czwartek, 14 stycznia 2016

Żel pod prysznic ISANA

Żele pod prysznic z Isana zna chyba każdy. Często są chwalone w blogosferze :) I dobrze bo są naprawdę niezłe! Co jakiś czas marka wprowadza na rynek limitowane edycje. Tej zimy do sprzedaży trafiła wersja, którą pokazuję dziś. Popatrzcie na to urocze opakowanie! Jako wielka miłośniczka pand po prostu nie mogłam powstrzymać się przed zakupem :)

Żel pod prysznic ISANA

Isana, Żel pod prysznic Keep Cool zapewnia optymalną skuteczność i pielęgnację skóry delikatnej. Żel szczególnie delikatnie oczyszcza skórę i jednocześnie ją rozpieszcza. Łagodny kompleks pielęgnacyjny pomaga utrzymać równowagę gospodarki wodnej skóry i chronić skórę przed wysychaniem. Żel pod prysznic o owocowym zapachu powoduje, że kąpiel pod prysznicem staje się odświeżającym doznaniem i pozostawia poczucie zadbania.

Żele Isana dostępne są w opakowaniach o pojemności 300 ml. Kształt buteleczek jest zawsze taki sam, a każda wersja ma piękną grafikę. Oj naprawdę to bardzo zachęca do zakupu! 
Kosmetyk dobrze myje i nie wysusza skóry. Konsystencja nie jest bardzo gęsta, ale nie ma problemu z rozprowadzaniem żelu. Nie spływa z dłoni.
Jeśli chodzi o wersję Keep Cool to bardzo podoba mi się zapach :) Owocowy, słodki. Pachnie trochę jak landrynki. Przyjemny i niedrażniący.
Dużą zaletą żeli Isana jest ich cena. 2,99zł!

Z tej wersji żelu jestem zdecydowanie bardziej zadowolona niż z kupionej w tamtym roku edycji zimowej z Pingwinkiem. Keep Cool jest lepsza pod względem zapachu oraz konsystencji.

34 komentarze:

  1. Tej wersji nie widziałem jeszcze :) ALe lubię ich żele do mycia :) Tanie dobre i ładnie pachnące

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojejej co za słodziak na opakowaniu! krzyczy do mnie panda kup mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale ma ładne opakowanie, nie widziałam tego żelu na półkach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Opakowanie przesłodkie :) ale zapach niestety nie mój :D

    OdpowiedzUsuń
  5. kilka dni temu kupiłam ten żel, jest przeuroczy :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Coś dla nas :D Pandzioch jest cudowny więc żel też musi xD

    OdpowiedzUsuń
  7. jakie ładne opakowanie :) nie widziałam go jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sama też mam teraz ten żel i jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kupłam ostatni dwa żle ISANy. Ten i jakiś chyba o zapachu gumy balonowej :D ten czeka w kolejce :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale słodka buteleczka, nie widziałam go jeszcze:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne ma to opakowanie, jeszcze nie widziałam :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie próbowałam tych żeli, ale opakowanie urocze:)

    OdpowiedzUsuń
  13. o rany jakie urocze opakowanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię żele z Isany, ale tego jeszcze nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gdybym nie miała olbrzymich zapasów żeli pod prysznic, to na pewno bym się skusiła :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię żele od Isany szczególnie te z takimi słodkimi grafikami :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapach chyba nie dla mnie. Ale opakowanie jest przesłodkie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Tej wersji zapachowej nie miałam, ale ogolnie żele isana oceniam pozytywnie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Muszę się wybrać do rossmanna po zapasy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie widzialam jej nigdzie :-) wyglada słodko :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Też go mam, ale jeszcze nie używałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Chyba zakupię tą uroczą pandę :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Chyba zakupię tą uroczą pandę :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie spotkałam się jeszcze z tą wersją zapachową :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kupiłam go ostatnio i zapach faktycznie jest ładny, ale jednak znacznie bardziej podoba mi się ten zimowy wariant w czerwonym opakowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Muszę znów wrócić do tych żeli i spróbować ich :) Kiedyś mnie strasznie wysuszały, może być się zmieniło teraz?:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Chyba go kupię z uwagi na tę butelkę! :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Lubię te produkty... Choć rzadko po nie sięgam ze względu na pokaźne zbiory produktów do mycia...;/Co mi się spodoba to kupuję a później jest problem ze zużyciem

    OdpowiedzUsuń