wtorek, 20 października 2015

Nicole - zapach 045

Jakiś czas temu o perfumach Nicole zrobiło się bardzo głośno. Sama również miałam okazję je poznać :) a teraz przyszła pora na krótką recenzję.

Nicole  - zapach 045

Perfumy i wody toaletowe Nicole są produkowane przez międzynarodową firmę Eurokotra, która działa od 1996 roku również w Polsce. Mają bardzo szeroką gamę zapachów. Producent zapewnia, że produkty są przyjazne dla środowiska, nie są syntetycznie farbowane na różowo czy niebiesko, kolory są naturalne.
Perfumy możemy wybierać spośród nut świeżych, kwiatowych i zmysłowych. Ja zdecydowałam się na zapach z pierwszej grupy :) Uważam, że są one najbardziej uniwersalne i lekkie.

Nicole swoje perfumy sprzedaje w buteleczkach o pojemnościach: 9ml, 11ml, 14ml, 17ml, 33ml, 34ml, 37ml, 55ml oraz 64ml. Dużym plusem jest tu fakt, że można je ponownie napełniać w sklepie ;-) a więc nie płacimy ponownie za opakowanie. Dostępne są także buteleczki o wielkości 30ml (którą mam ja). Wykonane są one z tak zwanego szkła "mrożonego". Nazwa mówi sama za siebie, a moim zdaniem wygląda to bardzo ładnie :) Buteleczka zgrabna i bardzo solidna. Świetnie nadaje się do noszenia w torebce. Korek dobrze się trzyma i nie zsuwa się. Atomizer również działa bez zarzutu. Nie zacina się, a perfumy łatwo się rozpylają.

Nicole  - zapach 045

Wybrałam zapach numer 045 :) czyli połączenie zapachów takich jak:  mech, lilia, wanilia, cynamon, jaśmin, drzewo sandałowe, jabłko, irys, papaja, nuty owocowe.

Mimo, że zapach należy do grupy świeżych to w pierwszej chwili jest mocny, bardzo konkretny i zdecydowany. Dopiero po chwili wyłaniają się typowo świeże, cytrusowe nuty.
Niesamowicie ciężko jest opisać zapach :) jest to w dużej mierze kwestia indywidualna. Ja z tych perfum jestem bardzo zadowolona. Myślę, że są odpowiednie na tę porę roku. Mają w sobie delikatność, ale i lekki pazur. Zapach 045 jest odpowiednikiem perfum Hugo Boss/Hugo :)
Trwałość perfum Nicole określiłabym jako średnią. Wyczuwalne są przez dosłownie kilka godzin. Szkoda, że nie utrzymują się trochę dłużej. Jednak nie ma co się dziwić bo w zamian za słabą trwałość otrzymujemy niską cenę. Więc coś za coś ;-)

Moim zdaniem największym atutem tych perfum jest dobrze skomponowany zapach i niska cena. Lubię buteleczki, które mogę bez obaw wrzucić do torebki.
Jako perfumy na co dzień Nicole wypadają naprawdę bardzo dobrze! :)

32 komentarze:

  1. Takie małe buteleczki są bardzo poręczne. Mieszczą się zawsze w torebce.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteśmy bardzo ciekawe zapachów od Nicole :) Małe buteleczki są urocze :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tej linii. Zainteresował mnie opis zapachu. Tulę :***

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie zetknęłam się osobiście z tymi buteleczkami.

    OdpowiedzUsuń
  5. Te zapachy od Nicole bardzo mi się podobają, bo to ciekawa alternatywa. :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię ich odwzorowania zapachów ;).

    OdpowiedzUsuń
  7. Też wybrałam zapach z tych świeżych (118), ale do świeżych ciężko go zaliczyć... ale zapach ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widziałam te perfumy w gabinecie kosmetycznym do którego chodzę, ale nie odważyłam się kupić.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fana buteleczka, bo można ją zabrać ze sobą :) Szkoda że nie znam zapachu

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam tego zapachu ale po opisie mysle ze mógłby mi sie podobac :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapach jak najbardziej dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Opakowaniem nie zachęcają, ale ceną już tak ;) nie miałam, ale kilka recenzji już czytałam i mniej więcej pokrywają się z Twoją opinią ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę je gdzieś znaleźć i wywąchać :)

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam drzewo sandałowe, musza byc piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Znam i lubię - są b.poręczne :]

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapachy są mega intensywne ;D sama mam 2 ;) bardzo fajne parfumy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Poznałam kilka zapachów, całkiem przyjemne były. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo mnie kuszą ich perfumy :) Jak zmniejszę swoją kolekcję, to się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ojojojjjjj myślę że bardzo spodobałby mi sie ten zapach:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Niby jestem fanką perfum, ale o tych pierwszy raz słyszę ;) Skład zapachowy mnie zainteresował, choć nie lubię rzeczy, które są "odpowiednikami", więc nie wiem czy bym się skusiła

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeszcze nie miałam ich zapachów ;))

    OdpowiedzUsuń
  22. Nigdy nie słyszałam o tych perfumach.. :)
    http://frazeologizmastrall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo dużo czytalam na temat tych perfum: ) Mam w planach zakupić chociaż by dwa zapachy: )

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo dużo czytalam na temat tych perfum: ) Mam w planach zakupić chociaż by dwa zapachy: )

    OdpowiedzUsuń