poniedziałek, 1 lutego 2016

CNDirect zamówienie

Jakiś czas temu w ramach współpracy, zrobiłam małe zamówienie z chińskiej strony CNDirect. Po kilku tygodniach szczęśliwie do mnie dotarło :) dziś pokażę Wam na co się zdecydowałam. Sądzę, że szczególnie jedna z tych rzeczy może Was zainteresować ;-)


Strona CNDirect działa na praktycznie takich samych zasadach jak inne witryny tego typu. Możemy na niej zaleźć ogrom różnych rzeczy z wielu kategorii. Wiem, że niektórzy kompletnie unikają takich stronek. Jednak moim zdaniem czasami można tam znaleźć naprawdę niezłe perełki. Oczywiście zamówienie jest małą loterią... Niestety nie wszystko co pięknie wygląda na zdjęciach jest take również w rzeczywistości. Ja jeszcze się nie nacięłam. Oby tak pozostało! :)
A na zdjęciu wyżej moje zamówienie :)
Naklejka na ścianę: KLIK - zdecydowałam się na naklejkę z myślą o lekkim ozdobieniu ściany w akademiku. Za kilka tygodni ją przykleję i myślę, że pochwalę się zdjęciem na facebooku ;) 

W czarnym "woreczku" mamy namiot bezcieniowy: KLIK - tego byłam ciekawa najbardziej :) Moim zdaniem świetna sprawa i bardzo pomocna przy robieniu zdjęć! Zajmuje mało miejsca, łatwo się składa i rozkłada :) Fajny sposób na szybkie przygotowanie tła. Pierwsze fotograficzne próby z jego użyciem już za mną i jestem mile zaskoczona. Muszę jeszcze pokombinować, np. z oświetleniem, ale powoli to ogarnę ;) Do namiotu poza białym tłem dodane jest również czarne, granatowe i czerwone. 


I ostatnia rzecz jaką zamówiłam to tasiemki: KLIK - wysyłam sporo pocztówek, więc przydadzą mi się one do ozdabiania kartek czy kopert. Mocno wkręciłam się w Postcrossing :) wysyłanie widokówek sprawia mi wiele radości. Miło jest je wypisywać i dekorować. Tasiemki z pewnością się przydadzą :) Mogłoby być bardziej kryjące, ale nie ma tragedii :)

Podsumowując zamówienie to jestem zadowolona. Oczywiście najbardziej z namiotu bezcieniowego :) Mam nadzieję, że będzie mi dobrze służył.
Jestem również ciekawa jak napis będzie wyglądał na ścianie i czy nie odpadnie po pewnym czasie :) przekonamy się pod koniec lutego. 

Naklejka: KLIK
Namiot: KLIK
Taśmy: KLIK

30 komentarzy:

  1. Fajnie gadżety - sama jakoś nie mam odwagi zamawiać coś na zagranicznych stronach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Namiot chyba najbardziej mi sie podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zamówienie, zaciekawił mnie ten namiot :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najlejki bardzo śliczne :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lovely post dear! Have a great week! xx

    OdpowiedzUsuń
  6. Naklejka na ściane mnie zainteresowała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ten namiot , ale jakoś jeszcze z niego nie korzystałam :)
    Latem go wypróbuję :) linki kliknięte :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tasiemki są urocze :) cieszą oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne te tasiemki ;) klik klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie zamawiałam z tej strony, ale fajne zamówienie zrobiłaś. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Namiot to fajna sprawa na lato ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Taki namiot i mi by się przydał - fajnie byłoby w nim robić zdjęcia produktów np. do recenzji ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ bym sobie takie akcesoria do robienia zdjęć, chociażby do postów, sprawiła :))
    Ciekawe jak się sprawdzi ten namiot :)
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
  14. Początkowo też bawiłam się namiotem bezcieniowym, ale potem doszłam do wniosku, że nie chce mi się już w to bawić, bo za długo trwa ustawianie oświetlenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Musze obadać stronkę :)
    ostatnio przekonałam się do zamówień z podobnych stron :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja się jakoś boję zamawiać z chińskich stron :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Najbardziej podobają nam sie tasiemki szkoda, że normalnie dość sporo kosztują ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Też posiadam namiot bezcienowy ale muszę przyznać, że jednak wolę fotografować przy naturalnym dziennym oświetleniu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak już opanujesz ten namiot, to pochwal się fotkami :) Jestem ciekawa!

    OdpowiedzUsuń
  20. zaciekawił mnie ten namiot :)

    OdpowiedzUsuń