poniedziałek, 18 stycznia 2016

Bioelixire, Argan Oil

Serum do włosów  Bioelixire jakiś czas temu stało się bardzo popularne. W internecie można przeczytać na jego temat wiele pozytywnych opinii. Budzi także wiele kontrowersji, szczególnie z uwagi na swój skład. Mimo to ma wielu zwolenników i ja również do nich należę :) Jest to produkt, z którego można zrezygnować, ale ja zawsze po umyciu włosów lubię użyć czegoś co trochę pomoże je zdyscyplinować. 

Bioelixire, Argan Oil

Serum Argan Oil jest produktem regeneracyjnym, nawilżającym, chroniącym włosy przed czynnikami zewnętrznymi. Nadaje połysk, likwiduje matowość.
Działa przeciwstarzeniowo, powstrzymuje wolne rodniki, nawilża i napina skórę. Zapobiega rozdwajaniu się włosów i nadaje im miękkość. Wzbogacony o olejek jojoba i słonecznikowy.

Najlepiej nałożyć olejek na wilgotne włosy, szczególnie na ich końce, nie spłukiwać. Może być również stosowany na suche włosy. Olejek można też dodawać w niewielkiej ilości do farb podczas farbowania włosów, aby zwiększyć połysk i chronić włosy.

Bioelixire, Argan Oil

Serum znajduje się w niewielkiej, zakręcanej buteleczce o pojemności 20ml. Ma trochę duży otwór, ale dla mnie nie jest to problemem. Można się do tego przyzwyczaić i nauczyć wylewać odpowiednią ilość produktu. Olejek ma ładny kolor i przyjemny, trochę słodki zapach. Nie jestem pewna czy tak pachnie olejek arganowy (raczej nie), ale mimo to podoba mi się i żałuję, że tak krótko utrzymuje się na włosach. Produkt oczywiście jest tłusty - jak to olejek. Nie jest jednak szczególnie rzadki i łatwo się go rozprowadza. Nie zdarzyło mi się przesadzić z jego ilością, ale zalecam ostrożność!

Serum stosuję zazwyczaj na suche włosy. Nie oczekuję od niego regeneracji. Podoba mi się, że fajnie ujarzmia i wygładza moje puchate kosmyki. Bardzo ładnie nabłyszcza, a włosy stają się miękkie. Nie obciąża. Olejek nakładam prawie na całe włosy :) zwracam jednak uwagę na to, aby nie przesadzić z ilością na czubku głowy, ale za to szaleję przy końcówkach. 
Jest bardzo wydajny! W składzie możemy znaleźć sporo silikonów. Moim włosom to nie przeszkadza, ale wiem, że nie niektórzy starają się unikać takich produktów.

Skład: Cyclopentasiloxane, Dimethicone, Dimethiconol, Caprylic/Capric Triglyceride, Parfum, Linalool, Limonene, Argania Spinosa Oil, Benzophenone-3 , Simmondsia Chinensis Oil, CI 26100, CI 47000, Butylene Glycol, Helianthus Annuus Seed Extract, CI 61565.

Moim zdaniem to bardzo dobry produkt, który dyscyplinuje włosy. Fajnie się sprawdza po użyciu prostownicy, aby doprecyzować całą fryzurę. Mimo, że może nie jest idealny to jestem pewna, że wrócę do niego jeszcze wiele razy. Może być dobrą alternatywą dla jedwabiu.

28 komentarzy:

  1. Bardzo trafiony post - od dłuższego czasu mam w planach zakupić olej arganowy. Buziak Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  2. W tej chwili nie mam, ale dawniej bardzo lubiłam olejek arganowy do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam go i całkiem dobrze sobie radzi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. stosowałam, jest dobry, ale aktualnie używam innego :)
    locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta silikonowa bomba jest idealna do zabezpieczenia końcówek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Stosowałam go swego czasu i byłam poniekąd zadowolona, ale nie zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  7. miałam i lepszy od pozostałych olejków arganowych. nie daje efektu tłustych włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię tego typu olejki, a arganowy do włosów jest wprost idealny. niestety rozjaśniam... i po zastosowaniu i siebie widzę, że przyciemnia mi końcówki - nie efektownie to wygląda

    OdpowiedzUsuń
  9. nie miałam go ale z chęcią bym spróbowała jaki efekt by zostawił na moim puchu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba o nim nie słyszałam wcześniej, ale argan lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeden z moich ulubionych produktów do ochrony końcówek ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Używam wciere z Arganowego Olejku, a na rozdwojone końcówki używam jedwabiu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. mam ten produkt i nakładam go na mokre jeszcze końcówki włosów i później suszę zimnym strumieniem ;-) fajnie się sprawdza

    OdpowiedzUsuń
  14. Na włosy nakładam tylko maseczki i odżywki w sprayu więc raczej się nie skuszę :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię go używać :) teraz dokupiłam z tej serii serum macadamia. Argan oil bardzo dobrze dogaduje się z moimi włosami i końcówkami, wyglądają dużo lepiej i do tego ten obłędny zapach :) Baaaardzo go lubię i wracam do niego często.
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja bardzo go lubię i kupuję na zmianę z jedwabiem. Choć jednak jedwab bardziej mi sprzyja

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak znowu zaczną się puszyć to wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja lubie z morrocanoil najbardziej chyba:P

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajne są te olejki! Zapraszam na nowy post i konkurs - melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam wszelkiego rodzaju olejki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajnie, że Ci odpowiada :) ja nie używam tego typu produktów ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Na moje włosy olejki stosuję dopiero od niedawna i jestem w trakcie sprawdzania jak działają i jakie przynoszą korzyści.

    OdpowiedzUsuń
  23. Nigdy nie miałyśmy tego oleju ale zawsze nas ciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Olejek do włosów którym nie olejuje włosów jest dla mnie serum do włosów wiec jak najbardziej w składzie chetnie zobacze silikony które super zdyscyplinuja i zabezpieczą moje włosy :-) tego produktu jeszcze nie znam ale co nie co slyszalam :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. miałam go, bardzo ładnie pachnie:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Lubie wszystko co ma olejek arganowy. Bardzo dobrze wplywa na moje wlosy :)

    OdpowiedzUsuń