piątek, 4 marca 2016

Denko Luty

Denko miesiąca luty to przede wszystkim produkty podstawowej pielęgnacji. Ostatnio moje zużycia są skromne, ale cieszę się, że co miesiąc mogę Wam pokazać małą gromadkę wykończonych kosmetyków.

Denko Luty

1. Żel pod prysznic, Dove - tym razem miałam okazję używać wersji o zapachu pistacji i magnolii. Bardzo lubię produkty pod prysznic Dove :) dobrze mi służą. Więcej na ich temat możecie przeczytać tu: KLIK Kupię ponownie

2. Płyn do soczewek, Opti Free Express - jest to płyn, którego używam zawsze. Kupię ponownie

3. Tonik do twarzy, Sylveco - sprawdził się naprawdę bardzo dobrze, a więcej na jego temat tu: KLIK Kupię ponownie

4. Skoncentrowane serum do rąk i paznokcie, Cztery Pory Roku - podoba mi się forma tubki z pompką, zapach produktu oraz jego działanie  KLIK

5. Pomadka ochronna, Nivea - bardzo lubię pomadki z Nivea. Dobrze działają na usta, mają dość zbitą konsystencję przez co nie topią się tak łatwo pod wpływem ciepła. Kupię ponownie

6. Drożdżowa maska do włosów, Agafii - więcej o niej tu: KLIK Zastanawiam się jak ją ocenić. Szału nie ma, ale tragedii też nie... nie wiem czy kupię ponownie.

7. Żel pod prysznic, Yves Rocher - duża, 400 ml butla. Żel w wersji kokosowej, a w stosunku do takich jestem bardzo wymagająca. Ciężko dostać produkt, który pachnie prawdziwymi kokosami. Temu trochę brakowało... Nie można mu nic zarzuć jeśli chodzi o działanie - dobrze myje i nie wysusza, ale jednak mam większe wymagania w kwestii zapachu... dlatego nie kupię ponownie.

8. Żel do twarzy, Perfecta - posiada drobne peelingujące granulki, dobrze mi się z nim współpracowało. Możliwe, że kupię ponownie, ale lubię zmiany.

9. Mydło w płynie, Isana - w moich denkach zazwyczaj mydła się nie pojawiają. To pokazuję, ponieważ była to limitowana edycja. Zapach wanilii i karmelu, bardzo przyjemny i kojący. 

I to wszystko :) W tym miesiącu chciałabym skupić się na regularnym stosowaniu balsamu, kremu pod oczy oraz do stóp. Zobaczymy czy się uda... 

45 komentarzy:

  1. Znam całkiem sporo z tych produktów:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Serum ma fajną tą pompkę ale mogliby ją inaczej wykonać, bo w takim wydaniu musi ciągle stać na zakrętce aby można je bylo wydobyc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak. Początkowo nosiłam go w torebce, ale później niestety serum musiało już stać na biurku...

      Usuń
  3. Obecnie używam tego toniku Sylveco :) też mam w denku pomadkę Nivea, ale u mnie za słabo działała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam takie samo zdanie na temat maski drożdżowej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Serum z CPR uwielbiam za zapach i działanie ale nie lubię tej dziwnej pompki bo przy połowie zużycia ma problem z pobieraniem produktu (nosiłam go w torebce więc nie było szans aby produkt spłynął spokojnie na dno ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie dziwi nas znów obecność Sylveco :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie sięgnę po tonik z Sylveco :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Całkiem spore denko :) miałam to serum do rąk cztery pory roku i byłam zadowolona, szybko się wchłania dlatego do torebki idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę wypróbować serum do rąk i paznokci - Cztery pory roku :)
    www.khatstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam tą drożdżową maskę do włosów, fajnie się u mnie sprawdzała :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Znam wiele tych produktów a maseczkę babuszki agafii męczę strasznie :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię pomadki od Nivea. :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię żele pod prysznic Dove oraz pomadki ochronne z Nivea :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tonik Sylveco miałam i odpowiadał mi ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam żadnego z tych produktów.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładnie Ci poszło. To serum z 4 pór roku nie przypadło mi do gustu. Za to maseczkę do włosów z Agafii bardzo lubiłam.

    OdpowiedzUsuń
  17. lubię Isanę, ten zapach jest bardzo ładny

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo lubię produkty Cztery Pory Roku ;) Muszę zwrócić uwagę na to serum, bo jeszcze go nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo lubię żele Dove i Maskę drożdżową do włosów ;) Muszę wypróbować ten tonik :D

    OdpowiedzUsuń
  20. żel d twarz perfecta właśnie zaczełam stosować.
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  21. Też zawsze używam tego płynu do soczewek :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam tonik z Sylveco i u mnie sprawdza sie świetnie :D Żele z Dove też lubię, ten o zapachu pistacji i magnolii pojawił się w moim ostatnim denku. Mydło z Isany mam i kupiłam aż 2 woreczki, bo zapach bardzo mi się spodobał. Szkoda, że to edycja limitowana :C

    OdpowiedzUsuń
  23. Miałam ten żel do twarzy z Perfecty i u mnie również dobrze się spisywał :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Najbardziej szkoda chyba tego kokosowego żelu :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Żel pod prysznic Dove bardzo lubię :-). Maski Babci Agafii nie są zbyt dobre i nie mam w planach kupić żadnej :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Miałam tylko maskę drożdżową :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Znam tylko mydełko Isany.
    Powodzenia w regularnym stosowaniu produktów z końca notki :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Isana, Cztery pory roku, Nivea, Perfecta znam i polecam!

    OdpowiedzUsuń
  29. Sylveco, Dove i Nivea bardzo lubię ;-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Znam tylko żel Dove i mydło Isana. Piękne zapachy.

    OdpowiedzUsuń
  31. Lubię pomadki z Nivea. Mam dwie i jedno masełko;) Żele pod prysznic z Dove miałam i pamiętam, że nie narzekałam;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Npisałaś o serum 4 pory roku z pompką, a ja tam widzę tubkę :P Mimo to nie spodziewałaś się, że kupisz ponownie :) Miła niespodzianka :)

    OdpowiedzUsuń
  33. U mnie też zdenkowane to mydło Isany :)

    OdpowiedzUsuń
  34. świetny wpis! żel pod prysznic jest najlepszy, ma bardzo przyjemnie zapach, uwielbiam go!
    obserwujemy i liczymy na to samo!
    www.oliv-an.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Też lubię to serum z Czterech Pór Roku :) Żele z YR bardzo lubię, ale tego zapachu nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Tonik bardzo mnie ciekawi :) reszty nie miałam, nie w tych wydaniach ^^
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
  37. ŻEL DO TWARZY Z PERFECTY znam i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Polubiłam się z tym mydełkiem z Isany :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Pisałam o tym skoncentrowanym serum do rąk. Niestety u mnie bez rewelacji ;/

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja akurat nawet lubię ten kokosowy żel z YR, choć faktycznie nie jest to jeszcze ideał w kwestii kokosowego zapachu :)

    OdpowiedzUsuń