środa, 16 marca 2016

Filtr magenezowy Dafi

Jestem pewna, że o dzbankach filtrujących wodę słyszał każdy. Jakiś czas temu stały się bardzo popularne i mimo, że początkowo byłam do nich sceptycznie nastawiona, teraz z czystym sumieniem mogę powiedzieć, że należę do grona ich zwolenników. Stali czytelnicy mojego bloga może pamiętają mój pierwszy wpis o dzbanku filtrującym: KLIK Od czasu jego opublikowania jeszcze bardziej przekonałam się, że Dafi jest świetnym rozwiązaniem i alternatywą dla wody butelkowanej.

Filtr magenezowy Dafi

Firma Dafi wprowadza na rynek coraz to nowe typy dzbanków, a także filtrów. Słyszeliście o filtrze magnezowym? Właśnie taki miałam okazję ostatnio testować. 

Na stronie http://wodazmagnezem.pl/ możemy przeczytać:
Magnez jest niezbędny do prawidłowej pracy organizmu. Włączając do diety wodę zawierającą ten pierwiastek możemy być pewni, że w łatwy i przyjemny sposób zapewniamy sobie źródło dobrze przyswajalnego magnezu. Biorąc pod uwagę wiele czynników, w tym także dość często stwierdzany niedobór magnezu w diecie godne polecenia jest celowe wzbogacanie jej w magnez.

A jak u Was wygląda sprawa z magnezem w diecie? Pamiętacie o jego przyjmowaniu czy może obserwujecie u siebie jakieś objawy jego braku?

Objawy niedoboru magnezu:
  • częste występowanie różnych infekcji;
  • zawroty i bóle głowy;
  • problemy z koncentracją;
  • zmęczenie zaraz po obudzeniu, mimo wielogodzinnego snu;
  • nagłe skurcze mięśni;
  • nudności;
  • łamliwość włosów i paznokci;
  • stany lękowe i napady niepokoju;
  • napady szybkiego bicia serca.
Filtr magenezowy Dafi

Filtr z magnezem dostępny jest w wersji Classic jak i Unimax. Na stronie możemy przeczytać, że: oczyszcza i wzbogaca wodę kranową w jony magnezu. Średnia zawartość tego pierwiastka w przefiltrowanej wodzie to ok. 30 mg/l. 
Dodatek niebieskiego elementu pozwala odróżnić filtr magnezowy od wersji podstawowej. Przefiltrowana woda jest oczywiście czysta i krystaliczna. Nie wyczujemy w jej smaku dodatku magnezu, ale to chyba nie jest zaskoczeniem ;-)

Filtr magenezowy Dafi

Oczywiście wiem, że magnez jest bardzo ważny w naszym organizmie. W końcu nazywany jest pierwiastkiem życia! Mimo to od czasu do czasu zauważam u siebie objawy jego niedoboru. Wtedy sięgam po suplementy diety, ale niestety zapominam o regularnym przyjmowaniu tabletek. O wodzie jednak zawsze pamiętam i piję jej dużo :) więc filtr z dodatkiem magnezu jest dla mnie rewelacyjnym rozwiązaniem.

Co myślicie o takim rozwiązaniu? 

46 komentarzy:

  1. Mam dzbanek dafi ze zwykłym filtrem i bardzo go lubie. Taki magnezowy chyba sobie do pracy fundnę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę w końcu w taki zainwestować ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe :) oczywiście o ile filtry do wody znam bo też stosuje to takie z dodatkami magnezu jeszcze nie widziałam :) ale ciekawa jestem ile tego Magnezu w magnezie faktycznie jest korzystając z takiego filtra :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ich dzbanek ale o takim filtrze jeszcze nie słyszałam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. mam dzbanek z filtrem i bardzo go lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja przyznam szczerze, że strasznie nie lubię tych stojących w kuchni dzbanków jakoś nie wiem tak mam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Taki dzbanek to pokusa, na dodatek zdrowa. :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super sa te dzbanki z filtrami, woda po nich o niebo lepsza jest :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam dzbanek filtrujący, ale innej firmy, wiem, że pasują do niego filtry o nazwie maxtra i wiecznie zapominam go użyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam kiedyś, to super sprawa. :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajne są te dzbanki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo dobry pomysł, gdyż i ja zapominam często o uzupełnianiu niedoborów magnezu ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja także korzystam z tego filtra ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. korzystam z takiego dzbanka, ale nie słyszałam o filtrach magnezowych ! musze koniecznie takich poszukać ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam to swego czasu kupić, ale jakoś chęci mi minęły i o tym urządzeniu zapomniałam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ooo ciekawy, ja mam od nich taki zwykły z filtrem i lubię go :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Muszę zaopatrzyć się w ten filter :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przyjemniejsza alternatywa dla tabletek.

    OdpowiedzUsuń
  19. Really interesting post...thx for sharing! xx

    OdpowiedzUsuń
  20. Od dawna myślę nad zakupem filtra, ale poczekam do września i mojej ponownej przeprowadzki na studia. W Polsce mamy dobrą kranówkę i wystarczy ją oczyścić z tego, co jest w rurach.

    Filtry magnezowe są mi znane i na pewno będę w nie inwestować - u mnie przyswajalność magnezu jest obniżona, wiec wolę przyjąć go więcej niż za mało :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam też jeden dzbanek w akademiku i to dobre rozwiązanie :D Nie muszę już sama dźwigać zgrzewek z wodą ;-)

      Usuń
  21. Mam dzbanek filtrujący i nie wyobrażam sobie gotowania bez niego :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nieraz już myślałam o zakupie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zawsze wiedziałyśmy, że musimy taki filtr kupić! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Od lat mam w domu takie dzbanki i bardzo je sobie chwalę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie wiedziałam, że są filtry z dodatkiem magnezu na pewno super sprawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja już od dawna noszę się z zamiarem kupna takiego dzbanka filtrującego ale chyba zrobię to dopiero jak będę miała własny dom bo u rodziców to i tak nie będzie używany a w czajniku kamienia bez liku :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Muszę wygrzebać mój dzbanek! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. myślę, że super rozwiązanie.. na pewno lepsze niż tabletki :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ooo moj dzbanek :-D mam taki sam i jestem zadowolona tylko filtry moglby byc częściej w promocji ;-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajna sprawa z tym filtrem! Magnezu nigdy za wiele. Gdzieś ja taki dzbanek miałam.. Tylko gdzie?

    OdpowiedzUsuń
  31. Jakiś czas temu zastanawiałam się nad tym dzbankiem ale odpuściłam. Zainwestowałam w sokowirówkę.

    OdpowiedzUsuń
  32. może kupię... kiedyś miałam Britę

    OdpowiedzUsuń
  33. hmm dłuższy czas sie zastanawiałam nad kupnem ale wiecznie wypadało cos i schodził dzbanek na inny plam ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Mam w posiadaniu najprostszą wersję tego DZBANKA i bardzo sobie chwalę jego działanie.

    OdpowiedzUsuń
  35. Mój chłopak namawia żebym kupiła:) jego mama używa on zadowolony:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Dafi jest ze mną już od kilku lat, często zaopatruję go w ten filtr bo u mnie często brakuje magnezu w organizmie - oczywiście przyjmuję go w formie pastylek, ale taka woda dodatkowo dobrze wpływa na moje dzienne funkcjonowanie.

    OdpowiedzUsuń
  37. Ostatnio gdzieś już słyszałam o tym filtrze :)

    OdpowiedzUsuń
  38. ja nie mogę magnezu, ponieważ mam zdolność do tworzenia kamieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Dzbanka używam już od długiego czasu i jest on dla mnie bardzo dobrym rozwiązaniem. Filtra z magnezem jeszcze nie miałam, ale na pewno kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo polecam takie rozwiązania - albo dzbanki filtrujące, albo filtr już bezpośrednio przy kranie. Oba rozwiązania są równie dobre, bo oczyszczają wodę :) Chociaż filtr w kranie chyba jest wygodniejszy po prostu :)

    OdpowiedzUsuń