niedziela, 29 listopada 2015

KONKURS z Vita Liberata

Ostatnio pisałam Wam o maseczce samoopalającej od Vita Liberata: KLIK Spodobała się Wam? Jesteście ciekawe jak sprawdziłaby się u Was? Teraz możecie się o tym przekonać! Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie, w którym możecie wygrać maseczkę samoopalającą na noc, Vita Liberata!
Jeżeli podobnie jak ja tęsknicie za latem to teraz macie szansę, aby przywrócić jego wspomnienie.


Regulamin:
1. Organizatorem konkursu jestem Ja, czyli autorka bloga globalnie.blogspot.com
2. Nagrodą jest maseczka samoopalająca na noc Vita Liberata, Wygrywa jedna osoba. Sponsorem nagrody jest https://www.facebook.com/VitaLiberata.poland
3. Aby wziąć udział w konkursie należy prawidłowo wypełnić zgłoszenie (według wzoru) i umieścić je w komentarzu pod tym postem.
4. Konkurs trwa od 29.11.2015r. do 14.12.2015r. do godziny 23.59.
5. Zwycięzca zostanie wybrany na podstawie udzielonej odpowiedzi.
6. Wyniki zostaną ogłoszone na moim blogu w nowym poście, najpóźniej w terminie 7 dni od daty zakończenia przyjmowania zgłoszeń.
7. Po ogłoszeniu wyników czekam 3 dni na dane do wysyłki. Jeśli ich nie otrzymam, wybrana zostanie kolejna osoba.
8. Prawidłowe zgłoszenie do rozdania jest równoznaczne z zapoznaniem się i zaakceptowaniem niniejszego regulaminu.
9. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.)


Co należy zrobić, aby wziąć udział w konkursie?
1. Być publicznym obserwatorem mojego bloga
2. Polubić fanpage Vita Liberata: KLIK
3. Udostępnić zdjęcie konkursowe
4. Odpowiedzieć na pytanie: Jaki jest Twój sposób, aby zachować wspomnienie lata?

Wzór zgłoszenia:
Obserwuję jako:
Baner: link
Odpowiedź na pytanie: 

~Powodzenia!

15 komentarzy:

  1. Powodzenia wszystkim życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia :*
    Kochana kliknęłabyś w link u mnie w najnowszym poście ?
    Z góry dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję jako: Szmaragd
    Baner: http://szmaragdowy-deszcz.blogspot.com/
    Odpowiedź na pytanie: fotografie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. również życzę powodzenia! :)

    http://lamodalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkim serdecznie życzę powodzenia! :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Great post and amazing pic :)...thx for sharing!

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia - ja się niestety ani nie opalam, ani nie samoopalam, dlatego dam szansę innym :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oserwuję blog jako Adriana Schenk. Baner https://web.facebook.com/profile.php?id=100010585333641 ; Mój sposób na zachowanie wspomnienia lata to używanie kosmetyków które przedłużają opaleniznę,i łykanie karotenu w tabletkach, które mają także inne witamny w składzie m.in. witaminę A. To bardzo pomaga mi zachować wspomnienie lata na skórze. A poza tym to masa zdjęć z wakacji, i video nie pozwalają mi zapomnieć wspomnień z lata.

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuję jako: Martyna G.
    Lubię fanpage VL jako: Martyna Mirosława Gru..
    Baner: http://testujeiopiniuje.blogspot.com/ - pasek boczny na dole
    Odpowiedź na pytanie: Najprostszym sposobem dla mnie są zdjęcia. Zachowujemy wiele sytuacji, wspomnień, towarzyszących temu uczuć i opaleniznę :)

    OdpowiedzUsuń