środa, 14 października 2015

Pędzle do makijażu Dresslink

Kolejna recenzja produktów, które zamówiłam z chińskiej strony Dresslink. Dzisiaj przedstawiam Wam zestaw czterech pędzli do makijażu :) Opinie na ich temat są różne, a jakie jest moje zdanie?


Pędzle na pierwszy rzut oka wyglądają całkiem ładnie i porządnie... i faktycznie takie są. Podoba mi się ich wykonanie. Mają solidne rączki o długości, która mi odpowiada. Ja zdecydowałam się na kolorystykę czarno - srebrną, ale na stronie dostępne jest kilka innych kolorów i kombinacji.
Włosie jest oczywiście syntetyczne. Na pędzlach szybko widać zabrudzenia, ale to normalne biorąc pod uwagę ich białe zakończenie. Łatwo się myją i nie odkształcają się. Podczas używania nie zauważyłam, aby traciły włoski. 


W zestawie otrzymujemy pędzle o czterech kształtach: płaskim, zaokrąglonym, szpiczastym i ściętym.
Wiele osób narzeka na rozmiar włosia. Często w recenzjach tych produktów możemy przeczytać, że pędzle są zbyt duże i nie nadają się do makijażu oka. Niestety jest w tym trochę prawdy. Dziewczyny, które bardziej interesują się malowaniem oczu pewnie nie byłyby zbyt zadowolone. Jednak ja ograniczam się do codziennego, zwykłego i prostego makijażu. Dlatego z pędzli jestem zadowolona :) Dzięki ich wielkości bardzo szybko można nałożyć cień na całą powiekę. A i lekkie cieniowanie też można zrobić ;-)
Pędzle nie sprawdzą się przy precyzyjnym makijażu oka, ale na stworzenie czegoś szybkiego będą bardzo dobre :) poza tym można ich używać także do innych celów, np. nałożenia korektora, kamuflażu lub też rozświetlacza.
Pędzle są bardzo miękkie. To wada czy zaleta? To znowu zależy od tego, kto i do czego ich używa. Dla mnie ta cecha na plus :) Po prostu jestem miłośniczką wszystkiego co puchate. Niesamowicie miło jest takim pędzlem miziać się po buzi ;-)
Najtwardszy jest pędzelek szpiczasty. Pozostałe trzy mają porównywalną miękkość. 

Podsumowując z pędzli jestem nawet zadowolona. Na moje potrzeby są wystarczające. Poza tym są bardzo tanie, więc myślę, że przy okazji składania zamówienia warto pomyśleć nad wrzuceniem ich do koszyka :)

Co o nich sądzicie? :)
Będzie mi miło jeśli poklikacie w linki. Dzięki!

32 komentarze:

  1. Rzeczywiście wyglądają solidnie i estetycznie :)) Pędzelków wiadomo - nigdy za dużo! Uściski na przyjemny wieczorek :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nadal jakoś nie ogarniam fenomenu tego sklepu, ale dobrze ze jesteś nawet zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądają bardzo fajnie, zdecydowanie przydałyby się w mojej kosmetyczce. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Większość pędzelków z dresslink prezentuje się bardzo fajnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem z nich bardzo zadowolona, używam ich jakiś czas, mam też pędzle do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie się prezentują pędzelki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prezentują się całkiem fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podobają mi się :) Ja mam z Maestro :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Już po raz kolejny czytam o tych pędzlach. Wszyscy naprawdę je zachwalają,a produkt sam w sobie wygląda na bardzo solidny. Chyba czas się na nie skusić ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja przyznam, że jeśli chodzi o te chińskie strony to jakoś nic mnie nie przekonuje ale może zmienię zdanie kto wie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O pędzlach to ja nie wiem nic:). Ale w linki poklikalam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba byłyśmy inspiracją dla tego postu ;-) Super ;-) http://sisters-review.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Pędzle prezentują się fajnie. Najważniejsze, że Ty jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Właśnie nie wiem, dlaczego robią takie duże te pędzle ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądają fajnie, a skoro się spisują to żałuję, że ich nie wzięłam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super są te pędzle a właśnie jakiegoś jednego potrzebujemy :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo polubiłam się z tymi pędzlami :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajne są, widać że porządne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. niczego sobie :) ja też mam takie zwykłe, tanie, do domowego użytku :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Tym postem uświadomiłaś mi,że muszę w końcu zmienić sobie pędzle :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Tanie nie zawsze znaczy gorsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Che tnie i ja bym je wypróbowała :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nice blog!


    http://kissthestarsblog.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń