poniedziałek, 2 listopada 2015

Denko Październik

Październik już za nami... i w sumie cieszę się, że już ten miesiąc się skończył. Był dla mnie bardzo zabiegany... Mam nadzieję, że listopad będzie trochę spokojniejszy i uda mi się nadrobić blogowe zaległości :) a póki co przyszła pora na kolejne Denko!

Denko Październik

1. Garnier Neo, antyperspirant - planuję napisać o nim osobą recenzję, jednak już teraz mogę zdradzić, że nie byłam z niego zadowolona... Nie kupię ponownie.

2. Toni&Guy, mgiełka chroniąca włosy przed wysoką temperaturą - bardzo fajny produkt, z którego byłam zadowolona. Poza ochroną powiedziałabym, że także lekko ujarzmia włosy. Chętnie bym kupiła ponownie, ale jego cena regularna jest dość wysoka... dlatego jeśli trafię na promocję to może kupię.

3. Nivea, natural beauty - upiększający krem do twarzy. Zawiera małe, złote drobinki. Lekko poprawia koloryt cery. Najlepiej sprawdzał się w czasie upałów, w okresie letnim. Czasami używałam go zamiast podkładów czy pudru. Jest rewelacyjny! Taki niepozorny... a cudowny! Mając go na twarzy słyszałam wiele komplementów :) Cera była promienna, rozświetlona, kolor wyrównany. Mimo, że sama nie widziałam jego cudownego działania to wiele razy byłam pytana czego używałam. Jestem pewna, że do niego wrócę. Sprawdzał się także do lekkiego podkreślenia opalenizny, np. na dekolcie lub rękach. Kupię ponownie.

4. Rimmel, Scandaleyes - tusz do rzęs. Bardzo lubię tuszę Rimmela :) ten również się u mnie super sprawdzał. Pięknie podkreślał rzęsy. Kupię ponownie.

5. Lagenko, pomadka kolagenowa - całkiem niezła, ale jak dla mnie trochę zbyt miękka. Miałam wrażenie, że się niedługo złamie, ale na szczęście nic takiego się nie stało :) Poza tym nawet przyjemnie działa na usta.

6. Krem do rzęs, L'biotica - do stosowania na noc. Kupiłam go skuszona niską ceną i kierowana chęcią poprawy kondycji rzęs. Uważam, że był to bardzo dobry zakup! Rzęsy mniej wypadały, stały się wyraźnie mocniejsze i bardziej sprężyste. Na tym zależało mi najbardziej :) Zauważyłam również lekkie zagęszczenie i wydłużenie. Nie jest to jednak efekt tak spektakularny jak po droższych odżywkach, ale uważam, że ta jest warta uwagi :) Nie podrażniła, nie dawała efektu "oczu za mgłą". Chciałam o niej napisać osobną recenzję, ale niestety straciłam zdjęcia efektów... może kiedyś nadrobię :) bo kupię ponownie.

7. Yves Rocher, dwufazowy płyn do demakijażu - chyba mój ulubieniec. To już kolejne opakowanie, które zużyłam :) Bardzo dobrze radzi sobie z makijażem. Kupię ponownie.

8. Bio-Oil - więcej o nim tu: KLIK Nie wiem czy kupię ponownie. Mimo, że zużyłam całe opakowanie to nie zauważyłam szczególnych efektów... 

9. Gliss Kur, odżywka do włosów w sprayu - bardzo je lubię :) zużyłam już wiele opakowań i poznałam wiele wersji. Kupię ponownie.

10. Elkos, żel pod prysznic - całkiem fajny, ma ładny zapach.

11. Maska w płatku, Purederm - na zdjęcie się nie załapała bo nie chciałam trzymać opakowania :P maska była całkiem dobra, ale nie wiem czy kupiłabym ponownie. Trochę nie pasował mi jej zapach. Efekty na kolana nie powaliły.

45 komentarzy:

  1. Spore denko, miałam z tych produktów tylko tusz z Rimmel i byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spore denko, miałam z tych produktów tylko tusz z Rimmel i byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam ochote kupic bioil :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta nivea mnie zafrapowała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nic nie miałam z Twojego denka ; p

    OdpowiedzUsuń
  6. używam aktualnie tej odżywki Glisskur, ale nie jestem w niej zakochana :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tusz z Rimella brzmi ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zawsze duże denko :) a u mnie brak :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten płyn do demakijażu z YR mnie rozczarował ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego? Słabo zmywa czy coś innego wyrabia?

      Usuń
  10. Sporo udało Ci się zużyć, nic z Twojego denka nie miałam. Szkoda, że ten antyperspirant się nie sprawdził, bo chciałam go kupić.

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię żele Elkos, mam kokosowy obecnie! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda tego Neo, a myślałam , że fajny deo :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam inną wersję Garniera (niebieska, bezzapachowa) i jestem zadowolona. Czekam na Twoją recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam Bio-Oil, ale nie widzę efektów.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładne zużycie :) za gliss kurem nie przepadam, tusz kiedyś miałam i był bardzo okej :) byłam ciekawa antyperspirantu, ale chyba już nie jestem ;p

    OdpowiedzUsuń
  16. zrobisz osobny post o kremie do rzęs ? ;-) zastanawiam się nad zakupem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę zrobić :) ale tak jak mówię - bez zdjęć efektów "przed" i "po"...

      Usuń
  17. Sporo zużyć, ale widzę, że większość się sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Chyba jednak kupię ten krem do rzęs. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie ten sam Gliss Kur w łazience. Odżywki dwufazowe są niezastąpione.

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam takie wpisy :) Bardzo przydatne, zwłaszcza, że mnei ciężko przekonać do zakupu pudła z masą rzeczy których nie znam ;)
    Tradycyjnie zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawi mnie ten gliss kur czarny :-) do tej pory mialam tylko zloty :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Myślałam ze bio oil jednak jakieś efekty daje, polecało mi go kilka dziewczyn :)
    pewnie zależy o co chodzi i jakich rezultatów oczekujemy :)
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
  23. Strasznie żałuję, że nie widziałam wcześniej tego kremu z Nivea, wydaje się idealny zwłaszcza na lato! :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zaciekawił mnie ten krem z Nivea :) I chyba się w końcu skuszę na te odżywki z Gliss Kur :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie znam nic z Twojego denka. Zaciekawiłaś mnie tą odżywką do rzęs.

    OdpowiedzUsuń
  26. Płyn do demakijażu z YR znam - bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bio-oil polubiłam. Ten kremik Nivea lubię bardzo na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  28. U mnie neo też się nie sprawdził...
    A płyn do demakijażu YR polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie miałam nic z tych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  30. fajne denko, miałam tylko odżywkę Gliss Kur oraz Bio-oil :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Spore denko. Bardzo lubię odżywki Gliss Kur i regularnie do nich wracam.

    OdpowiedzUsuń
  32. Miałam Bio Oil, ale dla mnie nic specjalnego i dwufazówkę z YR - w sumie była niezła :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Z Twoich kosmetyków nie miałam jeszcze nic ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Też lubię odżywki z GlissKura ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Gratuluję denka, a co do Bio-oil to ja zużyłam chyba 3 opakowania, smarowałam się nim regularnie chyba z pół roku i zero efektów. Dla mnie to przereklamowany produkt i stanowczo za drogi jak na jakość jaką prezentuje. Nie wiem, może na inne dolegliwości skórne komuś pomógł ?

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja z antyperspirantu z Garniera również nie byłam zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja stosowałam Bio-oil i szkoda tylko kasy już nigdy go nie kupię.

    OdpowiedzUsuń