poniedziałek, 21 grudnia 2015

Świątecznie z CNDirect

Święta już za pasem :) a ja dopiero dziś zaczęłam tworzyć "klimat Świąt" i dekorować swój pokój.
Z racji tego, że w planach mam skromne zamówienie ze strony CNDirect postanowiłam sprawdzić czy oferują coś świątecznego. Na blogu również wypadałoby wprowadzić mały klimacik, więc prezentuję Wam kilka rzeczy, które wpadły mi w oko i idealnie wpasowują się w temat.

CNDirect\

Bardzo fajne figurki/lalki. Szczególnie spodobał mi się bałwanek - bo to chyba on, prawda? :P Na Mikołaja raczej bym się nie skusiła.

CNDirectCNDirect
                                                 KLIK                                                                KLIK

Ubranko na butelkę bardzo chętnie bym kupiła. I pewnie kiedyś to zrobię :) Uważam, że może to być również świetny pomysł na prezent dla miłośników wina.
Skarpeta na drobne upominki kojarzy mi się głownie ze Świętami z amerykańskich filmów. Chyba każdy ma przed oczami obraz kominka, do którego przyczepia się tego typu ozdoby :) 

CNDirectCNDirect
                    KLIK                                                                                                    KLIK

Bałwanek na sztućce spodobał mi się chyba najbardziej :) To super pomysł na dekorację świątecznego stołu. Myślę, że w przyszłości zaopatrzę się w taki bajer. 
Powiedzcie mi czy mikołajowe ubranko dla małej pociechy nie jest urocze? Bo moim zdaniem bardzo! 


CNDirectCNDirect
                                               
                                            KLIK                                                                           KLIK

Oczywiście skoro mamy grudzień to muszą być również... sweterki :) Bardzo podobają mi się świąteczne motywy. Szczególnie renifery :)

Oczywiście na świąteczne zakupy w CNDirect jest już za późno, ponieważ paczka na pewno nie dotrze na czas, ale to tylko przykłady :) Asortymenty w sklepach są tak bogate, że z pewnością znajdziemy w nich podobne rzeczy :)

A jak Wasze przygotowania do Świąt? Klimat już zrobiony? Czujecie w ogóle, że to już za kilka dni? ;-)

31 komentarzy:

  1. Ale urocze gadżety :D Chciałybyśmy taki sweterek!

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej spodobał mi się bałwanek i sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bałwanek zdecydowanie wymiata:). Chociaż skarpeta tez fajna! Poklikane:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialne są teraz te sweterki we wzory ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana wszystko kliknięte, powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko jest świetne! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko fajne , zwłaszcza bałwanek ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bałwanek na sztućce jst uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Great items Really interesting post...thx for sharing! xx

    OdpowiedzUsuń
  10. Faijne rzeczy ;)
    Znalaźłam swiąteczny sweterek w lumpeksie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja lubię takie świąteczne sweterki, mam i chodzę :D mimo, że raz do roku ;)
    podoba mi się to wdzianko na butelkę haha :D
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne to ubranko na butelkę :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nie czuję klimatu Świąt, może jak dzisiaj ubiorę choinkę to się to zmieni:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super świąteczne ozdoby :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten bałwanek jest śliczny :) Poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Padłam na To Słodkie wdzianko dla Maluszka <3 Wesołych Świąt , Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja już unikam takich pierdółek:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Muszę kiedyś coś zamówić z tego sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne rzeczy :) poklikałam :) Wesołych Świąt :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładnie ale też chcę śniegu !!! :)

    OBS ?
    www.madame-white.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń