czwartek, 5 listopada 2015

Oliwka pod prysznic - Yves Rocher

Dzisiaj chciałabym napisać kilka słów o oliwce pod prysznic od Yves Rocher. Mogliście ją zobaczyć w Denku  KLIK. Obiecałam wtedy, że pojawi się jej szersza recenzja. Post trochę spóźniony, ale już nadrabiam zaległości :)


Oliwka pod prysznic z olejkiem arganowym to kosmetyk, który pielęgnuje skórę w trakcie kąpieli pod prysznicem. Oliwka w złocistym kolorze, pod wpływem wody zmienia się na skórze w mleczną piankę, która pieści skórę, pozostawiając ją odżywioną, aksamitną w dotyku i zmysłowo pachnącą. Kosmetyk wykorzystuje tradycyjny, marokański składnik zwany "płynnym złotem Maroko" - olejek arganowy. Yves Rocher wyselekcjonował olejek arganowy w 100% biologiczny - bez pestycydów, niemodyfikowany genetycznie, pozyskiwany tradycyjnymi metodami.



Oliwka znajduje się w przezroczystej buteleczce, wykonanej z plastiku. Opakowanie jest zakręcane, a jego pojemność to 200 ml. Ogólnie design przypadł mi do gustu. W jej składzie znajdziemy popularny olejek arganowy, Produkt ma ładny kolor, nazwałabym go bursztynowym :) Mimo, że to oliwka to jej konsystencja nie jest typowa dla takich produktów. Jest bardziej żelowa. W sumie to dobrze bo przez otwór wypływa odpowiednia ilość produktu.
W kontakcie z wodą oliwka zaczyna się lekko pienić. Kosmetyk jest bardzo wydajny.
Bardzo podoba mi się jej zapach! Powiedziałabym, że jest jakby pszczeli... może to dziwne, ale to jest moje skojarzenie ;-)
Oliwka dobrze myje i lekko nawilża. Skóra po jej użyciu jest miękka, gładka i przyjemna. Jeśli nie macie dużego problemu z suchą skórą to myślę, że po prysznicu będziecie mogły zrezygnować z balsamu. Jednak nie będzie to wskazane dla bardziej wymagających.
Myślę, że oliwka sprawdzi się głównie latem. Niestety jej cena regularna jest bardzo wysoka (32zł)! Zdecydowanie mocno przesadzona... warto jednak skusić się na jej zakup, gdy znajdziecie ją w promocji :)
Ja chętnie do niej w przyszłości wrócę.

38 komentarzy:

  1. Jak się trafi w promocji, to czemu nie :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam produkty od YR więc chętnie bym sama ją kupiła. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałyśmy chyba żadnego produktu z tej firmy ale oliwka nas przekonuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Drogi :( ale lubię tą firmę, lubię olejki więc czekam na promocje i kupuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O to będę czekała na okazję:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię Yves Rocher a oliwkę prędzej czy później będę mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Great review sweetheart...thx for sharing!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cena jest faktycznie przesadzona, będę czekała na promocję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Za taką cenę na pewno go nie kupię, ale nie wykluczam, że gdy będzie w promocji bardziej się jemu przyjrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pomyślę nad dorzuceniem tej oliwki do prezentu dla mojej siostry:), o ile zasłuży:).

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja maniaczka Yves Rocher, nie byłam już tam z pół roku!!! :-(

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam już dwa opakowania tej oliwki i na wakacje na pewno kupię 3 :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Takiego cuda jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta oliwka jest na liście moich kosmetyków do przetestowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przydało by mi się takie coś :-D

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam ją ze dwa lata temu, w promocji całkiem spoko ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Muszę wejść do sklepu bo widziałam znowu jakieś boskie, sezonowe zapachy :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Chętnie wypróbuję taką nowość. Ale rzeczywiście warto czekać na promocję.

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak trafie na promocje biorę odrazu ;) nie miałam jeszcze tego typu produktu a bardzo mnie zachecilas: *

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak trafie na promocje biorę odrazu ;) nie miałam jeszcze tego typu produktu a bardzo mnie zachecilas: *

    OdpowiedzUsuń
  21. ooo to ja chętnie poczekam na promocję :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Oliwki pod prysznic jeszcze nie miałam :P

    OdpowiedzUsuń
  23. Zapragnęłam ją mieć u siebie teraz, natychmiast! Pozdrawiam Cię serdecznie, miłej niedzieli :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Zdecydowanie będę czekać na promocję :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Miałam ją już spory czas temu i uwielbiałam, ale za zapach ;) pod kątem pielęgnacji nie zachwyciła.

    OdpowiedzUsuń
  26. Gdyby nie ta cena, na pewno bym się skusiła. Może trafię na jakąś promocję. :-)
    Pozdrawiam i dołączam do obserwowanych. :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. wygląda bardzo kusząco, ale póki co używam dużo tańszej oliwki z Barwy :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam ją w zapasach, skoro lepiej sprawdza się latem, to może sobie poczekać ;))

    OdpowiedzUsuń
  29. miałam ją. Nie wiem dlaczego ale nie polubiłyśmy sie...

    OdpowiedzUsuń
  30. Dzisiaj właśnie składałam zamówienie w YR i się nad nią zastanawiałam. Mogłam jednak wziąć...

    OdpowiedzUsuń
  31. Ciekawy produkt :) ja bym chętnie wypróbowała, tym bardziej, że nawilża w trakcie kąpieli ;)
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
  32. Będę na nią polować na promocjach :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie miałam jeszcze kosmetyków z YY, ale planuję małe zakupy i ta oliwka jest na mojej liście :)

    OdpowiedzUsuń