poniedziałek, 5 października 2015

Denko Wrzesień

Październik się rozpoczął, a wraz z nim rok akademicki. Właśnie to jest powodem mojej bardzo małej aktywności na blogu. Mam jednak nadzieję, że wkrótce wszystko się unormuje i nadrobię zaległości :)
Póki co prezentuję swoje denko września...


1. Żel pod prysznic, Oceania - po raz kolejny :) Chyba nie muszę go przedstawiać. Kupię ponownie.

2. Pianka do higieny intymnej, Green Pharmacy - początkowo nie mogłam się przekonać do formy pianki, ale ostatecznie jestem z niej zadowolona :) Może kupię ponownie.

3. Płyn micelarny - tonik, Dermo Face, Strefa T, Tołpa - do zmywania twarzy ok, ale producent nie zaleca stosowania go w okolicach oczu. Jako tonik sprawdza się dobrze. Świecenie twarzy likwiduje tylko na pewien czas. Nie zachwyca Moim zdaniem to taki produkt trochę nie wiadomo do czego... Nie kupię ponownie

4. Exclusive Cosmetics Skarpetki SPA dla stóp, Świt Pharma - więcej o nich już wkrótce :)

5. Żel pod prysznic, Yves Rocher - piękny, świeży zapach. Dobrze myje :) Kupię ponownie

6. Olejek pod prysznic, Yver Rocher - dla mnie coś wspaniałego :) Myje, nawilża i pachnie. Szersza recenzja jeszcze się pojawi :)

7. Lakier do włosów, Wellaflex - mój ulubieniec. Bardzo dobrze się sprawdza, trzyma włosy i ich nie skleja. Kupię ponownie

8. Żel do twarzy, Biolaven - więcej tu: KLIK Nie wiem czy kupię ponownie

9. Odżywka do włosów, Yves Rocher - więcej tu: KLIK Kupię ponownie

10. Woda termalna, Uriage - co tu dużo pisać, hit :) A więcej na jej temat tu: KLIK Kupię ponownie

11. Odżywka do rzęs, Eveline - sprawdza się idealnie jako baza pod tusz :) zdecydowanie polecam! Kupię ponownie

12. Peeling do rąk, Yves Rocher - może to zbędny kosmetyk i da się bez niego żyć, ale ja bardzo go polubiłam :) Bardzo fajnie działa na dłonie. Stają się miękkie i nawilżone. Super :) Kupię ponownie

13. Serum nawadniające, Dermedic - więcej tu: KLIK Kupię ponownie

14. Olejek do ust, Wibo - olejkowy błyszczyk, który przypomina mi młodzieńcze lata :) Dawno już go nie miałam, ale do niego wróciłam. W okresie letnim sprawdza się całkiem ok. Trochę wyrosłam z takich produktów, ale od czasu do czasu warto do nich wrócić. Nie wiem czy kupię ponownie.

15., 16. Kremy do rąk, L'occitane - więcej tu: KLIK Nie kupię ponownie

I to tyle :) Bardzo szybkie podsumowanie, ale sądzę, że zawarłam wszystko co potrzeba.
Znacie te produkty? Lubicie? 

43 komentarze:

  1. Widzę tutaj kilka lubianych przeze mnie produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam tą piankę z Green Pharmacy i bardzo ją lubię :) a te olejki do ust z wibo warto mieć ze względu na opakowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja dopiero niedawno kupiłam swój pierwszy żel z Oceani i jestem oczarowana! Na pewno będzie ich więcej:)

    OdpowiedzUsuń
  4. To nawadniajace serum jest na mojej liście ,,do zakupienia" :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. o tym olejku do ust z wibo nie słyszałam, a w sumie jestem ciekawa muszę na niego zerknąć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Olejek Yves Rocher ma moja mama ale na razie nie chce się dzielić :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ale duzo tego ;) zadnego z wymienionych niestety nie probowalam ;(

    OdpowiedzUsuń
  8. całkiem spore denko, czekam na recenzję skarpetek. Wczoraj wpadły mi w łapki w Rossmannie ale jakoś nie przemawiał do mnie opis :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawe produkty :) Znam jedynie niebieski żel pod prysznic z Biedronki i uwielbiam ten zapach!

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam wody termalne. Muszę teraz spróbować tej.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pokaźne denko. U mnie lakier wellaflex spowodował masakrę

    OdpowiedzUsuń
  12. Krótko i treściwie :D Nie widziałam jeszcze tej pianki z Green Pharmacy ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Odżywkę z Rocher też kupię gdyż mam i stosuję od dłuższego czasu i sprawdza się bardzo dobrze :-) Buziaki

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Woda z Uriage jest niezastąpiona.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja nie za bardzo polubiłam ten olejek do dłoni YR-dzisiaj pojawiła się u mnie jego recenzja:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Spore denko, wiele z tych produktów chętnie bym przetestowała. Wiele z nich lubię i używam ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Twoje denko robi wrażenie, bez wody termalnej Uriage nie wyobrażam sobie już pielęgnacji mojej cery. Świetnie koi i nawilża skórę.

    OdpowiedzUsuń
  18. Odżywkę do rzęs z Eveline też używam jako bazy pod rzęsy raz na jakiś czas ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zainwestowałam w to serum nawadniające z Dermedic :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Woda termalna Uriage też bardzo nam przypadała do gustu :) Musimy kupić następną, zdecydowanie :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Właśnie pamiętam ,że miałam ten błyszczyk w gimnazjum i przepięknie pachniał :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Duże denko :) Woda termalna Uriage to moje odkrycie tego lata, jest niezastąpiona :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Znam Uriage i olejek do ust, ale pamiętam że nie lubiłam takimi specyfikami moich ust smarować :P

    OdpowiedzUsuń
  24. Moja ulubiona termalka Uriage :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawe kosmetyki , też uzywam tego lakieru ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Żele pod prysznic z Oceanii i mi przypadły do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Spore denko, ale nie miałam żadnego z tych produktów.

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetnie Ci poszło :) woda Uriage jest świetna, a żele biedronkowe tanie i fajne !!

    OdpowiedzUsuń
  29. Tyle kosmetyków, a ja nic nie znam :) :)
    Ja mam żele pod prysznic z YR z innej serii i jestem bardzo zadowolona, chociaż niektóre z nich przesuszały skórę, ale ogólne wrażenie jest jak najbardziej pozytywne:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Dojrzałam mój ulubiony żel pod prysznic YR :o)

    Gratuluję sporego denka :o)

    OdpowiedzUsuń
  31. do dloni moge polecic maske z perfecty do ktorej jest dolaczony peeling pieknie pachnie i wygladza dlonie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. kosmetyki do włosów z YR u mnie się sprawdzaja, widze ze u Ciebie odzywka tez :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Z Exclusive Cosmetics używałam rękawiczki, skarpetki może dzisiaj wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. z tej serii mam żel wersje różaną... cudny zapach....

    OdpowiedzUsuń