środa, 18 listopada 2015

Rossmann -49% - zakupy

Szaleństwo w Rossmannie dobiegło końca. Podczas tej edycji nie dałam się ponieść wielkiemu szaleństwu :) Kupiłam tylko po jednym produkcie w każdym etapie promocji. Wszystkie nabyte kosmetyki są dla mnie nowością.

Rossmann -49% - zakupy

Promocja, w której można wydać 49% mniej to świetna okazja, aby zaopatrzyć się w produkty, które chcemy wypróbować lub przetestować :) Dlatego zdecydowałam się na zakup sławnego cienia do powiek Color Tatto. Słyszałam o nim tyle, że byłam bardzo ciekawa jak się sprawdzi u mnie. Wybrałam kolor 91 - wersja matowa. W pierwszym etapie promocji zawędrowałam do Rossmanna po złoty lakier do paznokci Wibo z serii Royal Manicure. 
Ostatnim moim zakupem była paletka do konturowania z Wibo. Chyba był to najbardziej pożądany przez wszystkich produkt podczas promocji. Przyznam szczerze, że nie miałam w planach jej zakupu :P ale uległam i to ją mogę nazwać moim "małym szaleństwem". To Wy zachęciłyście mnie do jej kupna kusząc zdjęciami i informacjami na jej temat :) poza tym promocyjna cena była bardzo zacna. 

Podczas trwania promocji -49% pierwszy raz zdecydowałam się na zakupy w sklepie Rossmann on-line. Za pośrednictwem strony zamówiłam paletkę z Wibo, ponieważ nie miałam czasu na podróże po sklepach stacjonarnych, aby ją dorwać. To było dobre posunięcie :D Już po godzinie od wykonania przelewu mogłam odebrać paczuszkę. Byłam zaskoczona, że tak szybko! :)
Trochę obawiałam się, że paletka może być wymacana, ale wszystko okazało się w porządku. Moje pierwsze spotkanie ze sklepem on-line mogę uznać za udane.

Jestem ciekawa co Wy kupiłyście :) Bardzo zaszalałyście? Chwalcie się! Może też zostawiać linki do swoich postów - chętnie poczytam. 

63 komentarze:

  1. Paletkę tez kupiłam przez stronę, ale trochę za jasna jak dla mnie:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne nowości :) ja mam odpowiednik tej paletki ze sleeka ;) a w Ross kupiłam tym razem tylko pomadkę, za to poszalałam gdzie indziej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie poszalałaś:) żadnego z tych kosmetyków nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta paletka w Wibo jest naprawdę ciekawa! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem ciekawa tej palety do konturowania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. -49 % to niesamowita okazja :) u nas sa takie promocje jedynie gdy sklep jest zamykany... Z najwyższa obniżka spotkałam sie -30% u nas :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekałam na ten post :D Może zrecenzujesz tą paletkę z Wibo ? Jestem jej bardzo ciekawa. Mi jakoś nie po drodze ostatnio na zakupy i do Rossmanna. Kupiłąm sobie tylko korektor z Maybelline ale nieźle się naszukałam nowego, bo wszystkie były otwarte. W ostateczności był tylko 1 w kolorze nie moim no ale cóż :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że recenzja pojawi się w grudniu :)

      Usuń
  8. My kupiłyśmy tylko kredkę do oczu i całkiem dobrze się sprawuje :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja za bardzo nie zaszalałam. Kupiłam tylko podkład, puder i róż.

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie nie było tej paletki, albo ja nie potrafiłam jej znaleźć :) Ale generalnie nie poszalałam w tym sezonie na promocjach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie zostawiłam na promocji w Rossmanie zbyt dużo pieniędzy więc mogę zaliczyć to do mojego małego sukcesu ;P

    OdpowiedzUsuń
  12. Faktycznie, wszędzie widać teraz paletkę Wibo. Ciekawa jestem jak się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba tez się skuszę na zamówienie on-line. W tym tygodniu są chyba najbardziej pożądane kosmetyki i nie mam ochoty przepychać się, aby coś konkretnego zobaczyć. I chyba tak jak ty kupię tę paletkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiedzi
    1. Sama sobie się dziwię bo byłam kilka razy ale się nie zatrzymałam :D

      Usuń
  15. Też mam tą paletkę, na szczęście udało mi się ją dorwać na półce, nie była macana- uff. Color Tattoo też kupiłam, lecz w odcieniu permanent taupe;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Moje rossmannowskie zakupy, również były skromne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Color tatoo ostatnio robi furorę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszyscy kuszą tym zestawem Wibo, ale będę twarda i go nie kupię :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Chciałam jeszcze dokupić rozświetlacze, ale zostały już tylko połamane :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Paletkę do konturowania i cień też mam! Fajne zakupy :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziś właśnie robiłam mani tym złotkiem :D Fajne jest chociaż pędzelek jakiś taki wąski i niezbyt wygodnie się nim maluje.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja sobie zrobiłam zapas podkładów , no i kilka lakierów też kupiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To teraz czekam na zdobienia nowymi lakierami ;)

      Usuń
  23. Ja chciałam to trio, ale niestety nie udało się go zakupić tym razem, online paletka też była niedostępna zanim się na nią namyśliłam, ale na szczęście bez promocji też nie kosztuje majątku ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Creme de Rose mam i niedawno pisałam o nim i o nr 93 ;). Szkoda, że u siebie nie znalazłam tego lakieru i paletki do twarzy z Wibo.

    OdpowiedzUsuń
  25. Widzę że dokonałaś przemyślanych zakupów. Ja też nie poszalałam na tej promocji i kupiłam jedynie tusz, kredkę do oczu, lakier, pomadkę i błyszczyk. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. O taką paletkę do konturowania chętnie również bym sobie wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  27. mi nie udało się już dorwać tej paletki z wibo,
    dlatego na ostatniej części rossmannowych promocji nie kupiłam nic :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Najważniejsze, że coś udało się kupić. U mnie też skromnie :).

    OdpowiedzUsuń
  29. Zakupy fajne i przemyślane, ja tochę zaszalałam szczególnie w 3 etapie promocji, a Color Tattoo też kupiłam i mam też ten lakier☺. Obserwuję i zapraszam do mnie ☺

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja to zrobiłam zapasy chyba na pół roku.:p

    OdpowiedzUsuń
  31. Paletki zazdroszczę - "moje kolory" :). Udało mi się w ogóle nie ulec (serio!), aż sobie zapisałam ten dzień w kalendarzu :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Kusi mnie ta paletka ale narazie mam ze Sleeka;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Również zainteresowal mnie Color tattoo, ale w kolorze brazu :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja post stworze pewnie w przyszłym tygodniu, a kupiłam niewiele. Również skusiłam się na ten odcień Color Tattoo, ale jestem trochę zawiedziona kolorem, gdyż na moich powiekach jest praktycznie niewidoczny. Za to ładnie trzyma makijaż oka przez cały dzień.

    OdpowiedzUsuń
  35. Niestety nie było mnie w Polsce i rossmann'owskie szaleństwo mnie ominęło :P

    OdpowiedzUsuń
  36. Szukałam tej paletki Wibo, ale nigdzie jej u mnie nie było ;/ Głupia ja, że nie pomyślałam, żeby zamówić ją online ;/

    OdpowiedzUsuń
  37. Paletka z WIBO mnie zaciekawiła,ale u mnie w Starachowicach - w żadnym ROSSMANN'ie jej nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja kupiłam rozświetlacz z wibo. I nic więcej.Chciałam też tę paletkę do konturowania, ale juz nei było.

    OdpowiedzUsuń
  39. A ja poszalałam na szminkach i odpuściłam resztę ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. chciałam dorwać paletę z Wibo, ale się nie udało :(

    OdpowiedzUsuń
  41. U mnie dzięki tej promocji pojawiły tylko dwa tuszę do rzęs ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Paletkę do konturowania również zakupiłam! :)

    OdpowiedzUsuń
  43. tatuaże Maybelline są niezawodne! :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja właśnie nie miałam możliwości iść podczas promocji do Rossmanna i zapomniałam na śmierć, ze przecież mogę zrobić zakupy on-line:) Ale i tak w planach miałam zakup jednego podkładu tylko także strata nie aż taka duża :) Ta Twoja paletka mnie zainteresowała :))

    OdpowiedzUsuń