

4. Maska w płatku, Purederm - intensywnie rozjaśniająca maska arbutynowa. Zawiera dwa oddzielne, nasączone płatki, osobno na górę i na dół twarzy. Działa rozjaśniająco i łagodząco z dodatkiem witaminy E, skutecznie usuwając plamy i przebarwienia skóry.

5. Balsam do ciała, Vaseline Aloe Soothe -przynosi ulgę suchej skórze, pozostawiając ją zdrowo wyglądającą i zregenerowaną. Zawiera ekstrakt z aloesu. Już po pierwszej aplikacji zapewnia głębokie nawilżenie rogowej warstwy naskórka, poprawia wygląd i kondycję skóry niwelując suchość, łuszczenie się naskórka i mikropęknięcia. Aksamitna konsystencja i świeży, orzeźwiający zapach gwarantują przyjemność stosowania. 200ml

6. Spray do włosów, got2be sparkling - nadaje włosom doskonały połysk i olśniewający blask. Polecany zwłaszcza do włosów zniszczonych, suchych i kręconych. 200ml

Myślę, że za taką cenę warto było się zdecydować na zakup tego pudełka :)
Co sądzicie?

62 komentarze:

  1. Najlepszy moim zdaniem Olay, ale Vichy też bym nie pogardziła. :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem ciekawa zawartość, sama nie kupuję tych pudełeczek, ale czasem zawartość bardzo mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne :) ja kupiłam inny set za 19 zł też z kremem Olay.

    OdpowiedzUsuń
  4. Za niecałe 30zł to produkty są bardzo fajne! :) Zapraszam, melodylaniella.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkiem przyjemna zawartość w szczególności za tę cenę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cena rzeczywiście zachwycająca, ale wartość zależy dla kogo. Mi np żadna rzecz by się nie przydała, ale na pewno są osoby, które są zachwycone, tak jak Ty. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie przydałyby mi się te produkty, ale ogólnie niezła cena ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Za tą cenę się naprawdę opłaca! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi podoba się maska z Purederm :)

    OdpowiedzUsuń
  10. zawartość fajna, choćby dla wody termalnej :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Warto, warto! Miłego używania. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja się niestety nie załapałam na żadne fajne pudełka, a zawartość Twojego naprawdę super :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Lovely post, have a beautiful weekend! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Najchętniej wypróbowałabym wodę z Vichy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. myślę, że za taką cenę warto. na pewno byłabym zadowolona ze sprayu do włosów , a także z balsamu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Całkiem fajna zawartość :) ja jednak jeszcze nigdy nie skusiłam się na żaden box.

    OdpowiedzUsuń
  17. Balsamy Vaseline są świetne i pięknie pachną. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ciekawe jest to pudełeczko :) Do zobaczenia :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Za taką cenę z pewnością warto :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nigdy nie zamawiałam takiego pudełeczka. Może kiedyś się skuszę , ale trochę się boję że przyjdą kosmetyki których i tak nie wykorzystam :) nie lubię prezentów w ciemno :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ciekawa zawartość, miałam kiedyś ten spray do włosów- lubiłam go :)

    OdpowiedzUsuń
  22. może kiedyś zakupie na razie się zastanawiam nad tymi pudełkami bo jest w czym wybierać ;d

    OdpowiedzUsuń
  23. Miałam ten balsam Vaseline tylko w innej wersji, ale nie wróciłabym do niego ponownie ; )

    OdpowiedzUsuń
  24. Prezenty!!!! :D Nic nie znamy ale ten spray do włosów może być ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajna okazja... ja na razie odpuszczam kupowanie, ale mam ochotę na jesienną edycję Joybox, chyba będzie w październiku dopiero...

    OdpowiedzUsuń
  26. Za taką cenę nic tylko kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Za taką cenę to dobra zawartość ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Powiem ci, że podoba mi sie ta zawartość.
    Ps.zostaję u ciebie na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Z tego pudełka chyba najbardziej zainteresowałaby mnie woda termalna Vichy i balsam Vaseline :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wpadło mi w oko chyba tylko Vichy :)

    OdpowiedzUsuń
  31. super zawartość, za tę cene to naprawdę sie opłaciło:)

    OdpowiedzUsuń
  32. wypróbowałabym got2be sparkling :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne kosmetyki :)
    Zapraszam do mnie http://locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Miałam got2be do prostowania włosów, ale sklejał mi je...

    OdpowiedzUsuń
  35. Od dawna 'chodzi' za mną ten balsam do ciała od Vaseline ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Muszę w końcu kupić wodę termalną:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Balsam Vaseline chętnie wypróbuję ,nie miałam jeszcze takiego;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Z got2be do tej pory byłam zadowolona ciekawe jak wypadnie ten spray ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Kiedyś miałam wodę termalną z Vichy, ale bardzo wysuszała mi twarz :((

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo fajny zakup jak na tę cenę. Ja do tej pory miałam 3 pudełka beGlossy a teraz nie wiem czy znów wykupić pakiet czy na razie dać sobie spokój z tymi pudełkami bo te 6 różnych wersji to lekka przesada. Kupiłam za to pakiet ShinyBoxa i zobaczymy co będzie dalej ;p

    OdpowiedzUsuń
  41. Moim zdaniem również było warto :) Chętnie bym wypróbowała tę wodę termalną :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Fajna zawartość nie ma co!:]

    OdpowiedzUsuń
  43. that great !!! I like your blog and your post. you want to follow us? let me know

    Abarajando

    OdpowiedzUsuń
  44. Chyba nic mnie nie uwiodło z tego pudełka :) Wodę termalną chciałabym jakąś wypróbować, ale nie z marki Vichy, bo mam same problemy ze skórą po ich kosmetykach :(

    OdpowiedzUsuń
  45. Niby fajne produkty, ale z chęcią używałabym jedynie wody termalnej :)

    OdpowiedzUsuń