wtorek, 1 września 2015

WishList Dresslink

Na wielu blogach widziałam produkty ze sklepu Dresslink.com Kierowana ciekawością sama kilka razy zajrzałam na ich stronę. Nie ukrywam, że miałam ochotę na małe zakupy, ale bałam się tego w jaki sposób dojdzie do sfinalizowania transakcji...
Kilka dni temu dostałam maila z propozycją współpracy właśnie z tym sklepem. Byłam zaskoczona :) Wiedziałam, że Dresslink współpracuje z blogerami, ale nigdy nie przyszło mi do głowy, że zainteresują się moją skromną stroną :)
Zdziwienie ustąpiło miejsca wątpliwościom. Nie do końca byłam przekonana czy chcę spróbować. Jednak po namyśle postanowiłam odpisać na wiadomość i poznać konkretne warunki. Okazało się, że moje początkowe przypuszczenia i założenia odnośnie współpracy były mylne. I tak oto prezentuję Wam to co najbardziej zaciekawiło mnie w asortymencie sklepu :)

                       

 KLIK - zestaw 1                       KLIK - zestaw 2                   KLIK - zestaw 3

Powyższe trzy zestawy pędzli do złudzenia przypominają te z Real Techniques. Ostatnio o tych chińskich jest bardzo głośno w blogosferze, a także w wielu filmach na YouTube. Ciekawa jestem jaka jest ich jakość. Podobno są całkiem niezłe :)

KLIK                                         KLIK

W oko wpadły mi także dwa zestawy pędzli. Na zdjęciu wyglądają całkiem dobrze. Sprawiają wrażenie puszystych i miękkich. Oczywiście są wykonane z włosia syntetycznego.
Na stronie możemy również znaleźć popularny ostatnio gadżet czyli suszarka do pędzli. Moim zdaniem jest to bardzo przydatna rzecz. Może kiedyś skuszę się na zakup :)

Jeśli jesteśmy w temacie gadżetów :) Na Dresslink możecie także kupić podróżną kosmetyczkę na bieliznę. Niby nic, a jednak ułatwia sprawę. 


I na koniec pokazuję Wam chińską wersję sławnego jajeczka do makijażu. Można go kupić bardzo tanio! Ciekawa jestem czy próbowałyście takiego zamiennika?

Wiem, że chińskie akcesoria/ubrania czy inne rzeczy mają swoich zwolenników jak i przeciwników. Spodziewam się, że nie jednej z Was na usta będzie się cisnęło słowo "bubel". Często niestety tak jest. Ja jednak uważam, że czasami na chińskich stronach/sklepach można trafić na naprawdę ciekawe rzeczy. Mogą zdarzyć się również perełki. W końcu bardzo wiele firmówek jest Made in China ;-)
Jeśli chodzi o powyższe pędzle to jestem ich ciekawa. Nie jestem profesjonalistką w kwestii makijażu. Nie potrzebuję drogich zestawów. Mam nadzieję, że te produkty nie okażą się takie złe :) a do mojego codziennego użytku będą wystarczające.

Dresslink ma bardzo bogaty asortyment - niezliczona ilość pędzli, ozdób, wszelkie akcesoria i gadżety, a także ubrania, buty i dodatki. Trzeba mieć wiele wolnego czasu, aby to wszystko przejrzeć :)
Ja skupiłam się głównie na dziale Beauty Accessories z racji tego, że na blogu pojawiają się przeważnie kosmetyczne i pielęgnacyjne tematy.
Zachęcam także do przejrzenia działu z ubraniami.

Znacie ten sklep? Może coś z niego zamawiałyście?

Przy okazji prosiłabym o klikniecie w linki pod produktami. Będzie mi bardzo miło! :)

Zainteresowanych odsyłam na stronę główną:
http://www.dresslink.com/?utm_source=blog&utm_medium=cpc&utm_campaign=Zofia584

68 komentarzy:

  1. Gratuluję współpracy i zapraszam do poklikania również u mnie :D
    Ja tę kosmetyczkę i tak bym używała do kosmetyków jak bym zamówiła. Za jakiś czas na pewno zamówię pędzle a'la RT, bo ten setting brush, który przyszedł jest świetny. Suszarkę chyba na końcu zamówię bo na razie mam osłonki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zawsze boję się zamawiać z zagranicznych stron :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję! Ta suszarka do pędzli jest fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję współpracy ;)
    Z Dresslink nigdy nie zamawiałam, aczkolwiek przeglądałam kiedyś asortyment i mają naprawdę ciekawe rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Do mnie też pisali, ale jakoś tak dziwnie, bo mam bloga typowo książkowego i chyba nie do końca to dostrzegli :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Pędzle to bym przygarnęła :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Super rzeczy! oczywiście poklikane, buziaki Kochana! :-)

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie stamtąd nic nie kusi i nie rozumiem szału na te sklepy, ale co kto lubi. Poklikam;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super rzeczy ,ja jeszcze nic tam nie zamawiałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo chcę kupic to jajeczko, zbieram się i zbieram i zawsze są jakieś ,,ważniejsze potrzeby" :D

    OdpowiedzUsuń
  11. mnie kuszą akcesoria do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Poklikałam w linki kochana :) Mam pędzle a'la RT właśnie z Dresslink i sa bardzo dobre jakościowo :) Stojak też mam w posiadaniu i jestem z niego bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana poklikałabyś u mnie w linki w poście Romwe ? :)

      Usuń
  13. Stojak na pędzle to genialny gadżet. Pędzle też prezentują się ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  14. suszarka do pedzli tez by mi sie przydala :)

    OdpowiedzUsuń
  15. mam te pędzle "puchacze" chińskie i są bardzo fajne ;) Tylko te do oczu są zbyt duże ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. już któryś z kolei blog poleca te pędzle, więc chyba warto w nie zainwestować, zwłaszcza, że nie są to duże pieniądze :)
    te kosmetyczki świetne są!

    OdpowiedzUsuń
  17. polecam te real techniques :) poklikałam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Suszarka do pędzli to genialne akcesorium, które szczerze mówiąc - widzę pierwszy raz i chętnie skusiłabym się w nią zainwestować! Cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Poklikane :) Pędzle mi się widzą :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kliknęłam! I gratuluję! Sama również współpracuję z ich firmą i jestem bardzo zadowolona :)
    Proszę o kliknięcia :)
    http://obudzona-ze-wschodem-slonca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Akcesoria do paznokci są fajne. Chciałabym je mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kupiłabym gąbeczkę do makijażu ( moja podróbka jest już na wykończeniu) i pędzle;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Co do chińszczyzny, jest ta badziewna i ta całkiem dobra, zależy, na co się trafi ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Poklikane! :) Jestem ciekawa czy te pędzle bardzo różnią się od Real Techniques.

    OdpowiedzUsuń
  25. Zaciekawiła mnie podróżna kosmetyczka na bieliznę

    OdpowiedzUsuń
  26. Oryginalnego jajeczka nie używałam, więc nie mam porównania. Kupiłam podróbkę na eBay za całe 3 zł, i jestem naprawdę zadowolona. Świetnie rozprowadza podkład i nic a nic się jeszcze nie zniszczyło.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja teraz żałuję że nie wzięłam tych pędzli.

    OdpowiedzUsuń
  28. Pędzle rządzą jak widać :D
    logo EXO everywhere..... xD

    OdpowiedzUsuń
  29. fajne mają tam rzeczy w tym sklepie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluję współpracy i oczywiście poklikałam ;))

    OdpowiedzUsuń
  31. Mnie kuszą strasznie pędzle i te stojaczki! :D

    OdpowiedzUsuń
  32. POklikane :) Nawet dosyć fajnie wyglądają te pędzle :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Poklikałam i o to samo poproszę w piątek u mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Pędzle mi też się marzą :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Pędzle a'la Real Techniques wyglądają ciekawie. :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Poklikałam :) Na podobnej stronie kupiłam kiedyś pędzle i są całkiem niezłe :)

    OdpowiedzUsuń
  37. poklikane:) ojjj przygarnęłabym te pędzle :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Pędzle wyglądają profesjonalnie! Ciekawa jestem, jakie są w rzeczywistości i jak się sprawdzają. Linki oczywiście poklikałam :-) Kochana, mam taką radę na przyszłość - jeżeli będziesz także zdjęcie ustawiała jako link, to na pewno uda Ci się zebrać trochę więcej klików :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  39. uwielbiam te blendery do makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Fajna wishlista, mam dwa te zestawy pędzli 'RT' wlasnie z dresslink i powiem ci ,że są super - nawet mają oryginalne loga. Pisałam na swoim blogu ich recenzję, wię cjeśli jesteś ciekawa to zapraszam. Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  41. Ciekawy post... Co powiesz na wspólną obserwację... ? :) Jak zaobserwujesz daj znać... odwdzięczę się tym samym... :)http://ola-watala.blogspot.com/2015/09/ulubiency-sierpnia-panda.html

    OdpowiedzUsuń
  42. też marzę o tych pędzlach RT :) poklikam

    OdpowiedzUsuń
  43. Ta suszarka do pędzli kusi mnie od jakiegoś czasu :D

    OdpowiedzUsuń
  44. Kosmetyczka na bieliznę to faktycznie przydatna rzecz:)

    OdpowiedzUsuń
  45. I like your blog!
    Would you like to follow each other?
    Let me know at my page:)

    xoxo

    http://nastyadeutsch.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  46. widzę, że jest tam wiele ciekawych produktów! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Poklikane wszystkie linki. Co do pędzli ja brałabym te z pierwszego rzędu, te z drugiego mogą byc ciut za miękkie, ale to pewnie kwestia gustu. Ja zamawiam bardzo często w Chinach i z reguły jestem zadowolona, choć nie powiem, bo czasem jakiś bubel się trafi :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Jedne z pendzelków któe przedstawiasz znam dobrze bo je mam tylko że z innego sklepu. Są bardzo fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Sklepu nie znam niestety, ale gadżety prezentują się interesująco:)

    OdpowiedzUsuń
  50. Moim zdaniem pędzle z 1 rzędu są najlepsze ;)
    mój blog!kilk!

    OdpowiedzUsuń
  51. Stojak mam i lubię:) a pędzle te w dużym zestawie są takie...nijakie.

    OdpowiedzUsuń
  52. kusisz :D tym bardziej, że większość akcesorii produkowana jest w chinach, nie ma po co przepłacać za samo doszycie metki do produktu.

    OdpowiedzUsuń