środa, 23 września 2015

Dermedic Hydrain 3 Hialuro - serum nawadniające

Serum nawadniające twarz, szyję i dekolt Hydrain 3 Hialuro z firmy Dermedic jest Wam pewnie znane. Jeśli same go nie używałyście to z pewnością na wielu blogach o nim czytałyście. Cóż... właśnie opinie innych zachęciły mnie do jego kupna. Czy jestem zadowolona? 

  • Zabezpiecza skórę przed utratą wilgoci – Olej migdałowy z dużą zawartością kwasu oleinowego oraz linolowego ze szczególnie silną zdolnością zmiękczania naskórka i wzmacniania lipidowej bariery ochronnej skóry.
  • Ujędrnia i chroni przed przedwczesnym starzeniem – witamina E wzmacnia działanie antywolnorodnikowe preparatu.
  • Wzmocniony, skoncentrowany system nawadniania skóry – Hialuronic acid – kwas hialuronowy w 15% dawce powoduje 57% wzrost nawilżenia skóry po 15 minutach od nałożenia preparatu i aż 43% nawilżenie nawet po 2. godzinach od aplikacji.
  • Natychmiast wygładza skórę – Velvesil 125 tworzy jedwabisty film na skórze, wygładzający drobne nierówności.
Zalecany do: pielęgnacji skóry suchej i bardzo suchej, w stanach mocnego przesuszenia do kuracji codziennej lub zamiennie z kremem z serii Hydrain 3 Hialuro jako wzmocnienie pielęgnacji podstawowej.


Hydrain 3 Hialuro znajduje się w ładnej i solidnej, szklanej buteleczce o pojemności 30ml, wyposażonej w pipetę. Produkt początkowo zapakowany jest w kartonik, na którym możemy przeczytać wszystkie informacje. 
Serum ma bardzo lekką, płynną konsystencję. Bardzo łatwo rozprowadza się na skórze i niesamowicie szybko się wchłania! Może być stosowane zarówno na dzień jak i na noc. Nadaje się pod makijaż :) Nie zapycha i nie zatyka porów.
Kosmetyk ma przyjemny, delikatny i świeży zapach, który nie utrzymuje się długo na skórze. Porównałabym go do ogórków, albo innej zielonej rośliny z liśćmi, której nazwy nie będę podawała ;-)
Aplikacja jest łatwa i higieniczna :) Początkowo nie rozumiałam fenomenu tych zakraplaczy, ale ostatecznie jestem przekonana i uważam, że to świetna sprawa przy tego typu produktach. Małym minusem jest to, że pipetka nie dotyka do dna i możemy mieć mały problem, aby zassać resztki produktu. Wtedy trzeba po prostu przekręcić buteleczkę i czekać, aż serum samo spłynie :)
Produkt jest wydajny. Na pokrycie twarzy, szyi i dekoltu wystarczy kilka kropel.

Działanie produktu określam jako rewelacyjne :) Hydrain 3 Hialuro świetnie nawilża naszą twarz, szyję i dekolt. Skóra staje się miękka i delikatna. Naprawdę nawodnienie jest wyczuwalne. Produkt poradził sobie z suchymi skórkami na mojej twarzy. Miałam wrażenie, że serum dodało mi blasku i świeżości!

Podsumowując jestem bardzo zadowolona z tego produktu. Dermedic stanęło na wysokości zadania. Ponowne kupno jest tylko kwestią czasu. Wiem, że za kilka lat szczególnie moja szyja i dekolt będą mi za to wdzięczne. Uważam, że serum Hydrain 3 Hialuro sprawdzi się nie tylko teraz, gdy skóra po lecie potrzebuje szczególnego nawilżenia, ale także warto po nie sięgać przez cały rok.
Chętnie poznałabym inne produkty z tej serii. Możecie mi coś polecić? :)

52 komentarze:

  1. Też miło go wspominam, a jeszcze bardziej serum Vichy Aqualia Thermal:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Produkt który przydałby mi się zimą, gdy zaczynam mieć przesuszoną cerę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mnie ciekawi to serum ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam i lubiłam się z tym serum :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam zamiar go przetestować. Mojej cerze na pewno się przyda ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię to serum i krem z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam to serum i byłam bardzo zadowolona. Chyba wrócę do niego na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojj co raz bardziej mnie kusi, a w zapasach tyle serów zalega :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj czaję się na to serum :) ciągle czytam dobre opinie o nim.

    OdpowiedzUsuń
  10. Takiego rodzaju serum to jest moje uzależnienie, serio. :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Z Dermedic mialam tylko tonik ale srednio sie polubilismy :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja polecam maseczkę nawilżającą z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja pierwszy raz o nim słyszę, ale wydaje się przyzwoite, ciekawi mnie tylko cena :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Znam tą serię ale produktu nie ;) może wypróbuję jeśli działa :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Z tego serum to chyba wszyscy są zadowoleni, a to już coś oznacza :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie ze u Ciebie sie sprawdzil :-) nigdy go nie mialam

    OdpowiedzUsuń
  17. Od dłuższego czasu przymierzam się do zakupu tego serum, muszę wreszcie znaleźć atrakcyjną promocję :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przydałby się w ekstremalnych suchościach :D

    OdpowiedzUsuń
  19. firmę znam i nie lubię i pomimo, że sporo osób ten produkt chwali to mnie nie kusi :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeszcze nie trafiłam na dobre serum :) Może powinnam spróbować właśnie tego :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam i miałam kilka różnych serum, ale jakoś żadne z nich specjalnie mnie nie przekonują, jakby nie działały specjalnie.. Tego jednak z Dermedic nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Od kilku dni mam strasznie napiętą skórę i nie wiem, co się dzieje. :/ Muszę chyba sobie sprawić te serum. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja mam bardzo przesuszoną skórę na policzkach a tłustą strefę T. Bardzo ciekawy produkt, warto byłoby wypróbować. :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja miałam krem z tej serii i był super :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Miałam i go uwielbiam ;) seria zdecydowanie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam problem z suchymi miejscami na mojej twarzy, więc myślę, że u mnie również by się sprawdził. Rozważę jego kupno ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja jeszcze nie miałam tego serum. Może kiedyś się na niego skuszę, generalnie mam problem z regularnością w stosowaniu tego typu produktów ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Często kupuję micel tej firmy, niezły, ale trochę szczypie mnie w oczy. I raz miałam krem pod oczy, prawdopodobnie z tej samej serii co serum. Ale dla mnie był za mało nawilżający :(

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie miałam, lecz dużo osób go chwali więc może za jakiś czas skuszę się. :)

    OdpowiedzUsuń
  30. coś mi się wydaje, że i moja buzia by się polubiła z tym serum.

    OdpowiedzUsuń
  31. przydałoby mi się po wysuszającej kuracji ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. miejscami mam okropnie suchą skórę ,może by dał sobie i z tym radę . Myślę że warto sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Organizuje kolejne spotkanie 4 grudnia jeśli chcesz wziąć udział daj znac ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Skoro jesteś z niego zadowolona to muszę go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  35. To serum koniecznie musi się u mnie znaleźć, bo moja skóra ostatnio jest mocno przesuszona ;/

    OdpowiedzUsuń
  36. Słyszałam dużo pozytywnych opinii , wiec najwyższy czas, aby przetestować *.*

    OdpowiedzUsuń
  37. Słyszałam dużo pozytywnych opinii , wiec najwyższy czas, aby przetestować *.*

    OdpowiedzUsuń
  38. Fajnie, że tak dobrze działa. Muszę go sobie zapamiętać.

    OdpowiedzUsuń