wtorek, 9 lutego 2016

Apis - Nektar do ciała Bogactwo miodu

Uwielbiam miód. Bardzo cenię jego walory nie tylko smakowe, ale także pielęgnacyjne. Wiedząc jaki jest wspaniały zdecydowałam się na wypróbowanie nektaru do ciała formy Apis. Jest to produkt z serii Bogactwo Miodu. 

Lekka emulsja nawilżająca o apetycznym miodowym aromacie zawiera drogocenny wyciąg z miodu akacjowego, mleczko pszczele i marokański olejek arganowy. Stosowany systematycznie intensywnie regeneruje, nawilża i odżywia. Skóra jest idealnie wygładzona i aksamitna w dotyku.

Apis - Nektar do ciała Bogactwo miodu

Nektar znajduje się w tubce o pojemności 200ml. Opakowanie zamykane jest na "klik", działa ono bardzo lekko. Nawet bałam się, że w czasie podróży tubka mi się otworzy, ale na szczęście nic się nie stało. 
Produkt ma bardzo lekką konsystencję, ale w końcu to nektar ;-) lekko żółte zabarwienie kojarzy mi się z produktami z dodatkiem olejku arganowego, które do tej pory poznałam. Zresztą zapach również jest bardziej arganowy niż miodowy... Nie jest drażniący. Tylko przez pewien czas czujemy go na skórze. 
Aplikacja nektaru nie jest szczególnie przyjemna. Produkt bardzo się rozmazuje... Nie da się go idealnie wmasować w skórę. Niestety nie lubię tego w kremach/balsamach. Plusem jest może być to, że nektar dość szybko się wchłania, nawet jego nadmiar znika. Jednak z tego powodu stosowałam go jedynie na noc bo rano nie miałam czasu, aby czekać na możliwość ubrania się. 
Producent obiecuje, że produkt jest nawilżająco - wygładzający. Niestety w tej kwestii szału nie ma. Nawilżenie jest bardzo krótkotrwałe. Ogólnie nektar jest też mało wydajny.
Jak dla mnie mogłoby być w nim więcej miodu, a mniej olejku arganowego...
Kosztował 17zł.

Nie nazwałabym tego produktu bublem, ale hitem dla mnie też zdecydowanie nie jest. Niestety ma w sobie wiele rzeczy, które mi przeszkadzają. Myślę, że może nektar sprawdziłby się lepiej latem, kiedy to nasza skóra nie jest tak wymagająca.
Ja do niego nie powrócę. 

36 komentarzy:

  1. Fabulous review. Loved your detailed post.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tego produktu, ale z recenzji wynika że to śreniak

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam go, ale krem z tej serii za to był super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, bo ja tez miodowa jestem:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie jest to zapach na lato więc nie kusi ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie lubię jak coś mi się rozmazuje :/
    Pamiętam jak miałam kiedyś krem do rąk z mleczkiem pszczelim z Avonu - mazał się i kleił na dodatek, okropieństwo...

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna cena za te produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kiedyś miałam balsam o takim zapachu i nie wspominam zbyt dobrze. samego miodu też za bardzo nie lubię, ewentualnie do ciepłego mleka ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie lubię miodu ;/ Szkoda, że nie sprawdził się do końca.

    OdpowiedzUsuń
  10. A myślałam że lepiej będzie o wiele...

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgodzę się z Tobą, że warto go poznać latem może będzie bardziej skuteczny.

    OdpowiedzUsuń
  12. Miód, coś wspaniałego. <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie od nich kusi raczej seria arbuzowa..

    OdpowiedzUsuń
  14. My zapachu miodu nie lubimy więc dla nas ma jakiś swój plus ale jak nic specjalnego to mamy mieszane uczucia :P

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo lubię tę markę, miałam od nich mgiełkę oliwkową do twarzy i była przyjemna w stosowaniu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. to szkoda, że produkt nie do końca się spisał :)

    OdpowiedzUsuń
  17. W takim razie z pewnością go nie kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Szkoda, że produkt okazał się średni, ja mam pełno prosuktów tego typu, muszę je wszystkie wykończyć a później będę testować coś nowego
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja się przyznam że rzadko stosuję balsamy, mleczka czy masła do ciała :D
    Mam spory zapas, więc ten produkt tym bardziej mnie nie kusi skoro jest średni.

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeszcze nie miałam tego produktu i nawet nie słyszałam o nim;(

    OdpowiedzUsuń
  21. Nektar do ciała to dla mnie nowość, ale lubię kosmetyki z miodem :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie czuję się zachęcona :)

    OdpowiedzUsuń
  23. niestety zdecydowanie nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. nigdy bym na niego nie zwróciła uwagi, bo zapachu miodu nie lubię, a dodatkowo miód mnie uczula ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. nektar do ciała to coś nowego ;) szkoda tylko, że nie sprostał Twoim oczekiwaniom

    OdpowiedzUsuń
  26. no to kicha! może bardzo drogi nie jest ale szkoda i tych 17 zł ;(

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo lubię kosmetyki z APIS, tego chyba bym nie spróbowała, też nie lubię takich "rozmazujących" konsystencji :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie cierpię zapachu miodu w kosmetykach, nie przetestuję zatem :))

    OdpowiedzUsuń
  29. Szkoda, że się średnio sprawdził

    OdpowiedzUsuń
  30. zapach miodu go skresla caaałkowicie-jaki by dobry nie był ;)

    Mam prośbe-mam nadzieje że nie zostaniesz obojętna(tak jak i ja nie umiem przejść obojętnie) . Pokażmy że blogerki nie są obojętne na cierpienie tych istot!
    http://rozmaitowo.blogspot.com/2016/02/skareszyw-2016r-zbiorka-na-uratowanie.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  31. Szkoda, że się u Ciebie nie sprawdził!

    OdpowiedzUsuń
  32. Szkoda, że nie zachwycił Ciebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Uu szkoda, że słabo nawilża. Nazwa jest genialna i strasznie kusząca:)

    OdpowiedzUsuń