czwartek, 17 września 2015

Zmiany!

Wszyscy, którzy zaglądają na moją stronę na facebooku wiedzą, że szykowałam małą zmianę wyglądu bloga. Oto i ona :)
Zmiany nie są drastyczne. Najbardziej w oczy rzuca się nowy nagłówek (jest teraz prostszy i bardziej "mój") i jasne menu. Poza tym dodałam podkreślenie tytułów oraz gadżetów, które także zostały wyśrodkowane i zmienił się ich kolor. Pojawiły się ikonki społecznościowe.
Jest także nowe zdjęcie profilowe.
Lekko zmieniłam szerokość bloga oraz całość przesunęłam w prawą stronę. Zmniejszyłam marginesy. Chciałam, aby zdjęcia były równo z tekstem, ale niestety ten kod nie działał na przeglądarce Internet Explorer, więc byłam zmuszona wrócić to pierwotnej wielkości.
Od teraz Wasze blogi obserwuję i komentuję jako Globalnie :)


Tak prezentował się mój blog do tej pory :) Praca nad wyglądem strony nie jest łatwa. Chętnie wprowadziłabym jeszcze kilka zmian, głównie kosmetycznych, ale niestety moje umiejętności na to nie pozwalają ;)

Mam nadzieję, że zmiany przypadną Wam do gustu. Jestem ciekawa co o nich myślicie i jak się Wam podobają? Czekam również na rady z Waszej strony. Co byście poprawili?
Dajcie mi znać czy wszystko u Was wyświetla się jak należy. 

41 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba, świetnie jest! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna zmiana - serdecznie GRATULUJĘ :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zmiany :) podziwiam nagłówek piękny i te oko cieszy :) też bym chciała coś zmienić na swoim blogu ale boję się że będzie gorzej niż do tej pory :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale tu ładnie :) Zmiany jak najbardziej na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ladnie to wszystko zrobilas :-) ja takze nieco pozmienialam ostatnio w wyglądzie bloga ale powiem szczerze ze to niezle wyzwanie! Przejrzalam chyba caly internet w poszukiwaniu wskazówek :-D

    OdpowiedzUsuń
  6. Zmiany delikatne, Twój blog nadal wygląda podobnie, ale jakże ta kosmetyczna zmiana działa! Moim zdaniem super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zupełnie inaczej tutaj u Ciebie ;-))

    OdpowiedzUsuń
  8. zmiany świetne, bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale tu teraz pięknie. Zmiana na duży plus <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Zmiana zdecydowanie na plus! super nagłówek <3 i jest tak bardziej przejrzysto :)

    OdpowiedzUsuń
  11. u mnie wszystko działa bez problemu, a zmiany delikatne ale jak najbardziej na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zmiany jak najbardziej na plus, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  13. a mi bardziej sie podobał poprzedni nagłówek.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. nagłówek jest rewelacyjny i zdjęcie profilowe też genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo podoba mi się obecny efekt! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nam się baaardzo podoba mimo, że wcześniej też było ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. no bardzo ładnie to wszystko wykombinowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny jest ten nowy nagłówek. Naprawdę bardzo Twój. Zmiany na lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładna zmiana, teraz jest tak elegancko ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Każda zmiana jest dobra:) Bardzo mi się podoba nowy szablon! :)

    OdpowiedzUsuń