środa, 2 grudnia 2015

Denko Listopad

Mamy już grudzień! Możecie w to uwierzyć? Ten czas tak szybko leci... ani się nie obejrzymy, a będą już Święta i Sylwester :)
Na powitanie nowego miesiąca mam dla Was moje małe podsumowanie listopadowych zużyć. 

Denko Listopad

1. Balsam do ciała, Bath&Body Works - wspaniały! Tym razem zużyłam wersję Orchid i byłam tak samo zadowolona jak z balsamu Hawaii, o którym możecie przeczytać tu: KLIK Konsystencja i działanie obu produktów są bardzo podobne. Kupię ponownie.

2. Szampon do włosów, Elseve Total Repair - całkiem fajny, ale nie wiem czy poprawił kondycję włosów. Bardzo mocno się pienił i nie plątał włosów. Może kupię ponownie.

3. Mydło w płynie, Dove - raczej w moich denkach nie pojawiają się mydła do rąk, ale o tym muszę wspomnieć :) Jest rewelacyjne! Pięknie pachnie i dobrze wpływa na dłonie. Nie wysusza ich. Chętnie kupię ponownie.

4. Żel pod prysznic, Bath&Body Works - cudowny zapach. Można się w nim zakochać :) Nie wysusza ciała. Bardzo umila kąpiel. Kupię ponownie.

5. Tender, Oriflame - kolejne zużyte przeze mnie opakowanie. Uwielbiam ten uniwersalny kremik. Tym razem pojawia się klasyczna wersja. Kupię ponownie.

6. Żel antybakteryjny, Bath&Body Works - wspaniały! Ślicznie pachnie truskawkami. Nie pozostawia żadnej warstwy na dłoniach. Przyjemnie je odświeża. Kupię ponownie.

7. Żel do golenia, Joanna - po niego sięgam najczęściej. Zdecydowanie bardziej odpowiadają mi żele niż pianki. Kupię ponownie.

8. Peelingujący żel pod prysznic, Oriflame - złuszczający żel pod prysznic o zapachu mięty i maliny. Posiada małe peelingujące drobinki. Nie ściera za mocno, ale efekt jest w porządku. Pachnie nieziemsko! Naprawdę uwielbiam ten zapach, czuć go nawet w łazience przez pewien czas po skończonym prysznicu. Szkoda, że na skórze nie jest tak intensywny. Pojawia się u mnie kolejny raz. Kupię ponownie.

9. Żel pod prysznic, BingoSpa - wersja brzoskwiniowa. Niestety nie przypadł mi do gustu. Praktycznie się nie pienił. Zapach również nie powala, niestety nie potrafiłam wyczuć w nim brzoskwini... Nie kupię ponownie.

Musze przyznać, że Denko udane. Sporo pozycji się u mnie sprawdziło. 
A jak Wasze zużycia? :)

43 komentarze:

  1. Niestety nic z tego nie używałam.
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio bardzo polubiłam szampony Loreal Elseve <3 reszty nie znam :) u mnie podobnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Z L'Oreal Elseve miałam wersję regenerującą. Przerzuciłam się teraz na Pantene :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widać, że denko w tym miesiącu bardzo udane :) Zastanawiamy sie nad "Żel antybakteryjny, Bath&Body Works" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Może kiedyś uda mi się przetestować jakiś produkt Bath&Body Works ;) Ważne, że denko udane :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam zadnego z tych specjałów a z BBW wogole nigdy nic nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię te małe żele antybakteryjne z BBW :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa jestem, czy mydło w płynie Dove nawilża tak samo dobrze jak żele pod prysznic :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne denko :) jestem od niedawna z Oriflame, muszę koniecznie kupić ten peelingujący żel, mam mgiełkę w tym zapachu i jest cudna. A BBW mnie kusi bardzo, w końcu coś od nich zamówię na pewno :D

    OdpowiedzUsuń
  10. O, takie nieduże denka to ja umiem robić :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Spore denko :) i ile sprawdzonych produktów ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. Również lubię mydełka Dove :-). Z chęcią wypróbuję niektóre produkty z powyższych :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tender z Oriflame uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. tez lubię żele do golenia, ale tego jeszcze nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam nic z Twoich zużyć, również dzisiaj pokazywałam na blogu swoje zużycia z których jestem zadowolona .

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię Dove, a BBW jest na liście moich chciejstw, może Mikołaj coś przyniesie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. mydło w płynie Dove mnie zaciekawiło :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Great review sweetheart...thx for sharing!

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie znam żadnego kosmetyku :) Moje zużycia dopiero czekają na swoje 5 minut :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Tender Care używam od kilku lat i jestem fanką, mam różne wersje :) :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Musze kiedyś wypróbować tych żeli z Bath&Body Works

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam żele z Bath & Body Works :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajnie, że nie trafiły Ci się buble :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Żele z BBW mnie ciekawią, ale nigdy nie mogę trafić na promocje, a ich ceny regularne są moim zdaniem trochę za wysokie :P

    OdpowiedzUsuń
  25. Ha najbardziej zainteresowało mnie Bingo Spa, a tu taki niewypał ech. :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie miałam nic z Twojego denka. Ładnie Ci poszło :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Balsamy do ciała z Bath and Body Works bardzo kusza, mam nadzieję, że kiedyś się w nie zaopatrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Dobrze Ci poszło. Nie znam kompletnie nic z Twojego denka:)

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo lubię tender care :) mam zamiar wypróbowac wszystkie zapachy :P

    OdpowiedzUsuń
  30. O ile pamiętam Tender to chyba najstarszy produkt Oriflame, a to o czymś świadczy:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Znam jedynie arganowy krem pod prysznic i bardzo go lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Ciekawe czy mi się uda kiedyś zrobić denko nim wyrzucę opakowania w kosz:] Gratuluję zużyć :]

    OdpowiedzUsuń
  33. W to jak ten czas leci uwierzyłam dziś, jak odkryłam swoje braki w przeglądaniu ulubionych blogów ;) Z tych kosmetyków nie znam żadnego!

    OdpowiedzUsuń
  34. oo, jak dobrze wszystko wypadło.. z tym małym wyjątkiem na końcu :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja też bardziej wolę żele niż pianki :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Z twojego denka znam tylko żel do golenia z Joanny, wazelinkę z Oriflame, mydło Dove i produkty Elseve, które mi nie służą.

    OdpowiedzUsuń
  37. Ależ pokaźne denko! Jak spojrzałam na moje, to aż się speszyłam, że ostatnio nie szarżowałam zbytnio. Mam za to wielką ochotę na ten kremik z Oriflame. Tyle już o nim słyszałam, a jeszcze nie używałam...

    OdpowiedzUsuń