środa, 28 października 2015

Konferencja Meet Beauty - 24.10.2015r.

W minioną sobotę czyli 24 października miałam okazję uczestniczyć w konferencji Meet Beauty. Było to pierwsze tego typu wydarzenie, w którym wzięłam udział. Dość długo zastanawiałam się nad wysłaniem swojego zgłoszenia. Ostatecznie namówił mnie do tego mój chłopak... i jestem mu za to wdzięczna :)

Przepraszam za małą ilość zdjęć, ale byłam tak podekscytowana całym wydarzeniem, że nawet nie myślałam o wyciągnięciu aparatu.

Konferencja odbyła się w Warszawie. Była ona dedykowana blogerom i vlogerom, którzy zajmują się urodą. Wzięło w niej udział około 250 osób.
Podczas spotkania była możliwość wzięcia udziału w licznych warsztatach z kategorii makijaż, włosy, paznokcie i fotografia, na które należało wcześniej się zapisać. Poza tym każdy uczestnik mógł poszerzać swoją wiedzę w panelach ogólnodostępnych z zakresu prowadzenia bloga, jego identyfikacji i prezentacji.
Osobiście zdecydowałam się na udział w warsztatach prowadzonych przez firmę NeoNail, Remington oraz Olympus. 


Firma NeoNail zaskoczyła mnie niesamowicie pozytywnie! Zapisując się na warsztaty chciałam bliżej poznać manicure hybrydowy. Nie miałam dużej wiedzy z tego zakresu, nigdy sama takich paznokci nie robiłam. Hybrydy są ostatnio bardzo popularne i aż ciężko uwierzyć, że uchowałam się i do tej pory nie próbowałam tej metody. Liczyłam, że na warsztatach paznokciowych zdobędę wiedzę, która wystarczy, abym powoli mogła zacząć przekonywać się do hybryd. Moje oczekiwania zostały spełnione :) Panie z NeoNail krok po kroku wyjaśniły jak należy wykonywać manicure, na co zwrócić uwagę i o czym pamiętać. Odpowiadały także na każde z naszych pytań. Bardzo profesjonalne podejście!
Cały pokaz mogłyśmy śledzić na ekranie telewizora dzięki czemu wszyscy mogli dokładnie obserwować kolejne etapy pracy.
Moje oczekiwania w stosunku do tych warsztatów zostały spełnione i to w jeszcze większej mierze niż się spodziewałam! A to za sprawą upominków, które NeoNail przygotowała dla uczestników. Każda z nas dostała zestaw do samodzielnego wykonania manicure hybrydowego :) Liczyłam na zdobycie wiedzy, a okazało się, że mogę od razu przejść również do praktyki. Zaczynam naukę! 


Kolejnymi warsztatami, na które się zdecydowałam przygotowała firma Remington. Spotkanie polegało na prezentacji nowych produktów do stylizacji PROtect. W jej skład wchodzi suszarka, lokówka, prostownica, a także dwie szczotki. Fenomenem tej linii jest to, że nasze włosy lepiej znoszą stylizacje na gorąco i mniej się niszczą. W linii PROtect wykorzystane są powłoki Advanced Ceramic, nasączone pielęgnacyjnymi substancjami: keratyną, olejkiem arganowym i makadamia. O produktach opowiadał nam także stylista Daniel Kuczaj. Więcej na temat produktów Remington możecie przeczytać tu: KLIK Z tej strony pochodzi powyższe zdjęcie. Jeśli macie ochotę zobaczyć więcej zdjęć z warsztatów również zapraszam do klikania w link.
Mimo, że produkty wydają się być bardzo ciekawe to jednak od warsztatów włosowych oczekiwałam czegoś innego. Liczyłam na poznanie technik pielęgnacji czy też stylizacji włosów. Spodziewałam się porad, a nie zwykłej reklamy nowych produktów...


Uczestniczyłam również w warsztatach fotograficznych zorganizowanych przez markę Olympus. Cieszę się, że znalazłam się w grupie osób, które mogły wziąć w nich udział, ponieważ na tym wykładzie zależało mi najbardziej :)
Każdy z uczestników na czas szkolenia otrzymał aparat Olympus. Dzięki temu sami mogliśmy zobaczyć jak zmiana poszczególnych opcji wpływa na wygląd zdjęcia. Na warsztatach poznaliśmy podstawowe pojęcia z zakresu fotografii, a także proste triki, które pozwalają wykonać lepsze zdjęcia. Nawet nie zdawałam sobie sprawy, że czasami prosta czynność może w tak dużej mierze wpłynąć na końcowy efekt.
Z warsztatów jestem niesamowicie zadowolona. Bardzo miło słuchało się Diany i Rafała, którzy poza bardzo profesjonalnym podejściem do tematu potrafili wprowadzić przyjemną, luźną atmosferę. 


W trakcie trwania konferencji można było odwiedzić stoisko firmy Golden Rose, aby poznać nowości kosmetyczne. Poza tym była możliwość oddania się w ręce profesjonalistów z dziedziny makijażu i malowania paznokci co również ułatwiało poznanie produktów tej marki.

Mając wolną chwilę można było odwiedzić stoisko NeoNail w celu zrobienia manicure hybrydowego lub po prostu, aby pozować na firmowej ściance. Bardzo ciekawym pomysłem ze strony marki było to, że wykonane przez fotografa zdjęcie od razu było drukowane i mieliśmy pamiątkę ;-)

Na stoisku firmy Pilomax każda z uczestniczek konferencji mogła wziąć udział w badaniu trychologicznym. Nigdy wcześniej nie miałam możliwości zbadania włosów i skóry głowy, więc z mojej strony wielkie brawa dla firmy za pomysł :) Na podstawie wyników badania otrzymałyśmy produkty odpowiednie dla naszych potrzeb.
Mimo, że początkowo bałam się wyniku badania to jednak okazało się, że mam bardzo gęste i grube włosy. Z jednego meszka wyrasta ich nawet 4 włosy! Poza tym widać było sporą ilość baby hair ;-) to mnie podbudowało.

Na koniec muszę pochwalić bardzo profesjonalną organizację Meet Beauty. Mimo, że była to pierwsza edycja to wszystko było dopięte na ostatni guzik. Organizatorzy zdecydowanie dbali o wszystkie uczestniczki, począwszy od początkowej rejestracji. Spodobało mi się, że każda z nas dostała harmonogram konferencji z zaznaczonymi wykładami, które się wybrało. Poza tym przez cały czas trwania spotkania był dostęp do kawy, herbaty i napojów. Były przekąski, a także pora na obiad - zdjęcie powyżej. Każdy mógł znaleźć coś dla siebie. Organizatorzy stanęli na wysokości zadania! Brawa!

Cieszę się, że miałam okazję wziąć udział w konferencji Meet Beauty :) To było bardzo inspirujące i pozytywne doznanie. Żałuję jedynie tego, że nie miałam możliwości być na każdym z zaproponowanych wykładów. 
Liczę, że w przyszłym roku także będę miała możliwość uczestniczenia w konferencji. 

33 komentarze:

  1. Organizacja była świetna, jedzonko pyszne, a warsztaty paznokciowe rewelacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super są takie imprezy. Zazdroszczę Ci udziału ;-).

    OdpowiedzUsuń
  3. jak tak czytam to jesteś kolejną osobą narzekając na remington także coś w tym musi być :) mnie nie było w ogóle więc się nie wypowiem :) ale może kolejnym razem :D

    OdpowiedzUsuń
  4. O to już trzecia relacja tej konferencji :) Super musiało być :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie byłam, ale czytałam kilka relacji;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Było świetnie ;) zazdroszczę, mi powiedziała że mam niezbyt gęste włosy a z niektórych mieszków wyrasta po dwa włosy ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Na kolejnym blogu widzę, że warsztaty Remintgon były "nieciekawe"...
    Ogólnie zazdroszczę konferencji.

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że musiałam zrezygnować :< mam nadzieję, że za rok będę mogła być ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Musiało być superowo :) Chwilę temu właśnie czytałam posta o tym spotkaniu.
    Zazdroszczę Ci możliwości uczestniczenia w takiej konferencji.
    Musiało być naprawdę świetnie :)
    Kochana czy mogłabyś poklikać u mnie w linki w najnowszym poście? Bardzo mi na tym zależy :)
    Zapraszam
    http://infinityyoung01.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Na pewno było bardzo fajnie ;) ja byłam na podobnym spotkaniu w Gdyni ;) a Warszawa dla mnie ciut za daleko.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi się bardzo podobało. Świetna organizacja, ciekawe wykłady. Warsztaty włosowe i makijażowe pozostawiły wiele do życzenia, ale i tak spotkanie uważam za bardzo udane.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna sprawa, zazdroszczę Ci! :)
    Zapraszam do siebie i do obserwacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tylko można pozazdrościć. Fajnie, że się udało.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow! Pozazdrościć!! Super sprawa takie warsztaty

    OdpowiedzUsuń
  15. Na warsztatach foto zawsze czegoś nowego można sie dowiedzieć :o)

    OdpowiedzUsuń
  16. Też właśnie wrzuciłam post z relacją Meet Beauty :D
    Fajnie że miałaś okazję uczestniczyć w warsztatach Olympus. Ciekawa jestem jak wyglądał ich przebieg.

    OdpowiedzUsuń
  17. nic tylko pozazdroscic doswiadczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Aż żałuję, że nie mogło mnie tam być. Buziaki na miły weekend :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękujemy za wpis i komentarze! Na pewno pomogą nam przed kolejnym spotkaniem - tym razem Remington postara się Was olśnić. Do zobaczenia!

    OdpowiedzUsuń
  20. Mi też się bardzo podobało :))
    Zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń