sobota, 31 października 2015

Konferencja Meet Beauty - prezenty

W ostatnim poście pisałam Wam o konferencji Meet Beauty, w której miałam okazję wziąć udział KLIK :)
Zapisując się na nią, czy nawet już będąc w drodze na spotkanie, nie miałam pojęcia, że przywiozę tyle dobroci. To było duże zaskoczenie! I w dodatku bardzo pozytywne ;-) Naprawdę nie spodziewałam się, że cokolwiek dostaniemy...
Dzisiaj chciałabym pokazać Wam co takiego do mnie trafiło. 

Konferencja Meet Beauty

Każda z uczestniczek konferencji dostała wielką zBLOGowaną torbę :) A w niej:
Fa, żel pod prysznic - piękne opakowanie i śliczny zapach
got2be, lakier do włosów - z tym prezentem trafili idealnie bo akurat miałam w planach zakup jakiegoś lakieru.
Syoss, suchy szampon - znany mi produkt, miałam go dawno temu
Syoss, odświeżacz koloru - nie farbuję włosów na blond, więc ten produkt muszę przekazać w inne ręce
Gloss Kur, maska przeciw rozdwajaniu - z pewnością się przyda :) musi tylko poczekać na swoją kolej

Konferencja Meet Beauty

Kolejnymi kosmetykami, które dostała każda z nas to produkty firmy Kobo, które podarowała nam Drogeria Natura: baza pod makijaż, tusz do rzęs oraz puder transparentny :) Ostatniego produktu jestem najbardziej ciekawa bo od jakiegoś czasu chodziło mi po głowie wypróbowanie takiego wynalazku. Mam nadzieję, że poradzi sobie z moim świecącym czołem...

Konferencja Meet Beauty

I ostatni zestaw z wielkiej torby to produkty marki Neo Nail oraz Diamond Cosmetics. Każda z firm przygotowała dla nas pakiet do wykonania manicure hybrydowego: Top, Bazę oraz jeden kolor lakieru. Do mnie trafiły: 088 Blue Ink od Semilac oraz kolor Romantic Rose od Neo Nail. Dodatkowo w paczce znalazł się kaktusowy olejek do skórek.

Konferencja Meet Beauty

Jak już wspominałam, na warsztatach organizowanych przez firmę Neo Nail poza profesjonalną wiedzą z zakresu manicure hybrydowego dostałyśmy zestaw produktów do jego wykonania. To było największe zaskoczenie! Nie spodziewałam się aż takiej niespodzianki. Idąc na warsztaty myślałam - "zobaczę jak to wygląda, może w końcu pomyślę na hybrydami", a tu proszę! Mam swój zestaw i mogę rozpocząć naukę. Dziękuję :)

Konferencja Meet Beauty

Po rozmowie z Panią konsultantką ze stoiska Golden Rose otrzymałam: odżywkę do paznokci, której zadaniem jest wygładzenie płytki paznokcia, lakier do paznokci w kolorze brązowym (trochę jaśniejszy niż na zdjęciu) oraz pomadkę Velvet Matte - moją pierwszą od Golden Rose.

Konferencja Meet Beauty

I na koniec produkty Philomax, które zostały dopasowane do moich potrzeb po badaniu trychologicznym. Szampon i maska do włosów ciemnych.

To wszystko :) trochę tego jest... Organizatorzy oraz sponsorzy zrobili nam niesamowitą niespodziankę :)
Co Was najbardziej zaciekawiło?

47 komentarzy:

  1. Jestem ciekawa tych kosmetyków Kobo :) czekam na recenzję

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie prezenty wypróbuję, poza farbą do włosów, myślę że to nie był trafiony pomysł :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana to nie farba, tylko pianka majaca dodac intensywnosci koloru, lub pozbawic zoltych tonow (w przypadku wersji blond) :)

      Usuń
  3. Ojej ile cudowności... :< Aż serce krwawi z zazdrości. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe prezenty ;) naprawdę na bogato!
    Ogromnie mnie ciekawi ten odświeżacz koloru, sama się nad nim zastanawiam bo nie chcę farbować włosów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On jest chyba przeznaczony do włosów farbowanych. Taki odświeżacz pomiędzy jedym malowaniem, a drugim :) nie wiem czy by się sprawdził na naturalnych włosach. Może by trochę go podbił ;) sama teraz jestem ciekawa :)

      Usuń
  5. Mi najbardziej przypadły do gustu kosmetyki Kobo

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale wspaniałości :) zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę tylu wspaniałości ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo żałuję, że nie mogłam być :) jestem niezmiernie ciekawa, jak sprawdzi się ten zestaw do hybryd i chętnie o tym u Ciebie poczytam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że następnym razem uda Ci się być :)

      Usuń
  9. najbardziej zaciekawiła mnie maska z Gliss Kur i puder transparentny z Kobo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurczę ile dobroci ;) różowy got2be jest świetny, posiadam. No i semilacki <3
    A chętnie bym spróbowała wszelkich nowości z waxa i one mnie zaciekawiły :)
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
  11. Ile dobroci! Pozazdrościć. :-)
    Miłego testowania życzę!

    OdpowiedzUsuń
  12. Zaciekawił mnie zapach tego żelu Fa ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja ten odświeżacz koloru też przekażę jakiejś innej duszyczce, lubię moje naturalne włoski :D ogólnie prezenty dostałyśmy super :)

    OdpowiedzUsuń
  14. byłam i tak jak Ty jestem zadowolona z prezentów :-) najlepsza była paczka z warsztatów NeoNail, dzięki nim zrobiłam sobie pierwszy raz w życiu hybrydkę i wyszła super :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj, można pozazdrościć tylu wspaniałości. Szkoda, że miałam daleko na takie spotkanie :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow, nieźle was obdarowano, ogromnie zazdroszczę :) Ja bardzo lubię markę kobo (szczególnie pudry), dobrze wspominam także maski Gliss Kur i pomadki oraz lakiery Golden Rose :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zazdroszczę szczególnie rzeczy z GR! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Produkty całkiem spoko. Mam ten lakier do włosów i ma bardzo ładny zapach, dostałam wiele komplemetów jak nim włosy psikałam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś go używałam i mi się spodobał :) faktycznie ma ładny zapach!

      Usuń
  19. Świetne prezenty :) No to testuj co się da!:D

    OdpowiedzUsuń
  20. sporo tych gadzetów :) Super :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. właśnie tak czytając Twojego posta od początku myślę sobie: no fajnie, dostałyście lakiery do hybryd, ale przecież nie każda ma lampę itd. a tam dalej widzę cały zestaw! naprawdę wow! :) super

    OdpowiedzUsuń
  22. Mnóstwo wspaniałości :) Czy pojawią się recenzje kosmetyków na blogu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne :) powoli, gdy tylko przyjdzie kolej na ich używanie ;) muszę trochę zapasów zużyć w pierwszej kolejności

      Usuń
  23. Uwielbiam pomadki Velvet Matte. Ciekawa jestem Twojej opinii :) Życzę miłego testowania!

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo chcemy ten suchy szampon! :D I to najlepiej już teraz bo nie chce nam się włosów myć na jutro.... na tylko jedną godzinę wyjścia xD

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam suchy szampon! Dla mnie to najwspanialszy wynalazek obecnych czasów :P Wiele razy ratował mnie w sytuacjach gdy lenistwo wzięło górę:) Fajne takie konferencje! Jeszcze nie byłam, ale muszę śledzić blogowe eventy i się wybrać, a wtedy może będziemy miały okazję spotkać się face to face ;)
    Tradycyjnie zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne UPOMINKI - przyjemnego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Zazdroszczę :-) przyjemnego testowania ;-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Same cudowności, spotkanie pewnie bylo bardzo udane, nie ze wzgledu na upominki, lecz atrakcje: *

    OdpowiedzUsuń