poniedziałek, 14 września 2015

JoyBox XL

Sierpień był dla mnie miesiącem bez kosmetycznych zakupów. Starałam się ograniczać i nie robić zapasów. Natomiast we wrześniu zobaczycie u mnie kilka nowości. W końcu ile można się powstrzymywać! ;)
Zaczynamy od pudełka JoyBox. Kupiłam je po raz pierwszy. 

JoyBox XL

JoyBox działa na trochę innych zasadach niż znane wszystkim ShinyBox czy beGlossy. Tutaj mamy podgląd na to co może się znaleźć w pudełku - są określone kosmetyki, które dostaje każdy oraz pula produktów "do wyboru", podzielona na trzy kategorie. 
Ta edycji otrzymujemy aż 11 produktów - 8 stałych i 3 dodatkowe (wybierane spośród 11). Po ujawnieniu zawartości boxa pojawiły się głosy, że pudełko jest bardzo słabe... Ja jednak z zawartości jestem zadowolona bo wiem, że każdy z tych produktów mi się przyda i go zużyję :)

JoyBox XL
W każdym pudełku znalazły się:

1. Head and Shoulders - Szampon przeciwłupieżowy nadający gęstości oraz objętości - PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY Szampon Head and Shoulders z limitowanej edycji, którą wyróżnia bardzo kobiece opakowanie. Po jego użyciu włosy są odżywione, mocne oraz pięknie pachnące.

2DermoFuture, Wypełniacz ust blask lustra - PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY Alternatywa dla trwałego powiększenia ust. Sprawia, że usta nabierają koloru, ujędrniają się, pobudzone zostaje krążenie, działa mechanicznie jak poduszka, podpora dla zapadniętej skóry. Nie podrażnia ust, ale także stymuluje ich gładkość oraz wypełnia nieatrakcyjne zmarszczki palacza wokół ust.

3. Cztery Pory Roku, Regenerujące serum do rąk i paznokci - PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY Produkt dedykowany jest osobom o skórze zniszczonej i podrażnionej. Dzięki wysokiej koncentracji składników aktywnych serum zapewnia intensywną regenerację dłoni. Już po pierwszym użyciu natychmiast przynosi ulgę zniszczonej i podrażnionej skórze. Serum intensywnie regeneruje i nawilża, likwiduje szorstkości skóry, wygładza skórki wokół paznokci oraz chroni ręce przed niekorzystnym wpływem czynników zewnętrznych

4. SheFoot, Krem do stóp z komórkami macierzystymi - RODUKT PEŁNOWYMIAROWY Spowalnia proces starzenia się skóry stóp, dzięki połączeniu komórek macierzystych z masłem arganowym, witaminą E i innymi silnymi składnikami o działaniu antyoksydacyjnym. Krem wyraźnie wygładza skórę i zwiększa jej sprężystość, przez co staje się ona miękka i aksamitnie gładka.

5. No36, Jedwab w spray'u - PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY Zabezpiecza przed bolesnymi otarciami i pęcherzami oraz sprawa, że skóra stóp stanie się satynowa i gładka w dotyku. Jedwab tworzy na skórze niewidzialną osłonę, skutecznie zabezpieczając ją przed pęcherzami i otarciami. Ponadto kosmetyk zapewnia długotrwałą ochronę przed poceniem i nieprzyjemnym zapachem. Skóra stóp staje się satynowo gładka oraz świeża i sucha przez cały dzień.

6. Yves Rocher, Lakier do paznokci - PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY Piękne i perfekcyjne paznokcie, idealne wygładzenie, ochrona i wzmocnienie Twoich paznokci za jednym pociągnięciem. Dzięki świeżym i soczystym odcieniom paznokcie zyskają blasku. 

7. Vichy, IDÉALIA rozświetlający krem na dzień - PRODUKT MINIATUROWY Rozświetlający krem wygładzający na dzień, ze wskazaniem dla skóry pozbawionej promienności, z niejednolitym kolorem i powierzchnią. Krem jest również doskonały na pierwsze zmarszczki. (15ml)

8. Cleanic, Pielęgnacyjny zmywacz do paznokci - Jedna chusteczka wystarczy do zmycia aż 10 paznokci, pomalowanych lakierem tradycyjnym, brokatowym lub winylowym, nawet w ciemnym kolorze! A dzięki bezalkoholowej i bezacetonowej formule, a także zawartości olejku migdałowego oraz witamin E i F, mały pomocnik zatroszczy się o kondycję płytki paznokcia, natłuszczając ją i pielęgnując

JoyBox XL

Produkty, które wybrałam to: 

9. Wibo, Rozświetlacz Diamond Illuminator - PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY Diamentowy rozświetlacz w kamieniu. Bogaty w wit. E i proteiny jedwabiu nadaje skórze miękkość, gładkość i jedwabistość. Dzięki zawartości oleju jojoba nawilża i ochrania, tworząc na skórze film ochronny zabezpieczający przed wysychaniem.

10. Essence, Paletka cieni All about Nudes - PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY Paletka składa się z ośmiu modnych, doskonale dopasowanych odcieni – od jasnych i średnich, po ciemne. Delikatna i trwała formuła pozwoli wyczarować różnorakie efekty: zarówno matowe, połyskujące, jak i metaliczne.

11. Biotanic, Olejek arganowy - PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY Czysty, tłoczony na zimno olej arganowy pozyskiwany jest z owoców rzadkiego drzewa (arganii żelaznej). Wysoko skoncentrowany olej zawiera prawie 100 aktywnych składników o działaniu nawilżającym, regenerującym i ochronnym. O niezwykłych właściwościach oleju może świadczyć fakt, że aby pozyskać jeden litr tego cennego surowca, trzeba zużyć aż 30kg owoców!

Cieszę się, że pudełko zawiera aż tyle produktów pełnowymiarowych :) Zamiast paletki z Essencie chciałam wybrać olejek Evree, ale za późno zorientowałam się, że to dzień zamawiania i po prostu nie zdążyłam go dostać. Paletka jest jest bardzo fajna, a kolory w moim stylu, więc nie jest mi aż tak smutno ;-)
Jedwab w Sprayu poczeka chyba do lata... całe szczęście, że ma długą datę ważności.

Jestem ciekawa jakie jest Wasze zdanie na temat pudełka :) A jeśli Wam się spodobało to zdradzę, że jutro (15.09) będzie można je ponownie zamówić. Zapewne ilość będzie ograniczona, więc po szczegóły zapraszam na fb JoyBox :)

59 komentarzy:

  1. Ja nie zdecydowałam się na jego zakup, bo ze zbyt wieloma produktami miałam już styczność, ale jeśli ktoś ich nie zna, to fajna i niedroga opcja by wypróbować sporo produktów w fajnej cenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wydaje mi się, że poprzednie edycje pudełka były wręcz genialne. Nie było tam chyba produktów, których bym nie chciała mieć. A to na ich tle wypada serio słabiej. :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawa zawartość :) Bardzo praktyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy jeszcze nie kupiłam takiego pudełka. Może jak zużyję kosmetyczne zapasy , to się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciężko się powstrzymać przed nowościami:D
    Ale na Joya tym razem udało mi się nie skusić bo zawartość nie do końca byłaby dla mnie bardzo przydatna

    OdpowiedzUsuń
  6. Krem z Vichy miałam i niedługo właśnie będę pisać o nim recenzję :)

    http://materialisticbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi się udało dorwać Evree ;) I też wybrałam olejek i rozświetlacz, więc przybijam piątkę :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna zawartość. Tylko tego wypełniacza ust bym nie używała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypełniacz jest rewelacyjny. Nie dosc ze super pielęgnuje usta, to mi pomógł w zapaleniu czerwieni wargowej lepiej niz apteczne lekarstwa na receptę. Znakomity krem do ust.

      Usuń
    2. Ja właśnie czekam na recenzję tego wypełniacza ust:) Ten produkt to błyszczyk czy nabłyszczający krem?

      Usuń
    3. Konsystencje ma bardziej jak błyszczyk :)

      Usuń
  9. Zawartość pudełka jest świetna! Dlatego byłam strasznie niepocieszona, gdy okazało się, że juz są wyprzedane:< Ale skoro piszesz, że od jutra mają znowu być...to może zdążę;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obserwuj ich fb :) pewnie napiszą o której godzinie ruszy sprzedaż :)

      Usuń
  10. Nie miałam jeszcze żadnego pudełka, ale rozświetlacz z Wibo używam i lubię. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj ten olejek arganowy byśmy Ci ukradły :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna zawartość, ale ten wypełniacz do ust jak dla mnie niepotrzebny

    OdpowiedzUsuń
  13. super pudełko, jeszcze nigdy nie zamawiałam żadnego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również jeszcze nigdy nie zamówiłam.

      Usuń
  14. Rewelacyjne pudełko, fakt kosmetyki może nie wymyślne, ale takie, które na pewno się zużyje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam kupić, ale się nie zdecydowałam. Kosmetyki super, wszystkie zużyłabym, z przyjemnością, chociaż może nie są bardzo wyszukane :P

    OdpowiedzUsuń
  16. mam ten olejek arganowy, fajnie się spisuje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Odpowiedzi
    1. Kilka razy czytałam o tych lakierach i wszyscy byli zadowoleni :) mam nadzieję, że ja też będę ;)

      Usuń
  18. Jeszcze nie zamawiałam żadnego takiego pudełka.Jego zawartość mnie bardzo ciekawi.

    OdpowiedzUsuń
  19. podoba mi się opakowanie, ale samo pudełko nie zachwyca mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Chętnie wypróbowałabym krem z vichy. :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię Joyboxy, ale tego nie zamawiałam. Miałam 2 kosmetyki z tego pudełka. Wypełniacz ust, który się u mnie nie sprawdził oraz te chusteczki do zmywania paznokci, które bardzo polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajne pudełko i zawartość!

    OdpowiedzUsuń
  23. Najbardziej jestem ciekawa olejku :)

    OdpowiedzUsuń
  24. mi się bardzo podoba zawartość tego boxa :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Zawsze mnie ciekawiła idea tych pudełek :-D

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam podobne paletki z Essence i też je lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Pudełko świetne, szkoda, że tak ciężko je złapać:) Ciągle czytam, że gdy chcę zakupić to już nie ma

    OdpowiedzUsuń
  28. Jeśli lubisz kosmetyki Evree to są one już dostępne w Internecie- w naszej drogerii internetowej http://superkoszyk.pl
    Są teraz w promocyjnych cenach, a dodatkowo można dostać gratis Serum do stóp Evree :)
    Nie odbierz mojego komentarza, ale skoro lubisz te kosmetyki to teraz warto skorzystać z okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  29. sama pudełek nie zamawiam, ale to jest całkiem nie złe :)

    OdpowiedzUsuń
  30. fajne kosmetyki, podoba mi sie taka forma poznawania kosmetyków :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Paletka z cieniami od essence - zdecydowanie

    OdpowiedzUsuń
  32. Box jakoś szczególnie nie przypadł mi do gustu, ale olejek arganowy od Biotanik tak! Czekam na Twoją recenzję tego produktu! <3

    OdpowiedzUsuń
  33. ojoj ile tych rzeczy w środku:D

    OdpowiedzUsuń
  34. wow, ogromne pudełko i warte swojej ceny moim zdaniem :) śliczna paletka! ciekawa jestem tego wypełniacza ust :o to jest krem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardziej żel :) konsystencja podobna jak w błyszczykach

      Usuń
  35. fajne zawartość choć ja nie zamawiałam bo nie potrzebuję takich produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Zawartość pudełka bardzo mi się podoba - jest zdecydowanie warta swojej ceny :)

    OdpowiedzUsuń
  37. fajny jest ten box, chociaż ja zastanawiam sie nad wyborem be glossy :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Całkiem interesująca zawartość. :)

    OdpowiedzUsuń
  39. SheFoot muszę wypróbować koniecznie;)

    OdpowiedzUsuń
  40. mam lakier do paznokci z YR czerwony, i przyznam że to najlepszy lakier, najpiękniejszy kolor jaki w życiu miałam

    OdpowiedzUsuń
  41. Całkiem fajna zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetne to pudełeczko :) gdyby nie to że mam nadmiar Kosmetyków to może bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Faktycznie ten krem z SheFoot jest inny niż ten, który mi tak zaszkodził :( Co do samego pudełka to ja bym nie była zadowolona :(

    OdpowiedzUsuń
  44. kupiłam i jestem zadowolona z zawartości :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Nie zamówiłam tej edycji, ale jestem ciekawa co nam JOYBOX w następnej zaproponuje :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Ten olejek arganowy chyba jest dobry co?? Tylko nie wiem gdzie można go teraz dostać. Ktoś coś wie na ten temat?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znalazłam dwa linki:
      http://www.spadomowe.pl/olej-arganowy-organiczny-biotanic-50ml-p-208.html

      oraz
      https://ecozoom.pl/biotanic-organiczny-olej-arganowy-19502

      Usuń