poniedziałek, 22 lutego 2016

Bath&Body Works prosto z USA - zakupy

Już dość dawno na blogu nie pojawił się żaden wpis zakupowy. Dzisiaj pokażę Wam co nowego ostatnio przywędrowało do mnie prosto z USA :)
Zdecydowałam się na niewielkie zakupy w Bath&Body Works, korzystając z poświątecznych wyprzedaży. 

Bath&Body Works

1. Żel pod prysznic, Winter Candy Apple - połączenie zapachu czerwonego jabłka, płatków róż, kandyzowanej pomarańczy, liścia klonu i cynamonu.
Miałam już okazję poznać żele pod prysznic z BBW - są obłędne! 

2. Balsam do ciała, Brown Sugar and Fig -  kuszący i ciepły zapach dojrzałych fig, kremowego mleczka kokosowego, karmelizowanego cukru brązowego i miękkiego, aksamitnego piżma.
Z balsamów Bath&Body Works jestem bardzo zadowolona :) O jednym z nich pisałam tu: KLIK 

Do koszyczka wpadły także dwa mydła w piance:
3. Cucumber Melon - połączenie zapachy świeżego ogórka i miodowego melona. Zawiera witaminę E.

4. White Peach - chrupiąca brzoskwinia, liście Chardonnay, waniliowa orchidea. 
Te mydła stały się hitem w moim domu :) Pięknie pachną! Mam nadzieję, że i te przypadną mojej rodzinie do gustu. 

Koniecznie dajcie mi znać, który z tych produktów najbardziej Was zaciekawił :) Miałyście okazję poznać kosmetyki Bath&Body Works?

51 komentarzy:

  1. Niegdyś ich nie używałam, ale wyglądają bardzo zachęcająco:)

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy nie miałam, ale wyglądają super

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam kiedyś kilka mgiełek, ale nie spodobały mi się. Może to i dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Żel pod prysznic chętnie bym wypróbowała, albo chociaż powąchała ;) zapowiada się ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawa jestem zapachu żelu pod prysznic :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądają zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie bym chociaż powąchała :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze się z nimi nie zetknęłam, z tego co słyszałam sklep stacjonarny jest tylko w Wawie? może się mylę :))już dawno mam chrapkę na coś z bath, podobno zapachy obłędne :D
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa jestem tego żelu pod prysznic

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam zapach ogórka w kosmetykach. :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam jeszcze okazji stosować produktów BBW, ale kusi ogórek z melonem :D

    OdpowiedzUsuń
  12. same opakowania wyglądają cudnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeszcze nic nie miałam tej marki. Ale kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwszy raz słyszę o nich ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie cudowne zapachy :)
    Kochana, poklikałabyś w linki w najnowszym poście? Będę bardzo wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. marką ma ciekawe połączenia zapachowe

    OdpowiedzUsuń
  17. Szkoda, że przez komputer nie czuć zapachów :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten z figą bardzo nas zaciekawił :D
    Zapaszki muszą być super ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nigdy ich nie używałam ale słyszałam wiele dobrego na ich temat, szczególnie jeśli chodzi o zapachy ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Te produkty kuszą mnie od bardzo dawna :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie miałam nigdy nic tej marki. Zapachy zapowiadają się świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Nigdy jeszcze nie próbowałam nic z tej firmy, ale od dawna mnie kusi ;)
    www.itsnesti.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Zawsze jestem ciekawa jak pachną te produkty :D.

    OdpowiedzUsuń
  24. ja mam tylko ten mały płyn do dezynfekcji rąk :D teraz mi się zazdrość włączyła :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Figowy balsam na pewno bym polubiła :D Ja jeszcze nie używałam kosmetyków BBW, ale mam w zapasie żel, balsam i mydełko. Niedługo będę ich używać, ciekawa jestem jak wypadną :)

    OdpowiedzUsuń
  26. chętnie bym wypróbowała te cudeńka

    OdpowiedzUsuń
  27. Bath & Body Works znam tylko wirtualnie, ale kuszą nie powiem :D

    OdpowiedzUsuń
  28. wow! kompletnie nie znam tej marki ale zazdroszczę! :)))

    OdpowiedzUsuń
  29. Dla mnie jest to zupełnie nowa marka, nie słyszałam o niej :) przyjemnego używania!

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetna marka, chociaż nie znam to na pewno bym kupiła :p
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  31. Nigdy ich nie uzywalam. Daj no jeden :) hehe
    _____________________
    www.justynapolska.com
    Fashion&Beauty Expert

    OdpowiedzUsuń
  32. Pierwszy raz widzę na oczy tą markę, ale zapowiada się świetnie! :)
    Jeśli masz chwilę, zapraszam do mnie - dopiero zaczynam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Pierwszy raz widzę na oczy tą markę, ale zapowiada się świetnie! :)
    Jeśli masz chwilę, zapraszam do mnie - dopiero zaczynam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Normalnie wszystko bym Ci zabrała:D

    OdpowiedzUsuń
  35. Super post. :-) Najbardziej skusił mnie Balsam do ciała, Brown Sugar and Fig, bo uwielbiam mleczko kokosowe. :-)

    Pozdrawiam!
    -----------
    http://www.fitnesswomen.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo ciekawią mnie produkty BBW, ale nigdy nie miałam jeszcze okazji.

    OdpowiedzUsuń
  37. Balsam do ciała Brown Sugar and Fig musi mieć niesamowity zapach! :)
    Z chęcią bym go przygarnęła:).

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie miałam nigdy nic z tej marki :) Może kiedyś mi się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Jak to wszystko pięknie i kolorowo wygląda *.*

    OdpowiedzUsuń
  40. wow jakie kolorowe, wyglądają jak landrynki ;D no to teraz musisz nam pokazać jak się te cudeńka pienią na Twoim ciele :D

    http://lamodalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Coś już od nich miałam :) Szkoda, że nie można zapachu przesyłać przez Internet ;)

    OdpowiedzUsuń