piątek, 4 września 2015

Denko Sierpień

Kolejny miesiąc za nami... nie sądzicie, że minął podejrzanie szybko? No, ale co zrobić. W takim razie pora na zużycia sierpnia. Już dawno nie było u mnie tak dużego denka :)


W zużyciach pojawia się sporo produktów do mycia. Bardzo słoneczny i gorący sierpień temu sprzyjał. Poza tym mamy tu kilka kosmetyków do włosów i ciała. Z racjo tego, że produktów jest sporo, postaram się jak najkrócej je przedstawić. 


1. Żel pod prysznic, FM - wkrótce napiszę o nim coś więcej. Zdjęcia już czekają na dodanie :)

2. Żel pod prysznic, Nivea - bardzo duża butla. Sam produkt ładnie pachnie, jest kremowy i delikatny. Przypadł mi do gustu. Kupie ponownie.

3. Żel pod prysznic, Oceania - kolejny raz w denku :) świeży zapach, żelowa konsystencja i dobra cena. Kupię ponownie.

4. Mydło w piance, Bath&Body Works - recenzja tu: KLIK Kupię ponownie

5. Peeling do ciała, Tutti Frutti - genialnie pachnie i całkiem dobrze peelinguje. Kupiłam go po raz pierwszy i bardzo go polubiłam. Jestem ciekawa innych wersji zapachowych - Kupię ponownie.


6. Szampon - balsam do włosów, Bania Agafii - średnio byłam z niego zadowolona głównie z racji tego, że plątał włosy. Bez dobrej odżywki się nie obyło. Nie zauważyłam jakiegoś szczególnego wpływu na włosy, ale mało jaki produkt daje u mnie efekt wow. Nie kupię ponownie.

7. Suchy szampon, Timotei - był nawet ok. Przyjemnie pachniał i robił to co miał robić. Jednak ostatnio stałam się miłośniczka szamponów Batiste. Nie wiem czy kupię ponownie.

8. Krem nawilżający do włosów, Lorys - pełna recenzja tu: KLIK Nie wiem czy kupię ponownie.

9. Arganowy olejek do włosów, Eveline - całkiem fajny produkt. Stosowałam go głównie w dużej ilości do olejowania włosów przed myciem. Kupię ponownie.


10. Przyspieszacz opalania, Eveline - byłam z niego zadowolona i mogłam zauważyć efekt jego działania. Skóra faktycznie szybciej łapała ładny, brązowy kolor. Kupię ponownie.

11. Balsam do ciała, Bath&Body Works - rewelacyjny :) a więcej do przeczytania tu: KLIK

12. Zmywacz do paznokci, Isana - kolejny raz w denku. Chyba mój ulubiony produkt tego typu. Kupię ponownie.

13. Zmywacz w płatkach, BeBeauty - niestety bardzo beznadziejny... więcej tu: KLIK Nie kupię ponownie.

14. Chusteczki do okularów, mr Magic - świetne chusteczki do czyszczenia okularów. Lekko nawilżane. Polecam. Kupię ponownie.

15. Nawilżane chusteczki z efektem chłodzenia, Cleanic - były przydatne w takie upalne dni, ale raczej efekt chłodzenia jest słaby... Nie wiem czy kupię ponownie.

I to wszystko :) Dajcie mi znać czy znacie te produkty i jak sprawdziły się u Was :)

49 komentarzy:

  1. Nivea Creme Soft bardzo lubię ten żel :)

    OdpowiedzUsuń
  2. MIałam peeling Tutti Frutti i zmywacz z Isany, też bardzo lubię te produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam tylko ten zmywacz w płatkach, ale ja byłam zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. widzę żel z Shiny, pięknie pachnie, ale ta butelka do bani

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne denko znam prawie wszystkie produkty i nie,które używałam.A próbowałaś takich chusteczek do czyszczenia z Lidla W5? Są równie genialne jak te Biedronkowe,a nawet i lepsze.

    OdpowiedzUsuń
  6. Też lubię te chusteczki, przydatne są rownież do czyszczenia smartfona;)

    OdpowiedzUsuń
  7. I widze, że produkty do ciała raczej się sprawdziły :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też bardzo lubię peelingi Tutti Frutti i wszystkie zapachy są fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Duuuuże ;p nie wiedziałam, że Timotei ma suchy szampon :) Pierwszy raz go widzę :) A żel Oceania niestety kojarzy mi się z płynem do naczyń :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Te żele z biedronki znam, ale inne wersje zapachowe :) Lubię szczególnie morską. Peelingi tutti frutti to moi ulubieńcy! :) Chociaż ta wersja akurat jest dla mnie najsłabsza z wiśnią :D Mam też olejek do włosów eveline ale jakoś szczególnie nie lubię.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedyś zastanawiałam się nad kupnem tego żelu pod prysznic, ale ostatecznie zrezygnowałam. Następnym razem na pewno się zdecyduję ;) Zmywacz z Isany najlepszy:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zużyłam w tym miesiącu ten sam żel z Biedronki i bardzo podobał mi się jego zapach, peelingi z Farmony również lubię ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. ładne denko, niektóre produkty miałam, a niektóre czekają w zapasach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. zaciekawił mnie te arganowy olejek do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję zużyć :) bardzo ładnie Ci to poszło :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Chusteczki do okularów rzeczywiście są fajne.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie miałam jeszcze okazji poznać suchego szamponu Timotei, ale bardzo lubię te z Batiste :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie miałam jeszcze okazji poznać suchego szamponu Timotei, ale bardzo lubię te z Batiste :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo udane denko :) Uwielbiam zmywacz Isany, ale ten zielony. Tutaj chyba widzę drugą wersję która się u mnie nie sprawdziła.

    OdpowiedzUsuń
  20. cięzko w to uwierzyć ale-większości z nich nie znam ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. ile produktów :D olejek do włosów bardzo ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam żele z nivea :)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;))

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale dużo tego ! Ja regularnie używam tylko chyba mydła i kremu do twarzy, a reszta to tak od przypadku do przypadku, więc pewnie taka ilość kosmetyków starczyłaby mi na długo ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ostatnio wszyscy chwalą te peelingi tutti frutti. Mają fajną cenę to muszę spróbować. :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Faktycznie spore denko! Uwielbiam te peelingi od Farmony. + Obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Widzę ze trafiło Ci sie sporo ulubiencow :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Inne wersje peelingu Tutti Frutti są równie dobre, więc kupuj! :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne denko. Nie znam żadnego z kosmetyków. Peeling Tutti Frutti miałam, ale cukrowy w odkręcanym pojemniczku. Cudowne są zapachy ich kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  29. Znamy tylko chusteczki Cleanic. Reszta kosmetyków bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Sporo kosmetyków;) ja rzadko robię denko bo ostatnio jakoś coraz mnie używam i coraz mniej kupuję;(

    OdpowiedzUsuń
  31. Zazdroszczę balsamu z B&BW i uciekam czytać jego pełna recenzję:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Żałuję, że nie mam za bardzo dostępu do bath&body works... Byłam wczoraj w ich sklepie i ile tam fajnych rzeczy! Wiele chętnie bym wypróbowała :) spore denko!

    OdpowiedzUsuń
  33. Chusteczki do okularów są świetne. Używam je głównie do czyszczenia telefonu :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Miałam jedynie zmywacz do paznokci i peeling ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Moją uwagę przykuł jedynie peeling farmony :) miałam podobne z joanny - jeżeli chwalisz to pewnie się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  36. kocham zapach tego peelingu z Farmony <3

    OdpowiedzUsuń
  37. Imponujące denko. Ciekawe czy u mnie kiedyś takie zagości :P
    Zobaczyłam produkt Agafii (bardzo je lubię ) i całe szczęście że przeczytałam opisy bo już wiem żeby nie kupować. Moje włosy same się plączą więc nie potrzebuję szamponów które dodatkowo by pogłębiły problem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mimo całej sympatii do Agafii szampony i balsam w saszetkach zdenkowałam i na razie nie wracam do nich ze względu na to potworne plątanie włosów! :/

      Usuń
  38. Spore denko ;) Mnie ten żel z fm nie urzekł niestety. A tutti frutti uwielbiam ;)

    Pozdrawiam i dodaję do polecanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja z tego suchego szamponu Timotei byłam bardzo zadowolona i kupiłam ponownie :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Dużo tego jednak większość produktów niestety nie miaałam okazji przetestować

    OdpowiedzUsuń