wtorek, 26 stycznia 2016

Sylveco - Hibiskusowy tonik do twarzy

Sylveco zna chyba każdy :) Jest to firma, która w swojej ofercie posiada naturalne kosmetyki bez sztucznych barwników, substancji zapachowych ani konserwantów. Produkty nie są testowane na zwierzętach :) A dziś kilka słów o hibiskusowym toniku do twarzy, który obecnie gości w mojej pielęgnacji. 

Sylveco - Hibiskusowy tonik do twarzy

Hypoalergiczny, delikatny tonik do twarzy, z ekstraktami hibiskusa i aloesu o działaniu ochronnym, rewitalizującym i wzmacniającym, przeznaczony do każdego rodzaju cery. Dzięki dużej zawartości składników nawilżających, skutecznie zabezpiecza skórę przed utratą wilgoci, zapewniając jej odpowiedni poziom nawodnienia. Tonik o lekkiej żelowej formule odświeża i zmiękcza, łagodzi podrażnienia. Uzupełnia demakijaż, może być stosowany wielokrotnie w ciągu dnia na twarz, szyję i dekolt. Pozostawia skórę wyraźnie czystą i promienną, przygotowując ją do dalszych etapów pielęgnacji.

Skład:
Woda, Ekstrakt z hibiskusa, Gliceryna, Ksylitol, Panthenol, Ekstrakt z aloesu, Glukozyd kokosowy, Alkohol benzylowy, Guma ksantanowa, Kwas fitowy, Kwas dehydrooctowy

Sylveco - Hibiskusowy tonik do twarzy

Tonik znajduje się w ciemnej buteleczce, zamykanej na "klik" o pojemności 150 ml. Jest to produkt naturalny, więc jego data ważności jest krótka. Mimo to spokojnie jesteśmy w stanie go zużyć. Mamy na to sześć miesięcy od czasu otworzenia buteleczki.
Tonik ma bardzo ciekawą konsystencję, niespotykaną w tego typu produktach. Jest ona żelowa, ale nie stwarza to problemów z wydostaniem kosmetyku. Zapach jest bardzo specyficzny, ale niedrażniący. Nie przeszkadza mi on zupełnie. Produkt ma lekko brunatne zabarwienie.
U mnie znajduje zastosowanie jako dopełnienie wieczornego oczyszczania twarzy. Czasami sięgam po niego również rano. Tonik nie podrażnia i nie uczula. Daje bardzo przyjemne uczucie odświeżenia. Mimo swojej żelowej konsystencji nie pozostawia na buzi żadnej nieprzyjemnej warstwy. Początkowo może nam się wydawać, że jednak twarz lekko się klei, ale to wrażenie szybko znika wraz z wsiąknięciem produktu. Lekko nawilża, ale nie jest to spektakularny efekt. Oczywiście nie dziwi mnie to. W końcu to nie jest jego główne zadanie. Najważniejsze jest to, że nie powoduje ściągnięcia twarzy.

Jeśli chodzi o hibiskusowy tonik do twarzy Sylveco to nie mam do czego się przyczepić. Chyba nie ma w nim nic co mogłoby mi przeszkadzać. Uważam, że jest to dobry produkt, który warto poznać.

Z naturalnymi kosmetykami bywa różnie... Ostatnio są bardzo modne, ale niestety nie każdemu służą. Ciekawa jestem jak to jest u Was? Znacie tonik Sylveco? 

56 komentarzy:

  1. Widziałam, że opinie na jego temat są podzielone ale mnie bardzo kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam, żadna rewelacja jak dla mnie i nie wrócę do niego. CZytałam i widzę że u wielu osób sie sprawdza:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tego produktu nie znam, własciwie to z Sylveco znam dopiero jedną rzecz - micel lipowy. tonik jednak zbiera dużo pochwał z pewnością go wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Firma bardo nas kusi wieloma fajnymi kosmetykami ;) Ten tonik też nam się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam tego toniku.
    To oko na nagłówku sama rysowałaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie :) Samo oko pochodzi ze strony z darmowymi grafikami. Ja je przerobiłam dodając mały globusik :)

      Usuń
  6. Kupiłam go niedawno i pewnie lada dzień zacznę używać :) Generalnie prawie wszystkie kosmetyki Sylveco które do tej pory miałam spisują się u mnie dobrze lub bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny produkt :)
    Zapraszam na nowy post http://locastrica.blogspot.com/2016/01/pink-sweatshirt-and-cherries.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam go, ale obecnie mam za dużo zapasów.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam ten tonik, bałam się, że może nie sprawdzić się na mojej trądzikowej skórze, ale używam go już kilkanaście dni i uważam, że jest świetny :D Nawilża i jest to widoczne i odczuwalne uczucie :) Do tego sok z aloesu wspomaga walkę z bliznami, co w moim przypadku jest pożądane :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę go wypróbować :) nie miałam jeszcze nic z tej firmy, muszę to zmienić bo cieszą się dobrymi opiniami :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam go na liście produktów, które chcę wypróbować :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Zaskoczę Cię, ale ja Sylveco nie znam, przynajmniej nie osobiście. Przymierzałam się do zakupu ich toniku, ale w końcu wybrałam ten z Baikal Herbals:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawa jestem jego zapachu, bo specyficzne wonie to coś, co mnie bardzo intryguje. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolejna pozytywna opinia :) ja go jeszcze nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  15. mialam i nigdy wiecej :) po koniec butli mnie zmeczyl

    OdpowiedzUsuń
  16. mam go i spisuje się całkiem dobrze :-) używam go i używam i końca nie widać :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znam go, ale produkty sylveco ogólnie bardzo mnie interesują :)

    OdpowiedzUsuń
  18. interesowałam się kiedyś tym tonikiem ale zbierał tak różne recenzje, że nie wiem tym bardziej, że produkty do twarzy z sylveco jakoś średnio się u mnie sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
  19. nie miałam okazji próbować

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie kojarzę tego toniku
    Bloga dodaję do obserwowanych i liczę na mały rewanż

    http://magicworldprincesscarmen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Tego toniku Sylveco akurat nie znam, ale może to uczucie "klejenia się" wynika z gliceryny zawartej w składzie? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo możliwe :) na szczęście nie jest to nic co przeszkadza ;)

      Usuń
  22. Czytałam trochę dobrych recenzji o tym toniku, ale nie przepadam za tego typu kosmetykami. Zdecydowanie wolę żele lub peelingi do mycia twarzy :-) .

    OdpowiedzUsuń
  23. To prawda, z naturalnymi kosmetykami bywa rożnie i nie zawsze naturalne jest lepsze. Choć akurat na tonik mam chęć. Kiedyś go sprawdzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jeszcze nie znam tego toniku, ale wiele o nim czytałam -najważniejsze, że Ty jesteś z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wygląda fajnie ja prawie zawsze z Ziaji kupuję ale może zmienię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię toniki z Ziaji :) oj wiele już ich zużyłam

      Usuń
  26. Uwielbiam go, jeden z moich naj :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Może się skuszę, dużo czytałam o nim pozytywów :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Polubiłam się z Sylveco. Uwielbiam lekki krem brzozowy do cery tłustej :)) Rzeczywiście jest lekki jak ubita śmietana.

    OdpowiedzUsuń
  29. Kolejna pochlebna opinia, którą czytam na temat tego toniku. Chyba muszę go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Z Sylveco nie miałam jeszcze nic :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ciekawe, że ma tą żelową konsystencję :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ciekawe produkty ma ta firma - nie miałam tego toniku.

    OdpowiedzUsuń
  33. Polubiłam kosmetyki Sylveco, które do tej pory używałam, tego toniku jednak nie znam. Ciekawi mnie jego konsystencja.

    OdpowiedzUsuń
  34. Co raz bardziej kusi mnie ten tonik ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Na pewno go wypróbuję, bo Sylveco uwielbiam jak do tej pory ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Uwielbiam Sylveco, jedna z moich ulubionych marek. :-)

    OdpowiedzUsuń
  37. Great review! I'm your new GFC follower # 471 if you want to come on my blog ^ - ^

    www.beautywithterri.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie miałam tego toniku, chociaż zastanawiam się nad kupnem :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Musze go w końcu wypróbować, słyszałam o nim dużo dobrego ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. ja z Sylveco właściwie nie znam nic, ale mam w kolejce do używania pomadkę, żel i jakieś próbki :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Jeszcze go nie widziałam, ale brzmi zachęcająco ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Karolina Kosmetyczka30 stycznia 2016 14:59

    Mnie też skusiły pozytywne opinie, zakupiłam i uważam, że ten tonik to istna klapa :(

    OdpowiedzUsuń
  43. Zaintrygował mnie jego kolor i mam ochotę go kupić:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Miałam go kiedyś. Jak dla mnie może być :)

    OdpowiedzUsuń
  45. W mojej pielęgnacji akurat toniki nie odgrywają zbyt ważnej roli, ale przyznam, że na ten mam ochotę już od jakiegoś czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  46. właśnie szukam dobrego toniku :) moze akurat skusze sie na ten :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Znam ten tonik u mnie spisał się b. dobrze, czytałam jedynie, że nie każdemu gęstość żelowa odpowiada.

    OdpowiedzUsuń